بازیابی بیت کوین به بالای 23 هزار دلار | بررسی داده ها و احتمال کاهش دوباره رمز ارزها

بازیابی بیت کوین به بالای 23 هزار دلار | بررسی داده ها و احتمال کاهش دوباره رمز ارزها

معامله گران انتظار دارند اکنون که بیت کوین به دنبال بسته شدن کندل روزانه بالاتر از محدوده فعلی خود است، قیمت بیت کوین به محدوده 27000 تا 32000 دلار برسد.

زمستان‌ بازار ارزهای دیجیتال راهی برای تضعیف روحیه سرمایه گذاران و حامیان بازار کریپتو در مدت زمان کوتاهی است.

شواهدی از این واقعیت در 19 ژوئیه پس از بازیابی قیمت بیت کوین (BTC) به بالای 23000 دلار با هشدارهای گسترده ای روبرو شد که این حرکت صرفاً یک فیک پامپ یا صعود جعلی بود قبل از اینکه بازار به سمت پایین ترین سطح جدید حرکت کند، کاملاً نمایش داده شد.

در حالی که نمی توان احتمال کاهش قیمت های جدید در آینده را رد کرد، در اینجا نگاهی به نظرات تحلیلگران در مورد اینکه چگونه این شکست بیت کوین می تواند با آنچه اکثر سرمایه گذاران انتظار دارند متفاوت باشد، می بینیم.

این بار متفاوت است

پیام اشاره شده «این بار متفاوت است» توسط کاربر مستعار توییتر Trader XM ارائه شده است، که نمودار زیر را نشان می دهد که چرا BTC آماده است تا بالاتر رود.

چارت 4 ساعت بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشخص شد، قیمت بیت کوین کف کانال را مجددا تست نکرد، حتی با وجود چهار بار آزمایش مجدد از محدوده و سقف کانال و این نشان می‌دهد که خریداران اکنون قوی‌تر از فروشندگان هستند.

در پاسخ به پست Trader XM، کاربر توییتر Justiinape پاسخ داد: “به نظر می رسد 27 تا 28 هزار دلار قریب الوقوع است.”

معامله گر XM گفت:

موافق هستم، به 27-28 هزار دلار برسید و سپس ماه ها در حال تثبیت قیمت باشید. بیایید قبل از خواب طولانی از این حرکت لذت ببریم.

مقاومت اصلی بعدی 27100 دلار است

شواهد بیشتری مبنی بر اینکه بیت کوین می تواند بالاتر رود توسط شرکت داده های درون زنجیره ای Whalemap ارائه شده است. نمودار زیر را عدم تقاضای خرید بین 23000 تا 27000 دلار را نشان می دهد.

نمایه حجم بیت کوین

این شرکت ادعا می کند:

27100 دلار باید اولین مقاومت در این مسیر صعودی باشد. فاصله زیادی در عرضه بین قیمت های فعلی و 27 هزار دلار وجود دارد. 

احتمال کاهش دوباره قیمت ها وجود دارد

مدرکی مبنی بر اینکه معامله گران کریپتو در یک چشم انداز بیش از حد نزولی قرار گرفته اند توسط تحلیلگر ارزهای دیجیتال، دیلن لیکلر ارائه شده است. نمودار زیر تاثیر حرکت بیت کوین به بالای 23000 دلار بر معامله گران آتی را نشان می دهد. 

چارت 2 ساعت بیت کوین

همانطور که در نمودار مشخص شده است، تعداد زیادی از موقعیت های فروش بیت کوین بین 15 ژوئن تا 15 جولای باز شده است و این معامله گران اکنون خود را در سمت بازنده معامله می بینند.

لیکلر گفت:

در حال حاضر ده ها هزار بیت کوین در قراردادهای آتی فروش (Short) کوتاه مدت درگیر است.

🔺در حالی که برای روند معکوس بیت کوین و کاهش دوباره یک احتمال وجود دارد، حرکت فعلی نشان می دهد که در کوتاه مدت افزایش بیشتری خواهد داشت.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.055 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 42.1 درصد است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments