دلیل ریزش قیمت بیت کوین امروز چیست؟ | زمان آغاز رالی صعودی بازار کریپتو

دلیل ریزش قیمت بیت کوین امروز چیست؟ | زمان آغاز رالی صعودی بازار کریپتو

قیمت بیت کوین امروز کاهش می یابد زیرا اصلاح بازار بیشتر سود حاصل از رالی دیروز را از بین می برد. بیت کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1.12 درصد سقوط کرد و در حال حاضر با قیمت 19248 دلار معامله می شود. بیت کوین در 7 روز گذشته همچنان + 1.02% است و به سختی سودهای رالی دیروز را حفظ کرده است. کل بازار کریپتو امروز در حال سقوط است.

بازار کریپتو به عوامل کلان اقتصادی برای حرکت قیمت آن بستگی دارد. قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد سقوط کرد و بسیار نزدیک است که به زیر مرز 1.3 هزار دلار سقوط کند. در حال حاضر با قیمت 1301 دلار معامله می شود.

🔴ارز ریپل یکی از بزرگترین بازنده‌های بازار کریپتو است زیرا دیروز نزدیک به 3 درصد سقوط کرد و در حال حاضر 0.4615 دلار قیمت دارد. XRP در 7 روز گذشته 5.4 درصد کاهش یافته است. کاردانو که 2.68 درصد سقوط کرد و سولانا (SOL) با 3.2 درصد افت نیز با ضربه سنگین بازار کریپتو مواجه شدند. کاردانو در حال حاضر با قیمت 0.3572 دلار معامله می شود در حالی که سولانا با قیمت 29.90 دلار معامله می شود.

رمز ارز ترون (XRP) با وجود سقوط کریپتو موفق شد سبز بماند. پس از افزایش 0.41 درصدی در 24 ساعت گذشته، 0.06276 دلار معامله می شود. شیبا اینو (SHIB)، آوالانچ (AVAX) و اتریوم کلاسیک (ETC) همگی 2.4 درصد در ساعات گذشته سقوط کردند.

از سوی دیگر، چین لینک (LINK)، نیر پروتکل (NEAR) و الگوراند (ALGO) همگی بیش از 3 درصد در روز گذشته سقوط کردند.

علت سقوط قیمت ارزهای دیجیتال امروز

قیمت ارزهای دیجیتال به دلیل فشار منفی عوامل اقتصاد کلان با زمستانی طولانی مواجه است. داده های تورم اخیر نشان دهنده نبرد شکست خورده فدرال رزرو در برابر تورم است. شاخص قیمت مصرف کننده تورم بدتر از حد انتظار را نشان داد که شاخص بهای تولیدکننده نیز آن را تایید کرد. فدرال رزرو تقریباً به طور قطع نرخ بهره را 75 واحد دیگر افزایش خواهد داد، کاری که چهار بار متوالی انجام داده است.

بنابراین، کارشناسان بر این باورند که هر رالی ارز دیجیتال کوتاه مدت خواهد بود. شاخص CME Fed Watch Tool در حال حاضر 95 درصد شانس افزایش 75 bps را نشان می دهد.

رالی صعودی بیت کوین چه زمانی آغاز می شود؟

قیمت بیت کوین امروز به دلیل نامطلوب ماندن عوامل اقتصاد کلان کاهش یافته است. با این حال، کارشناسان بر این باورند که رالی کریپتو ممکن است کمی طول بکشد. بانک آمریکا انتظار دارد که در اوایل سال 2023 افزایش ارزش سهام داشته باشد، در حالی که فلوریان گرومز، کارشناس بازار و ارزهای دیجیتال، انتظار دارد که یک بازار صعودی کریپتو ممکن است یک سال دیگر طول بکشد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments