اشاره به ایپ کوین در موزیک ویدیو امینم و اسنوپ داگ | رشد قیمت APE

اشاره به ایپ کوین در موزیک ویدیو امینم و اسنوپ داگ | رشد قیمت APE

پس از یک هفته پر جنب و جوش با رویدادهای زنده پرستاره، که به شکایت علیه یک منتقد سرشناس ختم شد، به نظر می رسد دارندگان Bored Ape Yacht Club برتر بوده اند.

بر اساس داده‌های CoinGecko، توکن ERC-20 مجموعه NFT ایپ کوین یک شبه بیش از ۲۲ درصد افزایش یافت. در زمان نوشتن این مقاله، ارزش این سکه 4.81 دلار بود که اندکی نسبت به اوج صبحگاهی خود یعنی 5.80 دلار کاهش داشت. در هفته گذشته، ایپ کوین حدود 35٪ افزایش یافته است.

این افزایش قیمت نشان‌ دهنده یک بازگشت جزئی نسبت به نوسانات بی رحمانه ماه گذشته برای توکن است که اخیراً با سرعتی متفاوت حتی برای بازار نزولی فعلی، حدود 65 درصد کاهش یافت.

درست در اواخر آوریل، قیمت ارز ایپ کوین در انتظار فروش NFT زمین مجازی برای بازی متاورس Otherside، به بالاترین حد تاریخ یعنی تقریبا 27 دلار رسید. ApeCoin می تواند توسط دارندگان برای رای دادن به پیشنهادات حکومتی ApeCoin DAO استفاده شود.

♻️توجه سرمایه گذاران برای خرید ارز ایپ کوین (APE) ممکن است تا حدی ناشی از انتشار موزیک ویدیوی جدید در جمعه توسط امینم و اسنوپ داگ باشد که در آن رپرها و سفیران برجسته BAYC به نسخه های متحرک آواتارهای Bored Ape خود تبدیل می شوند. این موزیک ویدیو که در طول آخر هفته در یوتیوب پرطرفدار بود، بیش از 7.5 میلیون بازدید به دست آورد.

امینم و اسنوپ داگ اولین تک آهنگ جدید “From the D 2 The LBC” را به صورت زنده در روز جمعه در ApeFest، گردهمایی سالانه برای دارندگان BAYC و MAYC پخش کردند. این جشنواره خصوصی که هفته گذشته همزمان با NFT NYC در نیویورک برگزار شد، همچنین شاهد اجرای نمایش های موسیقی LCD Soundsystem، Haim، Lil Wayne، Lil Baby و Future بود.

اینکه هنرمندان برجسته ای مانند امینم و اسنوپ داگ برند BAYC را در یک موزیک ویدئوی اختصاصی به نمایش گذاشتند، به رشد روزافزون و نفوذ فرهنگی مجموعه های محبوب NFT اشاره دارد.

با این حال، برند BAYC نیز این هفته مورد حمله قرار گرفت، زیرا یک هنرمند اولین مجموعه کپی توکن های غیرمثلی Bored Ape را معرفی کرد که ادعا می کرد برند BAYC را به دلیل داشتن تصاویر نژاد پرستانه و وجود نماد نازی پنهان و کنایه آمیز مورد انتقاد قرار می دهد. شرکت مادر میمون های کسل Yuga Labs، به شدت این اتهامات را رد کرد و روز جمعه علیه هنرمند، رایدر ریپس، شکایت کرد و مدعی شد که مجموعه طنز NFT او کلاهبرداری بوده است.

افزایش قیمت امروز ApeCoin نشان می‌دهد که این بحث، حداقل در حال حاضر، تأثیر اقتصادی کمی بر اکوسیستم BAYC داشته است، همانطور که ApeFest حمایت مستمر برند را از سوی کادری متعهد از مروجین مشهور نشان داد.

منبع: دی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments