پامپ 30 درصدی ارز Bonk

پامپ 30 درصدی ارز Bonk | رالی صعودی میم کوین بونک ادامه دارد؟

قیمت Bonk در دو روز گذشته 30 درصد افزایش یافت، اما معامله گران شروع به ذخیره سود در BONK و 1000BONK کرده اند که باعث کاهش قیمت شده است.

قیمت میم کوین مبتنی بر شبکه سولانا یعنی ارز بونک (BONK) بیش از 30 درصد در دو روز گذشته افزایش یافت، که این همزمان با حمایت از افزایش شدید حجم معاملات در بحبوحه بهبود گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال بود که باعث شد بیت کوین برای مدت کوتاهی از سطح 48000 دلار عبور کند.

چرا رالی صعودی ارز bonk ممکن است به زودی پایان یابد؟

زمانی که سرمایه گذاران سولانا برای ذخیره سود اقدام کردند و شبکه سولانا برای مدتی قطع شد، میم کوین bonk در یک کانال رنج نوسان داشت. سپس حرکت صعودی قیمت BONK ادامه یافت، زیرا از سطح حمایت قوی در حدود 0.0000098 دلار، با افزایش گسترده حجم معاملات، همراه شد. 

چارت روزانه ارز دیجیتال bonk

BONK از دسامبر شاهد یک شکست واضح در بالای کانال نزولی طولانی مدت بود. این شکست توجه بسیاری از معامله گران برجسته را به خود جلب کرده است که اکنون افزایش احتمالی بیشتر ارزش آن را پیش بینی می کنند. دارندگان اوراق بهادار به دلایل دیگر نیز روی این میم کوین صعودی هستند.

سایر اندیکاتورها از جمله باندهای بولینگر و RSI از یک اقدام صعودی تایید شده قیمت پشتیبانی می کنند. این رالی ممکن است به دلیل رزرو سود توسط سرمایه گذاران برای مدت طولانی ادامه پیدا نکند.

معامله گران شروع به ذخیره سود در BONK و 1000BONK کرده اند. پس از انحلال‌ های گسترده قراردادهای آتی فروش (short) به دلیل بهبود گسترده‌ تر بازار کریپتو، بسیاری از معامله گران قراردادهای آتی خرید (Long) در حال ذخیره سود هستند. این نشان دهنده عقب نشینی یا برگشت قیمت BONK است.

قیمت BONK در حال حاضر با قیمت 0.0000128 دلار معامله می شود که طبق انتظار برخی از سودهای قبلی را کاهش می دهد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.00001107 دلار و 0.00001363 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 330 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده علاقه معامله گران است.

دلایل دیگر پشت انفجار قیمت bonk

ارز دیجیتال Bonk اعلام کرد که BONKrewards توسط Armada است. در این بیانیه آمده است که دارندگان Bonk از محصولات BONK Eco ساخته شده در انجمن مانند BonkBot، SVB و BONKswap پاداش دریافت خواهند کرد.

تیم بونک اضافه کرد:

شرکت در محصولات اکوسیستم BONK = جوایز بیشتر برای کاربرانی که توکن های BONK خود را برای زمان بیشتری در استخرها قفل می کنند” بونک را اضافه کرد.

BONKsquares، افزودن اعتبار سنج و Bonk Art برخی از پیشرفت‌های اخیر برای میم کوین بودند. ارزش بازار بنک امروز بیش از 850 میلیون دلار افزایش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مبین خداوردی
مبین خداوردی
2 ماه قبل

بعید میدونم ادامه پیدا کنه با شبکه داغون بنک

farshad
farshad
2 ماه قبل

چجوری میشه به این روند تقریبا خنثی اعتماد کرد اصن؟

لیلا
لیلا
2 ماه قبل

یه چنتا خرید گنده الکی باعث جامپش شده