احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا 20500 دلار | آیا BTC این ماه عملکرد صعودی دارد؟

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا 20500 دلار | آیا BTC این ماه عملکرد صعودی دارد؟

اقدام قیمت بیت کوین می تواند شامل یک سفر جدید به 20500 دلار باشد، اما فراتر از آن، روند کلی نزولی در نظر گرفته شده است. 

چارت 1 ساعت بیت کوین

بیت کوین (BTC) نتوانست 20000 دلار را تا پایان ماه سپتامبر نگه دارد، زیرا معامله گران منتظر بازگشت نهایی قبل از نزول جدید بود.

هدف صعودی 20500

داده‌های TradingView نشان داد که بیت کوین ماه گذشته را با قیمت حدود 19400 دلار پشت سر گذاشت. طبق داده‌های درون زنجیره‌ای Coinglass، نمودار ماهانه با کاهش 3 درصدی، در اول اکتبر نتوانست رشد کند و BTC/USD تاکنون 0.7 درصد دیگر در «Uptober» کاهش یافته است.

نوسانات ماهانه بیت کوین

داده‌های اقتصاد ناامیدکننده از بازارهای کلان به فقدان محرک برای دارایی‌های ریسک پذیر کمک کرد و در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال، چشم‌انداز تاریکی را رقم زد. 

برای حساب محبوب توییتر Il Capo of Crypto، بازدهی بالاتر از مرز 20000 دلار همچنان در آن روز امکان پذیر بود، که با کاهش بسیار پایین‌تری همراه بود.

یک پست دیگر به خرید ارز دیجیتال با ارزش 192000 دلار در صرافی FTX اشاره کرد، چیزی که او استدلال کرد که می‌تواند در کوتاه‌ مدت رالی صعودی داشته باشد.

♻️با این حال، در زمان نگارش این مقاله، همانطور که باندهای بولینگر در بازه‌های زمانی پایین‌تر پیشنهاد می‌کنند، BTC/USD نوسان خوبی برای بسته شدن کندل هفتگی دارد. 

باند بولینگر در چارت 1 ساعت بیت کوین

با این وجود، بیت کوین در ماه سپتامبر به رالی نزولی خود ادامه داد که اکنون با بازار نزولی سال 2018 رقابت می کند، همانطور که کالب فرانزن، تحلیلگر ارشد بازار در Cubic Analytics تاکید کرده است.

وی در ادامه در توییتر خود نوشت: بیت کوین رسماً 10 کندل قرمز رنگ ماهانه را با بسته شدن ماه سپتامبر به تصویر کشیده است.

این طولانی‌ترین رالی نزول از بازار خرسی ۲۰۱۸ است که ۱۴ شمع قرمز را از ۱۸ فوریه تا ۱۹ مارس ایجاد کرد و از هر چرخه بازار نزولی که در گذشته اتفاق افتاده است طولانی تر بوده….

نمودار ماهانه بیت کوین

زنگ خطر بانک های بزرگ

اقتصاد کلان در آن لحظه حول محور بانک‌های بزرگ جهانی می‌چرخید، که سرفصل آن نشانه‌های نگران‌کننده‌ای از Credit Suisse بود.

قیمت سهام وام‌دهنده سوئیسی که از سال 2021 تقریباً سقوط کرده بود، اکنون نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است که به موسساتی مانند دویچه بانک، یونی کردیت و حتی بانک چین سرایت کرده است.

«Credit Suisse تنها بانک بزرگی نیست که قیمت آن سیگنال‌های هشدار دهنده ای می دهد. لیست زیر شامل تمام G-SIB با PtB کمتر از 40٪ است. او ادامه داد:

شکست یکی از آنها احتمالا بقای بقیه را زیر سوال می برد.

در یادداشتی به نقل از رویترز در 2 اکتبر، مدیر عامل کردیت سوئیس، اولریش کورنر، به سرمایه گذاران هشدار داد که “عملکرد روزانه قیمت سهام ما را با پایه سرمایه قوی و موقعیت نقدینگی بانک اشتباه نگیرند.

این رویدادها به دنبال بازگشت بانک مرکزی انگلیس به تسهیل کمی در هفته گذشته در یک چرخش بی سابقه با تورم در بالاترین حد در چهل سال گذشته صورت گرفت.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments