تحلیل تکنیکال ارز ماتیک | آیا توکن Matic دوباره به 1 دلار می رسد؟

تحلیل تکنیکال ارز ماتیک | آیا توکن Matic به 1 دلار می رسد؟

ارز ماتیک در هفته گذشته در یک روند صعودی بوده است اما نتوانسته است از سطح روانی 1 دلار عبور کند. شاخص های تکنیکال در نمودار، صعودی باقی مانده اند و به شانس رسیدن به سقف قیمت 1 دلار اشاره دارد.

در هفته گذشته، توکن بومی شبکه پالی گان یعنی رمز ارز MATIC به میزان 22 درصد رشد کرد و در نمودار روزانه این سکه 7 درصد افزایش یافت. ارز ماتیک توانست تا مرز 0.97 دلار پیش رود، اما کاهش اندک قدرت خرید باعث شد که این آلتکوین برای مدت کوتاهی سقوط کند. اما سرمایه گذاران با خرید ارز ماتیک (MATIC) فضا مثبتی را ایجاد کردند که نشان داد قدرت صعودی از بین نرفته است.

یک عقب نشینی می تواند ماتیک را به سطح 0.77 دلار کاهش دهد. اگر قدرت خرید ثابت بماند، سکه می تواند از سقف قیمت روانی 1 دلار عبور کند. در زمان انتشار، MATIC خود را بالاتر از خط حمایت 0.75 نگه داشته است.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز 1.09 تریلیون دلار می باشد که 2.6 درصد تغییر مثبت در 24 ساعت گذشته نشان می دهد.

نمودار 4 ساعت ارز ماتیک

ارز ماتیک در زمان نگارش مقاله با قیمت 0.8360 دلار معامله می شود و مدت کوتاهی به مرز 0.97 دلار رسیده است، اما با فشار فروش مواجه شد و قیمت آن کاهش یافت. مقاومت پیش رو برای این رمز ارز در 0.92 دلار بود که حرکتی بالاتر از آن می تواند MATIC را مجبور کند تا به سطح روانی 1 دلار برسد. 

نمودار 4 ساعت ارز ماتیک

در حال حاضر منطقه حمایت برای سکه 0.77 دلار است، سقوط از این سطح باعث می شود ارز MATIC به 0.60 دلار برسد. مقدار MATIC معامله شده در آخرین جلسه معاملاتی اندکی کاهش یافت که نشان دهنده کاهش قدرت خرید است.

بررسی وضعیت ارز ماتیک از نظر میانگین متحرک

از طرفی این آلتکوین چند بار به منطقه اشباع خرید رسیده است، اما با کاهش ارزش سکه، قدرت خرید کاهش یافت. در زمان نوشتن، قدرت خرید بیشتر از قدرت فروش است.

🔰شاخص قدرت نسبی در بالای خط نشان داده شده است. به این معنی که تعداد خریداران بیشتر است. همچنین قیمت آلتکوین بالاتر از خط 20-SMA می باشد. به این معنی که خریداران شتاب قیمت در بازار را هدایت کردند. این نشانه صعودی بودن آلت کوین است.

شاخص قدرت نسبی

همچنین این نوارهای سیگنال قرمز نشان دهنده سیگنال فروش برای آلتکوین است. Awesome Oscillator روند قیمت را به تصویر می کشد و همچنین به شانس برگشت اشاره می کند، کندل های سیگنال سبز همچنان قدرت صعودی را نشان می دهد.

اگر سکه همچنان به سرعت خود ادامه دهد، قدرت خرید سرمایه گذاران باید حفظ شود. قدرت گسترده تر بازار همچنین به MATIC کمک می کند تا به هدف روانی 1 دلاری خود دست یابد.

منبع: نیوز بی تی سی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments