معرفی سه ارز دیجیتال زیر 0.1 دلار با احتمال پامپ در این هفته

معرفی سه ارز دیجیتال زیر 0.1 دلار با احتمال پامپ در این هفته (21 بهمن 1402)

از آنجایی که بسیاری ارزهای دیجیتال شروع به افزایش قیمت و بازیابی بالاترین سطح قبلی خود کرده اند، برخی از آلت کوین ها نیز از این روند پیروی نکردند و از رالی گاوی بازار مدتهاست جا مانده اند. 
سایت تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، Finbold، سه دارایی دیجیتال را شناسایی کرده است که به دلیل تغییرات اخیر قیمت، افزایش علاقه سرمایه گذاران یا گام های توسعه قابل توجه برجسته شده اند.
این ارزهای دیجیتال چشم‌ انداز های سرمایه‌ گذاری جذابی را برای هفته پیش رو ارائه می‌ دهند، به‌ ویژه برای سرمایه‌ گذارانی که به دنبال فرصت‌ های ورود زیر 0.10 دلار هستند.

خرید و فروش دوج کوین

دوج کوین (DOGE)

مسلماً محبوب‌ ترین میم کوین، که توسط ایلان ماسک و پلتفرم X او تأیید شده است، با پرداخت‌ های پلتفرم X در آینده، به نظر می‌رسد دوج کوین (DOGE) همچنان سود آور باشد. چرا که یک حس خوش بینی در میان افرادی که برای سرمایه گذاری در دوج کوین اقدام کرده اند، وجود دارد.

این خوش بینی از تجزیه و تحلیل دقیق ناشی می شود که نشان می دهد یک حرکت مثبت برای قیمت دوج کوین در راه است که با تکمیل الگوی اخیر که به روند صعودی اشاره دارد برجسته شده است.

همچنین در کنار نشانه هایی از افزایش قابل توجهی که در سه ماه آینده انتظار می رود رخ دهد، یک روند صعودی در بلند مدت شناسایی شده است. به طور کلی، این دیدگاه ها چشم انداز امیدوار کننده ای را برای Dogecoin در کوتاه مدت پیش بینی می کند.

شباهت احتمالی بین حرکت قیمت دوج کوین و بیت کوین

در زمان انتشار، DOGE با قیمت 0.08122 دلار معامله می شود که کاهش 0.66 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد.

لونا کلاسیک (LUNC)

تغییرات اخیر قیمت برای لونا کلاسیک (LUNC) این آلتکوین را به جایگاه 100 دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است.

این افزایش ممکن است به دلیل تأیید اخیر پیشنهاد 12033 برای اجرای الزامات «احراز هویت» (KYC) برای همه توسعه دهندگان L1 ایجاد شود. این تصمیم با درگیر کردن توسعه دهندگان شخص ثالث، توسعه زنجیره را افزایش می دهد و در عین حال اقدامات امنیتی را برای کاهش خطرات احتمالی شبکه اولویت بندی می کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) عدد 50.57 را نشان می دهد. این رقم نشان‌ دهنده موقعیت بازار خنثی برای LUNC است که با توجه به تغییرات اخیر قیمت آن، مشاهده‌ ای جالب است. این بی طرفی پس از مشاهده الگویی به وجود می آید که در آن LUNC در 30 روز گذشته از افزایش 15 درصدی بهره برده است که بیشتر روز ها را با کندل سبز بسته است.

در لحظه نگارش این مقاله، LUNC با قیمت 0.0001194 دلار معامله می شود. این نشان دهنده یک افزایش 10 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

چارت روزانه لونا کلاسیک
چارت روزانه لونا کلاسیک

با این وجود، با نرخ تورم سالانه منفی 3.60 درصد، LUNC به طور قابل توجهی جایگاه خود را در بین 100 ارز دیجیتال برتر مجدداً تثبیت کرده است. این رویداد ها فقط در هفته گذشته ارزش بازار آن را نزدیک به 90 میلیون دلار افزایش داده است – شاهکاری که ظاهراً تحت تأثیر آخرین تحولات در مورد Do Kwon قرار نگرفته است.

فلر (FLR)

فلر (FLR) به‌عنوان یکی از دارایی‌های دیجیتالی که عمدتاً به دلیل تلاش‌ های تیم توسعه‌ دهنده آن برای ارتقای عملکرد خود هدایت می‌ شود، در حال تجدید حیات است. این بهبود منجر به حرکت قوی برای Flare شده است که نشان دهنده مسیر امیدوار کننده ای برای ارز دیجیتال است.

توکن سوزی اخیر که در ماه اکتبر و در 8 فوریه انجام شد، با هدف جلوگیری از افزایش تعداد توکن ها در جامعه و افزایش انگیزه برای کاربران جدید برای تعامل با شبکه انجام می‌شود.

این رویداد نتایج مثبتی را به همراه دارد، زیرا دارایی دیجیتال اخیراً از آستانه 0.03 دلار فراتر رفته و به ارزش بازار بیش از 1 میلیارد دلار رسیده است.

نمودار ارزش بازار ماهانه FLR
نمودار ارزش بازار ماهانه FLR

در زمان نگارش این مقاله، FLR با قیمت 0.02971 دلار معامله می شد که در 24 ساعت گذشته 2.22 درصد افزایش داشت. با این حال، در نمودار هفتگی 11.92 درصد و نسبت به ماه قبل 72.58 درصد افزایش داشته است.

این دارایی به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه خود معامله شده است که نشان دهنده روند صعودی پایدار در حرکت قیمت آن است. در طول 30 روز گذشته، 17 مورد از حرکت مثبت قیمت وجود داشته است که در هر کدام از کندل ها قیمت بسته شدن روزانه از قیمت باز روزانه فراتر رفته است. این یعنی تقریبا 57 درصد از روزهای معاملاتی با کندل سبز بسته شده است، که نشان دهنده روند رایج عملکرد روزانه مطلوب در این دوره است.

با بهبود فعلی بازار، آلتکوین ها برای سوددهی بیشتر آماده هستند. با این حال، مهم است که نوسانات بازار و خطرات ناشی از آن را در نظر بگیرید. سرمایه گذاران باید تحقیقات گسترده ای را برای کاهش این خطرات انجام دهند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
sahar
sahar
2 ماه قبل

کدوم زودتر از همه سود میده؟

بهبود
بهبود
2 ماه قبل

ماشالله پی 98 هیچ تحلیلی از زیر دستش در نمیره!!

سعید
سعید
2 ماه قبل

مثل همیشه عالی👌