رشد چشمگیر دوج کوین و شیبا اینو | تحلیل تکنیکال DOGE و SHIB

رشد چشمگیر دوج کوین و شیبا اینو | تحلیل تکنیکال DOGE و SHIB

طی هفته گذشته، شیبا اینو با افزایش بازدهی به 48 درصد رسیده است، در حالی که رقیب آن دوج کوین تنها حدود 26 درصد سود را تجربه کرده است.

دو برابر شدن رشد قیمت شیبا اینو در مقابل دوج کوین

از زمان سقوط کریپتو در سراسر بازار در اوایل ماه، DOGE و SHIB در تلاش هستند تا جایگاه خود را دوباره به دست آورند. با این حال، سرمایه گذاران با خرید شیبا اینو ثابت کرده اند که حمایت قوی را ادامه خواهند داد. بدین ترتیب این رمز ارز تاکنون توانسته است بهبودی بیشتری را تجربه کند. 

در حال حاضر، قیمت شیبا اینو در حدود 0.00001187 دلار معامله می شود که در هفته گذشته 48 درصد افزایش یافته است. نمودار زیر روند ارزش میم کوین را در پنج روز گذشته نشان می دهد.

همانطور که در نمودار بالا می بینید، قاتل دوج کوین نسبت به سقوط بهبود یافته است و در ماه گذشته حدود 1.5٪ افزایش یافته است.

اکنون بیایید قیمت دوج کوین را بررسی کنیم. این رمز ارز محبوب که جزو 10 رمز ارز برتر براساس داده های سایت کوین مارکت کپ به شمار می رود. در زمان نگارش مقاله در حدود 0.0767 دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته 26 درصد افزایش یافته است.

در اینجا نموداری وجود دارد که نشان می دهد ارزش سکه در طول دوره سی روز گذشته چگونه تغییر کرده است:

از نمودار، آشکار است که Dogecoin هنوز به طور کامل از سقوط بازار در اوایل ماه بهبود نیافته است.

📍بر خلاف SHIB که طی ماه گذشته سودهای مثبتی را به دست آورده است، DOGE همچنان با بازده ماهانه -7 درصد در وضعیت قرمز قرار دارد.

بنابراین، به نظر می رسد که Shiba Inu در این دوره بهترین عملکرد را در میان میم کوین ها تاکنون داشته است. اما چگونه سکه ها در بازه های زمانی طولانی تر، مثلاً در سه ماه گذشته، مقایسه می شوند؟

برای این دوره، به نظر می‌ رسد که هر دو ارز دیجیتال بازده تقریباً مشابهی داشته‌ اند و سرمایه‌ گذاران هر دو حدود 50 درصد هستند.

با نگاهی به مقیاس زمانی حتی گسترده تر از شش ماه گذشته، میم کوین ها دوباره تقریباً همان بازدهی منفی 49 درصدی دارند.

ارزش بازار دوج کوین و شیبا اینو

ارزش بازار هر ارز دیجیتال به عنوان تعداد کل سکه های در گردش ضرب در قیمت فعلی تعریف می شود. دوج کوین در حال حاضر رتبه 10 را در فهرست برترین رمز ارزها دارد، به این معنی که سقف آن دهمین کل رمز ارزهای موجود در بازار در حال حاضر است.

جدول زیر نشان می دهد که چگونه ارزش بازار SHIB و DOGE با یکدیگر مقایسه می شود.

همانطور که در بالا می بینید، علیرغم بازدهی قوی تر اخیر، Shiba Inu همچنان سیزدهمین لیست ارزهای دیجیتال است و سه جایگاه کمتر از Dogecoin است.

منبع: بیت کوینیست

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments