احتمال رشد 45 درصدی ارز ایپ کوین

احتمال رشد 45 درصدی ارز ایپ کوین | تحلیل تکنیکال APE

ارز ایپ کوین به دنبال یک شکست معکوس مثلث کنج صعودی نادر است که هدف سود آن 8.40 دلار است. 

ایپ کوین (APE) برای شروع هفته افزایش یافت زیرا معامله گران تصمیم Yuga Labs را برای باز کردن متاورس Otherside خود برای کاربران منتخب بررسی کردند. با انجام این کار، توکن از یک الگوی تکنیکالی خارج شد که به افزایش 45 درصدی دیگر قیمت تا سپتامبر 2022 اشاره دارد.

سرخوشی متاورس دیگر

قیمت APE تقریباً 23.5 درصد در هفته تا به امروز افزایش یافته است و در 19 جولای به 6.12 دلار در هر توکن رسید. دستاوردهای هفتگی بخشی از رالی است که در 16 ژوئیه آغاز شده است. جالب این است که یوگا لبز 4300 بازیکن متاورس بازی Otherside خود را برای یک نمایش و تور پلتفرم آنلاین آواتار Bored Ape خود – در روز رالی APE دعوت کرد.

این نشان می‌دهد که معامله‌گران پس از دریافت نشانه‌هایی از بهروزرسانی Otherside، برای خرید ارز ایپ کوین اقدام کردند. با توجه به اینکه به عنوان یک توکن حاکمیتی در ApeCoin DAO عمل می‌کند. این «سازمان مستقل غیرمتمرکز» یا DAO، اکوسیستم برنامه‌ها و سرویس‌های مستقر شده توسط Yuga Labs و برندهای شخص ثالث، از جمله Otherside را تقویت می‌کند.

سرمایه گذاران به رالی 45 درصدی APE چشم دوخته اند

سرخوشی متاورس آدرساید (otherside) همچنین APE را وادار کرد تا از یک الگو تکنیکال به نام “مثلث کنج صعودی” خارج شود. مثلث های صعودی معمولاً الگوهای ادامه ای در نظر گرفته می شوند. با این وجود، در موارد نادر، مثلث‌های صعودی در پایان یک روند نزولی تشکیل می‌شوند که منجر به معکوس شدن شدید قیمت می‌شود.

به نظر می رسد مثلث صعودی APE در پایان روند نزولی خود شکل گرفته است. به این دلیل است که توکن پس از رسیدن به کف محلی در نزدیکی 3 دلار در 15 ژوئن، بیش از 100 درصد افزایش یافت، و پس از آن در 18 جولای از خط روند بالایی مثلث نزدیک به 5.22 دلار عبور کرد.

مثلث کنج صعودی

🔰به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، یک شکست ناشی از مثلث صعودی، قیمت را به اندازه حداکثر ارتفاع بین خط روند بالا و پایین مثلث به سمت شمال می برد. این باعث می‌شود که APE به قیمت 8.40 دلار برسد که حدود 45 درصد نسبت به سطح قیمت فعلی افزایش یافته است.

🔺در مقابل، بسته شدن به زیر خط روند بالایی مثلث می‌تواند با هدف سود کمتر از 3.50 دلار راه‌اندازی شکست نزولی را ایجاد کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments