روند دوج و فلوکی در سه ماهه اخر 2023

پیش بینی رشد قیمت فلوکی اینو و دوج کوین در سه ماه آخر سال 2023

بر اساس پیش بینی های تحلیلگران بازار کریپتو، پیش بینی ها پیرامون دوج کوین و فلوکی اینو امیدوار کننده است. 

اگرچه حجم معاملات این ارزها در حال افزایش بوده است با این حال، در میان این رشد، باید محتاط بود. معامله گران و علاقه مندان باید در شرایط فعلی بازار قدم های سنجیده ای بردارند. شاخص ترس و طمع و احساسات بازار، تاییدی بر این موضوع است. زیرا شاخص ترس و طمع بازار کلی در قلمرو ترس در 46 باقی مانده است، که نسبت به موقعیت هفته گذشته در 43 افزایش اندکی دارد.

چرا دوج کوین پتانسیل رشد دارد؟

دوج کوین رمز ارز پرهیاهوی بازار موقعیت جذابی دارد. در حال حاضر قیمت دوج کوین بین بین 0.0603 و 0.0613 دلار محدود شده است، حرکات و تعاملات مداوم آن با میانگین های متحرک مختلف ممکن است توسط برخی به عنوان نشانه ای از رکود به جای رشد در نظر گرفته شود.

با این حال، این سطوح قیمت، به ویژه تقاطع با میانگین های متحرک 40 روزه (0.0651 دلار) و 18 روزه (0.0619 دلار)، نشانگرهای مهم و تعیین کننده های قوی برای مسیر آینده آن هستند.

برای بسیاری، آزمایش مجدد سطوح این میانگین ها توسط دوج کوین ممکن است به کاهش سرعت روند اشاره کند، به ویژه چالش های آن در عبور از میانگین متحرک 40 روزه در 0.0651 دلار.

نوسانات قیمت دوج کوین در اطراف این سطوح ممکن است نشان دهنده یک مبارزه برای شروع باشد و معامله گران و علاقه مندان را امیدوار گام های بعدی آن در میان دنیای بی ثبات کریپتو کند.

آینده دوج کوین همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. با پایه های مستحکم در اطراف سطوح حمایتی خود، بارقه ای از امید را برای برخی حفظ می کند. با این حال، سطوح مقاومت در حال ظهور و ناتوانی اخیر آن در غلبه بر آنها ممکن است منجر به نگرانی در مورد چشم انداز آن شود.

فلوکی اینو وایکینگ ارزهای دیجیتال

فلوکی اینو، که زمانی در رقابت با دوج کوین سر و صدای زیادی به راه انداخته بود، همچنین با چالش های خود در بازار همیشه در حال تحول کریپتو است.

در حال حاضر روندی بین 0.0000155 دلار و 0.0000160 دلار است،تحلیل گران معتقدند که قیمت در میانگین متحرک نمایی 10 روزه (0.00001576 دلار) و میانگین متحرک ساده 10 روزه (0.00001574 دلار) نزدیک است. این معیارها که اغلب به عنوان شاخصی از مسیر عملکرد یک ارز عمل می کنند، میتوانند دیدگاه کلی به معامله گران بدهند. تجزیه و تحلیل رفتار گذشته خود در برابر این میانگین های متحرک نشان می دهد که فلوکی در حال تلاش برای تعیین یک روند قطعی است.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه آن در 0.0000161 دلار قرار دارد که کمی بالاتر از محدوده قیمت فعلی آن است که نشان دهنده مقاومت در آینده نزدیک است. از طرف دیگر، میانگین متحرک 9 روزه 0.0000155 دلار است که نشان دهنده امکان سطح حمایت قوی است. فلوکی اینو، با نام تجاری غنی خود که الهام گرفته از نورس است، برای بسیاری از افراد مورد توجه است. اما درهم تنیدگی نزدیک آن با میانگین های متحرک مختلف، نگرانی هایی را در مورد آینده نزدیک آن ایجاد می کند.

جمع بندی

به طور کلی وضعیت بازار و بیت کوین تعیین کننده ترین فاکتور برای رفتار و عملکرد ارزهای دیگر بازار است. اگر بیت کوین افزایش قیمت را به ثبت برساند و بازار از رکود فعلی خارج شود بدون شک پتانسیل فلوکی اینو و دوج کوین به عنوان ارزهای محبوب بازار برای رشد زیاد است.

منبع: کریپتو نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments