نقشه راه دوج کوین در سال 2024

نقشه راه دوج کوین (DOGE) برای سال 2024 منتشر شد! 

بنیاد Dogecoin برنامه های بلند پروازانه ای را برای سال 2024 شامل پیشرفت پروژه های بزرگ و ابتکارات جدید را هدف قرار داده اند.
تیم دوج کوین، به رهبری مهندس ارشد نرم افزار اد توبز، اهداف استراتژیک خود را برای سال 2024 اعلام کردند، که حرکت مهم دیگری برای ترویج توسعه و استفاده از این ارز دیجیتال است.
این بنیاد به دلیل پروژه های نوآورانه خود مانند GigaWallet، LibDogecoin و RadioDoge مشهور است. هدف نقشه راه آن ارتقای این پروژه‌ها و معرفی پروژه‌ های جدید برای جذب کاربران بیشتر و تقویت فناوری دوج کوین است.

بروزرسانی libdogecoin 0.1.3

بروزرسانی libdogecoin 0.1.3

یکی از نکات برجسته، انتشار libdogecoin 0.1.3 است، که نتیجه یک سال تلاش مداوم برای بهبود و گسترش C library است که اساس ویژگی‌ های دوج کوین است.

آخرین نسخه دارای بسیاری از ویژگی‌ های جدید است که برخی از آن‌ ها مانند پشتیبانی از اندروید مبتنی بر جامعه هستند و همچنان منعکس کننده اصول توسعه مشترک بنیاد هستند. این بروز رسانی قرار است ابزار های بهتری را در اختیار توسعه‌ دهندگان قرار دهد تا برنامه‌ های مبتنی بر Dogecoin بسازند که می‌توانند نوآوری بزرگ‌ تری را در اکوسیستم ایجاد کنند.

🔸پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2024🔸

گسترش دسترسی و عملکرد GigaWallet

گسترش دسترسی و عملکرد GigaWallet

GigaWallet، اولین سرویس پشتیبان بنیاد برای تراکنش‌ های دوج کوین، بروزرسانی بزرگی را دریافت خواهد کرد. نقشه راه طرحی را برای گسترش ادغام سبد خرید به پلتفرم های مهمی مانند Shopify و بهبود API های بصری و استانداردهای ذخیره سازی به تصویر می کشد.

انتظار می رود این ابتکار پذیرش Dogecoin توسط فروشگاه های آنلاین و پلتفرم های رسانه های اجتماعی را  آسان تر کند. این رویداد به نوبه خود دسترسی و استفاده از دوج کوین را در تراکنش‌ های روزمره افزایش می‌ دهد. این میتواند سرمایه گذاران را برای خرید سریع دوج کوین تشویق کند.

رویکرد نوآورانه RadioDoge

رویکرد نوآورانه RadioDoge

این بنیاد علاوه بر این اعلام کرد که RadioDoge را پذیرفته است، پروژه‌ای که هدف آن گسترش دامنه Dogecoin در مناطقی که دارای دسترسی ضعیف یا بدون اتصال به اینترنت هستند، است. به لطف استفاده از فناوری LoRa و شبکه ماهواره ای استارلینک، RadioDoge راه جدیدی برای غلبه بر مشکلات اینترنت است. انتظار می رود توسعه بیشتر پروژه در سال 2024 موارد استفاده بیشتری را کشف کند و شبکه را گسترش دهد و در نتیجه به تراکنش های Dogecoin در سطح جهانی دسترسی داشته باشد.

با این حال، بنیاد دوج کوین خود را محدود به پیشرفت‌ های مرتبط با پروژه نمی‌ کند. در عوض، هدف آن افزایش قدرت پروژه های خود و توسعه جامعه است. این برنامه ها شامل رشد تیم، تعامل با جامعه از طریق پلتفرم هایی مانند Discord و راه اندازی یک وب سایت و پورتال توسعه دهنده جدید است.

این فعالیت به دنبال ایجاد یک جامعه حمایت‌ کننده‌ تر در میان توسعه‌ دهندگان جدید و موجود است تا تعداد افرادی که در رشد Dogecoin مشارکت دارند، افزایش یابد.

این بنیاد همچنین بر روی ابتکارات اجتماعی و توسعه، از جمله گسترش تیم، مشارکت جامعه و راه‌ اندازی یک وب‌ سایت جدید و پورتال توسعه‌ دهنده تمرکز دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
هاتف
هاتف
2 ماه قبل

دیگه به استارلینگ هم که وصل شه قشنگ مشخصه خیلی خودشو جدی گرفته

پسرک
پسرک
2 ماه قبل

ولت مخصوصشو از کجا میتونم دان کنمم

حمید
حمید
پاسخ به  پسرک
2 ماه قبل

نمیدونم منظورتون از ولت اصلی چیه ولی توی تراست ولت میتونید ذخیره کنید و از گوگل پلی یا اپل استور دانلود کنید

کامران
کامران
2 ماه قبل

اگه به عنوان متد پرداختی ایکسم انتخاب بشه دیگه میترکونه