5 ارز دیجیتال برتر هفته 

5 ارز دیجیتال برتر هفته با احتمال پامپ (3 مرداد 1401) | قیمت کدام ارزها به زودی بالا می رود؟

اگر بیت کوین از سطح مقاومت پیش رو خود عبور کند، ETH، BCH، AXS و EOS می توانند روند صعودی خود را با قدرتی شگفت انگیز از سر بگیرند.
گاوها در حال تلاش برای رسیدن به یک بسته شدن کندل هفتگی قوی برای بیت کوین (BTC) هستند، در حالی که خرس ها تلاش می کنند تا موقعیت خود را به دست آورند. از طرفی تحلیلگران میانگین متحرک 200 هفته ای را که روی 22705 دلار است، زیر نظر دارند و وضعیت فعلی BTC نشان می دهد که یک حرکت قریب الوقوع روند این رمز ارز را تعیین می کند.

📮بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند بسته شدن کندل هفتگی بالاتر از MA 200 هفته ای، خرید بیشتری را به خود جلب کند، اما وقفه زیر آن می تواند نشان دهنده بازگشت خرس ها به بازی باشد. اگرچه تصویر کوتاه مدت نامشخص به نظر می رسد، اما کالب فرانزن تحلیلگر معتقد است که بیت کوین از ماه می در منطقه انباشت قرار داشته است.

در همین حال، شرکت تحلیلی زنجیره‌ای CryptoQuant بر افزایش جریان خروجی اتریوم (ETH) از صرافی‌های بزرگ تاکید کرد که در مجموع 1.87 میلیون دلار سکه در 22 ژوئیه برآورد شد.
⁉️آیا بیت کوین می تواند بازیابی خود را از سر بگیرد و خرید در آلتکوین های منتخب را جذب کند؟ بیایید نمودارهای 5 ارز دیجیتال برتر را که ممکن است این هفته رشد خوبی را تجربه کنند، بررسی کنیم.

بیت کوین (BTC)

خرس ها سعی کردند بیت کوین را در 23 جولای به داخل الگو مثلث متقارن برگردانند اما گاوها با خرید بیت کوین برنامه های دیگری داشتند. برگشت و پولبک به خط مقاومت مثلث نشان می دهد که خریداران به شدت از این سطح دفاع می کنند.

چارت روزانه بیت کوین

افزایش تدریجی میانگین متحرک نمایی 20 روزه (21865 دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو مثبت نشان دهنده مزیتی برای خریداران است.

از طرفی لازم است بدانید که جلسات نرخ بهره فدرال رزرو می تواند تاثیر مثبتی یا منفی بر روند حرکت بیت کوین داشته باشد!

🔰اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (22,384 دلار) نگه دارند، جفت BTC/USDT می تواند بین 23,363 تا 24,276 دلار به منطقه مقاومت سربار صعود کند. شکستن و بسته شدن بالاتر از این سطح می‌تواند دروازه‌های رالی را به سمت هدف الگوی 28171 دلار و سپس 30000 دلار باز کند.

🛑در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، این جفت می‌تواند تا سطح حمایت بعدی در 20500 دلار کاهش یابد.

چارت 4 ساعت بیت کوین

🟢این جفت یک الگوی کنج نزولی در نمودار 4 ساعته تشکیل داده است. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از سقف کانال برسانند، این جفت می تواند 24276 دلار را مجددا آزمایش کند. شکست و بسته شدن بالاتر از این سطح می تواند نشان دهنده از سرگیری روند صعودی باشد.

20-EMA ثابت است و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 50-SMA برسد، این جفت می تواند به خط حمایت سقوط کند.

اتریوم (ETH)

اتریوم در قیمت 1700 دلار با مقاومت سختی مواجه است، اما یک نشانه مثبت این است که سرمایه گذاران با خرید اتریوم میدان را خالی نکرده اند. تثبیت قوی در نزدیکی مقاومت پیش رو، احتمال شکست بالای آن را افزایش می دهد.

چارت روزانه اتریوم

شیب میانگین متحرک 20 روزه (1384 دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که روند حرکت تحت کنترل گاوها است. اگر خریداران قیمت را به بالای 1700 دلار برسانند، حرکت صعودی می‌تواند افزایش یابد و جفت ETH/USDT می‌تواند تا 2000 دلار و پس از آن تا 2200 دلار افزایش یابد.

🎯برخلاف این فرض، اگر قیمت از 1700 دلار کاهش یابد، خرس ها سعی خواهند کرد این جفت را به زیر میانگین متحرک متحرک 20 روزه بکشانند. اگر آنها موفق با انجام این کار شوند، ارزش ETH ممکن است به 1280 دلار کاهش یابد. جهش از این سطح می تواند جفت را بین 1280 تا 1700 دلار برای چند روز نگه دارد.

چارت 4 ساعت اتریوم

بازگشت این جفت از 50-SMA، نشان می‌دهد گاوها با ادامه دار شدن روند نزولی در حال خرید هستند. خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت 1700 دلار برسانند. هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد پس از برخورد با مقاومت احتمال ریزش قیمت وجود دارد.

♻️اگر گاوها قیمت را به بالای منطقه مقاومت 1650 تا 1700 دلار برسانند، قدرت روند می تواند افزایش یابد و جفت می تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد. برای بی اعتبار کردن این دیدگاه مثبت، خرس‌ها باید اتریوم را به زیر 1450 دلار برسانند.

بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش (BCH) در تلاش است تا به روند نزولی طولانی مدت خود پایان دهد. قیمت از مقاومت بالای 135 دلار در 20 جولای کاهش یافت، اما یک نشانه مثبت این است که گاوها به شدت از میانگین متحرک 20 روزه (117 دلار) دفاع کردند.

حرکت قیمت در چند روز گذشته یک الگوی پایین گرد را تشکیل داده است که با شکست به سمت بالا کامل می شود و می تواند قیمت را بالاتر از 135 دلار برساند. اگر این اتفاق بیفتد، نشان می دهد که جفت BCH/USDT ممکن است در قیمت 95 دلار یک کف تشکیل داده باشد. سپس این جفت می تواند به هدف الگوی 175 دلار و بعداً به 200 دلار برسد.

🎰احتمال دیگر این است که این جفت ممکن است برای مدتی بین متحرک نمایی 20 روزه و 135 دلار تثبیت شود. یک وقفه زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه می تواند روند را به نفع خرس ها تغییر دهد.

🔰گاوها قیمت را به بالای خط مقاومت در نمودار 4 ساعته رسانده اند و درها را برای تست مجدد احتمالی 135 دلار باز کرده اند. میانگین های متحرک صعودی و RSI در قلمرو مثبت نشان می دهد که حرکت صعودی تا مقاومت ادامه خواهد داشت. اگر خریداران قیمت را به بالای 135 دلار برسانند، این جفت ارز می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت 157 دلار افزایش یابد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر 20-EMA برود، جفت می تواند به 50-SMA و بعداً به 117 دلار سقوط کند. یک شکست به زیر این سطح می تواند برتری را به نفع خرس ها کج کند.

اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی (AXS) در یک روند نزولی تثبیت شده است. این نشان می دهد که گاو ها در حال تلاش برای تشکیل یک کف هستند. 

چارت روزانه اکسی اینفینیتی

میانگین متحرک 20 روزه (15.55 دلار) کاهش یافته است و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر خریداران قیمت را به بالای مقاومت پیش رو در 18.53 دلار برسانند، این تعادل می تواند به نفع خریداران متمایل شود. اگر این اتفاق بیفتد، جفت AXS/USDT می‌تواند یک رالی را به سمت 25.21 دلار و سپس به 28.20 دلار آغاز کند.

🔺از طرف دیگر، اگر قیمت از 18.53 دلار کاهش یابد و از میانگین های متحرک کمتر شود، نشان می دهد که این جفت ممکن است مدت بیشتری را در این محدوده سپری کند و خرس ها باید قیمت را به زیر 11.85 دلار کاهش دهند تا مسیر حرکت را در دست بگیرند.

چارت 4 ساعت اکسی اینفینیتی

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که قیمت به شدت از مقاومت 18.53 دلار کاهش یافته است که نشان دهنده فروش تهاجمی خرس ها است. اکنون فروشندگان سعی خواهند کرد این جفت را به 20-EMA بکشند.

🟢اگر قیمت از این سطح بازگردد، خریداران دوباره تلاش خواهند کرد تا مقاومت پیش رو را از بین ببرند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، نشان دهنده شروع یک حرکت صعودی جدید است.

برعکس، اگر قیمت به زیر 20-EMA بشکند، این جفت می تواند به 50-SMA سقوط کند. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود، زیرا اگر اعتبار خود را از دست دهد، حرکت صعودی ممکن است ضعیف شود.

ایاس (EOS)

سرمایه گذاران با خرید ارز ایاس (EOS) باعث شدند این رمز ارز در 18 جولای بالاتر از میانگین متحرک حرکت کند و در 21 جولای یک تست مجدد موفقیت آمیز EMA 20 روزه (1.05 دلار) را انجام داد.

چارت روزانه ای او اس

میانگین‌های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI نزدیک به منطقه اشباع خرید است، که نشان می‌دهد گاوها مسیر حرکت قیمت را در دست دارند. قیمت می تواند تا 1.46 دلار افزایش یابد، جایی که خرس ها ممکن است دفاعی قوی داشته باشند.

اگر خریداران EOS/USDT از 1.46 دلار میدان را خالی نکند، نشان می دهد که معامله گران موقعیت های خود را کاهش نمی دهند. این می تواند چشم انداز رالی بالای 1.46 دلار را بهبود بخشد. چنین حرکتی نشان دهنده تغییر بالقوه در روند است.

📍اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و از میانگین متحرک پایین بیاید، این دیدگاه مثبت می تواند باطل شود.

چارت 4 ساعت ای او اس

هر دو میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته شیب دار هستند و RSI نزدیک در منطقه خرید بیش از حد است که نشان می دهد این جفت در یک روند صعودی قرار دارد.

🟢این جفت با مقاومتی نزدیک به 1.26 دلار مواجه است اما خریداران موقعیت های خود را رها نکرده اند. این نشان می دهد که حرکت صعودی همچنان قوی است. اگر قیمت بالا برود و به بالای 1.26 دلار برسد، رالی می تواند به 1.33 دلار و سپس به 1.46 دلار برسد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر 1.20 دلار سقوط کند، توقف بعدی می تواند در 20-EMA باشد. اگر این حمایت نیز شکسته شود، کاهش می تواند تا 50-SMA گسترش یابد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments