احتمال لیست شدن فلوکی اینو در صرافی بایننس | رقابت میم کوین های برتر با یکدیگر

احتمال لیست شدن فلوکی اینو در صرافی بایننس | رقابت میم کوین های برتر با یکدیگر

صفحه رسمی Floki Inu در توییتر اعلام کرده است که درخواستی از طرف جامعه برای جذب بایننس به منظور افزودن حمایت از FLOKI در پلتفرم change.org آغاز شده است.

درخواست نامه ای برای گرفتن امضا از ارتش فلوکی اینو در نظر گرفته شده است. با این حال، این اولین درخواست در مورد لیست کردن فلوکی اینو در بایننس، معتبرترین صرافی ارز دیجیتال، نیست!

درخواست ارتش فلوکی اینو از بایننس

توییت منتشر شده توسط تیم Floki Inu اطلاعات زیادی ارائه نمی دهد، جدای از این واقعیت که نزدیک به 29000 نفر قبلاً امضاهای خود را زیر این درخواست نامه گذاشته اند. داده های وب سایت change.org می گوید که این مقدار به 35000 امضای افرادی که از این فهرست بالقوه حمایت می کنند افزایش یافته است.

🛑رای گیری دیگری که در اوایل سال جاری راه اندازی شد، جمع آوری امضا برای فهرست شدن ارز فلوکی اینو (flokI) در پلتفرم تجاری محبوب رابین هود بود. این سند که در ماه جولای به change.org اضافه شد، در آن زمان کمتر از 500 امضا جمع آوری کرد. در زمان نگارش این مقاله، تعداد امضاهای دادخواست به 1902 نفر می رسد.

توییت فلوکی اینو

درخواست برای فهرست Binance مطمئناً در بین این دو پیشرو است.

🔺لیست شدن فلوکی اینو در صرافی بایننس آمریکا🔺

اتفاق مشابهی در سال گذشته افتاد تا Shiba Inu، دومین سکه بزرگ میم با ارزش بازار، در رابین هود لیست شود. تا نوامبر، تقریباً نیم میلیون امضا از ارتش SHIB جمع آوری کرد.

سرانجام، شیبا اینو واقعاً توسط Robinhood به شادی طرفداران و کاربران خود اضافه شد.

🔺در ژوئیه امسال، FLOKI توسط صرافی ارز دیجیتال LiteBit اضافه شد، جایی که این میم کوین آینده دار اولین جفت خود را در برابر یورو معامله کرد.

رقیب FLOKI با “پتانسیل عظیم” از آمازون عبور کرد

برخلاف فلوکی، سایر کوین‌های میم محبوب با استراتژی توکن سوزی، عرضه در گردش خود را کاهش می دهند و در تلاش برای افزایش قیمت‌های خود در صرافی‌ها هستند. به طور خاص، SHIB و ارز بیبی دوج امسال به طور فعال در حال توکن سوزی بوده اند و ارتش SHIB شروع به انتقال سکه های میم به کیف پول های مرده در اکتبر گذشته کرد.

یکی از فعال ترین ابتکارات توکن سوزی شیبا اینو، Shib Super Store است که توسط توسعه دهنده بازی و کارآفرین تراویس جانسون رهبری می شود و از برنامه وابسته آمازون به عنوان یکی از ابزارهایی برای خلاص شدن از شر عرضه SHIB در گردش استفاده می کند.

او در توییت اخیر خود اظهار داشت که آمازون پتانسیل زیادی دارد تا به او اجازه دهد توکن Shib را بسوزاند. جانسون شیبا اینو را با پورسانت هایی که از فروش آمازون دریافت می کند و همچنین با استفاده از سود تبلیغاتی از بازی های تلفن همراه خود، کانال یوتیوب خود و سایر برنامه های وابسته خریداری می کند.

توییت shib super store

افزایش 584 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو

با این حال، تا کنون، با وجود تلاش‌های مشترک و چندین ابتکار عمل برای توکن سوزی، قیمت شیبا اینو تحت تأثیر قرار نگرفته است. تاکنون از مجموع عرضه یک کوادریلیون سکه میم، تعداد 410,382,016,984,249 SHIB توسط طرفداران SHIB از گردش خارج شده است.

طی 24 ساعت گذشته، طبق ردیاب Shibburn، در مجموع 50,802,530 شیبا اینو در شش انتقال حذف شده است. این باعث شد که نرخ سوخت کلی 584٪ افزایش یابد. به طور کلی، در هفته گذشته، 395,803,998 توکن SHIB به کیف پول های غیرقابل مصرف منتقل شد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments