خرید ارز رن | فروش REN و قیمت لحظه ای آن

خرید ارز رن | فروش REN با قیمت لحظه ای

ارز رن یک پروتکل منبع باز است که برای ایجاد قابلیت همکاری و نقدینگی آسان بین بلاک چین‌های مختلف ساخته شده است و امکان معاملات بدون نام (OTC) را فراهم می‌ آورد. این پلتفرم بر روی شبکه ای از گره های تاریک اجرا می شود که حریم خصوصی کامل بین صرافی ها را تضمین می کند و با بهبود نقدینگی بین صرافی ها، DeFi را در دسترس تر می کند. بنابراین با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن بسیاری از افراد قصد دارند تا در این پروژه سرمایه گذاری کنند و از نوسانات قیمت آن به کسب سود بپردازند. در این میان از شما هم از این دسته افراد هستید میتوانید با استفاده از خدمات پی 98 جهت خرید ارز رن و فروش آن با بهترین قیمت اقدام نمایید.

خرید ارز رن به صورت خودکار

در حالی که تاریخچه قیمت REN ممکن است در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال خیلی قابل توجه نباشد، اما به طور کلی برای خرید هر ارز رمزپایه ای باید ابتدا فاکتور هایی را در نظر داشته باشید و قبل از سرمایه گذاری قیمت آن را از نظر فاندامنتال و تکنیکال بررسی کنید. سپس در موقعیت مناسب میتوانید جهت خرید ارز رن از صرافی پی 98 اقدامات لازم را بعمل آورید. اگر با ویژگی های این توکن آشنایی کافی ندارید میتوانید مقاله معرفی ارز رن (REN) را از طریق لینک مشخص شده مطالعه کنید.

حال پس از تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت در پی 98 به منظور سرمایه گذاری و خرید ارز REN به صورت خودکار راهنما تصویری زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید. 

  1. وارد پنل کاربری خود در Pay98 شوید.
  2. از منو خدمات روی گزینه “خرید ارزهای دیجیتال” کلیک کنید.
  3. به بخش “خرید سایر ارزها” مراجعه کنید و توکن REN را در کادر مورد نظر جستجو کنید. 
  4. آدرس کیف پول ارز رن را به درستی درج نمایید، میزان ارز و شبکه مورد نظر را انتخاب کنید.
  5. در نهایت مبلغ سفارش به صورت خودکار برای شما نمایش داده می شود. در صورتی که تمایل دارید روی کادر “ثبت سفارش” ضربه بزنید تا پرداخت از طریق موجودی کیف پول انجام شود.
خرید ارز رن به صورت خودکار

👈نکته: خدمات خرید ارز REN و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی پی 98 به صورت خودکار در 24 ساعت شبانه روز انجام می شود. بنابراین پس از ثبت سفارش ممکن است حداکثر 10 الی 30 دقیقه زمان ببرد تا توکن مورد نظر به کیف پول شما ارسال شود. 

فروش REN با بهترین قیمت

صرافی پی 98 خدمات فروش ارز REN را با بهترین قیمت پشتیبانی می کند و رسیدی با تمام جزئیات فروش در اختیار کاربران قرار می دهد. فروش توکن رن هرگز به این آسانی، سریع و امن نبوده است.

همچنین هنگام ثبت سفارش شما میتوانید انتخاب کنید که معادل ریالی آن به کیف پول داخلی حساب کاربری شما واریز شود تا از طریق آن بتوانید برای خرید سایر ارزهای دیجیتال دیگر استفاده کنید یا به صورت مستقیم واریزی به کارت بانکی شما انجام شود. 

بنابراین اگر قصد دارید جهت فروش ارز REN اقدام کنید باید مطابق دستورالعمل زیر عمل کنید. 

  1. در اولین قدم مراحل ثبت نام را تکمیل کنید و مدارک را ارسال نمایید، سپس از منو موجود در سمت راست صفحه روی گزینه “فروش ارزهای دیجیتال” کلیک کنید و گزینه “فروش سایر ارزها” را انتخاب نمایید. 
  2. در کادر “ارز مورد نظر” توکن REN را برای فروش ارز رن جستجو کنید. 
  3. مقدار ارزی که قصد داری در سایت پی 98 به فروش برسانید را وارد کنید تا معادل تومانی آن برای شما نمایش داده شود. 
  4. شبکه ارسال ارز را به درستی انتخاب کنید، سپس آدرس کیف پول مورد نظر را کپی کنید و انتقال را از کیف پول ارز رن انجام دهید. 
  5. پس از تکمیل مراحل انتقال و تایید آن در شبکه بلاک چین لینک تراکنش (TXID) را در کادر مربوطه درج نمایید.
  6. در نهایت روش پرداخت را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید و درخواست خود را ثبت نمایید تا براساس حواله پایا معادل ریالی آن به حساب بانکی شما واریز شود. 
فروش REN با بهترین قیمت

👈توجه: قبل ثبت سفارش فروش ارز REN و یا سایر ارزهای رمزنگاری شده در پی 98 ابتدا جزئیات اطلاعات حساب بانکی را در پنل کاربریتان تکمیل کنید. 

قیمت ارز REN به صورت لحظه ای

انتظار می‌رود در سال‌های آینده، قیمت ارز REN شاهد افزایش باشد که پس از چند سال می‌تواند به‌ طور باورنکردنی سودآور باشد. حال به منظور آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ارز رن به صورت لحظه ای برای تشخیص زمان صحیح سرمایه گذاری میتوانید به بخش “قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال” مراجعه کنید. 

هنگام تصمیم برای ورود و خروج در بازار دسترسی به منبعی به روز برای آگاهی از قیمت ارز رن میتواند تاثیر مثبت زیادی در سودآوری یک معامله داشته باشد.

سوالات متداول

1. چگونه ارز رن را خریداری کنیم؟

خرید ارز رن به آسانی از طریق صرافی پی 98 و انتخاب روش پرداخت دلخواه در کمترین زمان امکان پذیر است.

2. چگونه توکن REN را به فروش برسانیم؟

اگر از قبل در پروژه رن سرمایه گذاری کرده اید و آن را در کیف پول خود نگه می دارید، می توانید با استفاده از راهنما فروش REN در صرافی پی 98 و انتخاب گزینه پرداخت مورد نظر خود، آن را به راحتی بفروشید و معادل ریالی آن را دریافت کنید. 

3. آیا خرید و فروش ارز رن در پی 98 به صورت خودکار است؟ 

بله. خدمات خرید و فروش REN و سایر ارزهای دیجیتال در Pay98 به صورت خودکار با بهترین قیمت در 24 ساعت شبانه روز انجام می شود. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments