چند نکته برای معامله گران کاردانو | آیا زمان خرید ADA فرا رسیده است؟

چند نکته برای معامله گران کاردانو | آیا زمان خرید ADA فرا رسیده است؟

کاردانو [ADA] پس از صعود در سپتامبر با مقاومت 0.51 دلاری، رالی نزولی را برای سه هفته گذشته در پیش گرفته است. در نتیجه، این نزول مستلزم یک مقاومت در خط روند (سفید، خط چین) بود که به طور مداوم باعث افزایش فروش شد.

با تلاش قیمت کاردانو برای شکستن مقاومت 50 EMA (فیروزه ای)، روند کوتاه مدت ظاهراً نزولی است. 

معکوس شدن روند از مقاومت تازه کشف شده آن می تواند در جلسات آتی خطر نزولی ایجاد کند. در زمان انتشار، ADA با قیمت 0.433 دلار معامله می شود.

چارت 4 ساعت کاردانو

از آنجایی که 20 EMA (قرمز) و 50 EMA (فیروزه‌ای) در چند هفته گذشته مدام به سمت پایین حرکت می کنند، تحلیل کوتاه‌مدت تمایلی نزولی به خود گرفت.

راه‌اندازی مثلث نزولی مزیت فروش سریع را برجسته کرد زیرا فروشندگان به کاهش قله‌ها ادامه می‌دادند در حالی که خریداران تلاش می‌کردند از علامت 0.438 دلار محافظت کنند. ریزش حاصل باعث شد که خرس‌ها این علامت را از حمایت به مقاومت فوری تغییر دهند.

سپس، ADA فشرده‌سازی را در محدوده 0.438-0.4301 دلار برای بیش از سه روز مشخص کرد. این مسیر مستلزم ساختاری مستطیلی مانند تصویر بود. سکه می تواند در چند جلسه آینده قبل از یک شکست محتمل، فاز کم نوسانی را ببیند.

این ساختار معمولاً پس از شکست الگو به یک روند نزولی منجر می شود. بنابراین، بسته شدن زیر حمایت 0.43 دلاری می تواند سیگنال فروش را ایجاد کند.

در این صورت، خریداران به دنبال ورود مجدد به بازار در منطقه 0.416 دلاری خواهند بود. هر رشدی بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 و مقاومت خط روند 3 هفته‌ای به بی اعتبار شدن رالی نزولی اشاره دارد.

شاخص جریان پول (CMF) یک شکست در بالای نقطه صفر مشاهده کرد و به یک لبه صعودی اشاره کرد. اما قله های بالاتر آن یک واگرایی نزولی را با عمل قیمت نشان می دهد.

نرخ های تامین مالی شاهد افزایش است

طبق داده‌های Santiment، نرخ‌های سرمایه در Binance در دو روز گذشته مثبت بوده است. این امر مستلزم آن است که موقعیت‌های خرید، کارمزد تامین مالی موقعیت‌های فروش کوتاه مدت را بپردازد.

نرخ های تامین مالی شاهد افزایش است

به بیان ساده، این معیار حاکی از آن است که اکثر معامله گران در بازار آتی اندکی صعودی هستند. برعکس، اقدام قیمت هنوز این احساس را منعکس نکرده است.

در مجموع، ADA در یک مقطع حساس قرار داشت. اما محرک‌ها و اهداف فروش همان‌طور که در بالا بحث شد باقی می‌مانند. معامله گران باید حرکت بیت کوین و تأثیرات آن بر بازار گسترده تر را در نظر بگیرند تا حرکتی سودآور انجام دهند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments