پیش بینی کاردانو

ربات تحلیلگر هوش مصنوعی: کاردانو تا پایان سال به 15 دلار میرسد!

یک وب سایت تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای آن، نوشت که از چت جی پی تی خواسته است تا قیمت توکن بومی شبکه کاردانو یعنی ADA را پیش بینی کند و این ربات گفته است که انتظار می رود ADA تا پایان سال 2023 به مرز 15 دلار برسد!

ولی اصلا چنین چیزی ممکن است؟ کاردانو با ماه ها ثبات قیمت و ناامیدی سرمایه گذارانش پتانسیل چنین رشدی را دارد؟

کاردانو [ADA] اخیراً آخرین گزارش توسعه هفتگی خود را منتشر کرده است که چیزهای جالبی دارد. این تیم روی بهبود زیرساخت های اصلی، کیف پول ها و قراردادهای هوشمند بلاک چین کار کرده است.

در 30 جولای، بلاک چین اثبات سهام (PoS) کاردانو پروتکل مبتنی بر سهام Mithril را در شبکه اصلی راه اندازی کرد. اندازه بلاک چین از آن زمان تا کنون به 100 گیگابایت رسیده است.

قیمت آدا پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه ریپل [XRP] یک پیروزی جزئی در دادگاه حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 13 جولای کسب کرد، تا 25 درصد افزایش یافت. اما از آن زمان تاکنون چند سنت کاهش یافته است.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، جامعه ریپل را در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تحسین کرد.

آفرین ریپل! یک گام کوچک برای جامعه  ریپل یک جهش بزرگ برای ارزهای دیجیتال!

علاوه بر دیفای و ارزهای دیجیتال، یکی دیگر از پیشرفت‌های مهمی که توجه عمومی را به خود جلب کرده است چت جی پی تی است. چت جی پی تی یک مدل زبان هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ (AI) توسعه یافته توسط OpenAI است که بر روی مقادیر عظیمی از داده های متنی آموزش دیده است. این به ربات اجازه می‌دهد تا به سوالات پیچیده کاربر پاسخ دهد.

چت جی پی تی می تواند استنتاج های منطقی را در صورت ارائه داده های شاخص ها انجام دهد و حتی می تواند چندین شاخص را برای استنتاج کلی تجزیه و تحلیل کند. البته باید در نظر داشته باشیم که هوش مصنوعی به داده‌های زنده مانند قیمت‌های فعلی بازار دارایی‌های مختلف دسترسی ندارد، و همچنین از تحولات در بازارهای مالی جهانی پس از سپتامبر 2021 آگاه نیست. با این حال، پیش بینی آن در مورد قیمت های کاردانو و بیت کوین در سال های آینده جالب بود.

می توان با استفاده از ترکیبی از اندیکاتورهای تریدینگ ویو، مجموعه بی پایانی از استراتژی ها را برای معامله در بازه های زمانی مختلف ارائه داد. تنها محدودیت این است که همه کاربران با این شاخص ها آشنایی کافی ندارند.

بعید است که ChatGPT بتواند پیش بینی هایی را بر اساس داده های قیمت یک دارایی، مانند کاردانو ارائه دهد. ولی سایت تحلیلی و خبررسانی ای ام بی کریپتو یک مدل هوش مصنوعی توسعه یافته دارد که ادعا میکند میتواند قیمت را پیش بینی کند.

در واقع این ربات داده های اندیکاتور های قدرت نسبی یا RSI و میانگین های متحرک را میگیرد و از آنها برای تولید سیگنال های خرید و فروش برای معامله گران روزانه استفاده میکند.

این ربات از پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در سال های آینده خودداری میکند. برای آزمایش قابلیت‌های ربات، یک سری روش هایی هست که میتواند آن را متقاعد کرد تا نظرش را اعلام کند.

با استفاده از این روش ها، از ChatGPT پرسیدیم که فکر می‌کرد قیمت کاردانو تا پایان سال 2023 چقدر خواهد بود. ربات پیش‌بینی خیره‌کننده‌ای 10 دلاری داشت.

ادا 10 دلاری

وقتی به ربات هوش مصنوعی در مورد ارتقاء اخیر شبکه اصلی Mithril گفتم، گفت که کاردانو می تواند به 15 دلار برسد.

ادا 15 دلاری

ربات های هوش مصنوعی هشدار می دهند که قیمت ارزهای دیجیتال بسیار بی ثبات هستند ولی انتظار می رود که ADA تا پایان سال به مرز 15 دلار برسد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که اگرچه ChatGPT دانش زیادی دارد، اما 100٪ دقیق نیست. معامله گران باید شاخص های روی نمودار را برای تصمیم گیری سرمایه گذاری خود در نظر بگیرند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments