لونا کلاسیک، سودآورترین ارز هفته | پامپ 70 درصدی ارز LUNC

لونا کلاسیک، سود آورترین ارز هفته | پامپ 70 درصدی ارز LUNC

بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ، لونا کلاسیک (LUNC) سودآورترین ارز دیجیتال هفته بود. در هفت روز گذشته، این توکن بیش از 70درصد افزایش یافت و از 0.000197 دلار به 0.00037140 دلار رسید. این افزایش پس از دو هفته کاهش بی وقفه رخ می دهد، زمانی که LUNC از اواسط سپتامبر 55 درصد از ارزش خود را از دست داد.

لونا کلاسیک یک دارایی کریپتو بسیار پر نوسان است، چیزی که از ماه اوت ادامه داشته است. عوامل زیادی همچنان بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارند. اصلی ترین آن گمانه زنی توسط دارندگان اصلی LUNC، احتمالاً از جمله صادرکننده Terra و بنیانگذار آن Do Kwon است که از پلیس آسیا و اینترپل متواری است. 

از جمله اینکه خبر توکن سوزی لونا کلاسیک به نوسانات دامن زد و بایننس، بزرگترین دارنده نقدینگی رمز ارزی، از اجرای مکانیزم سوزاندن در بورس خبر داد. تعداد LUNC سوزانده شده توسط بایننس فردا مشخص می شود، با اولین مجموعه از کارمزدهای معاملاتی در بخش مارجین و اسپات LUNC که در تاریخ 1 اکتبر به پایان می رسد.

🎯آیا قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار خواهد رسید؟

همانطور که اوضاع در حال حاضر پیش می رود، روزانه بیش از 300 میلیون LUNC با وسایل مختلف سوزانده می شود که تعداد روزهای مورد نیاز برای سوزاندن حداقل 5 تریلیون از کل عرضه را به 45 سال می رساند. البته، ما هنوز متوجه نشده ایم که چقدر از طریق Binance می سوزانیم، اما واضح است که این سرعت هنوز افزایش نیافته است.

عملکرد قیمت لونا کلاسیک 

لونا کلاسیک در حال حاضر با قیمت 0.0003168 دلار معامله می شود. چشم انداز این رمز ارز متفاوت است. از یک طرف، روزانه حدود 300 میلیون LUNC سوزانده می شود، از سوی دیگر، کل عرضه هنوز 6.9 تریلیون توکن است.

عملکرد قیمت لونا کلاسیک 

LUNC همچنین به شدت مستعد سفته‌ بازی‌های بازارسازان و دارندگان بزرگ است که ریسک باز کردن موقعیت‌ها را افزایش می‌دهد. توکن سوزی در بایننس هم می‌تواند در افزایش قیمت‌های LUNC نقش داشته باشد و هم به این نهادها فرصتی عالی برای تخلیه و فروش توکن‌های خود بدهد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments