از راه اندازی پلتفرم بازی تا تحلیل قیمت ایپ کوین

از راه اندازی پلتفرم بازی تا تحلیل قیمت ایپ کوین | آیا ارز APE به اوج باز می گردد؟

در اوایل سپتامبر سال جاری، شایعه شده بود که آزمایشگاه‌های یوگا، غول NFT، احتمالاً در حال کار بر روی یک مجموعه توکن های غیر مثلی جدید به نام Mecha Apes با معرفی احتمالی تا پایان سال 2022 است.

راه اندازی Mecha Apes اعلام شد

به نظر میرسد این درست باشد، زیرا الکسی کوسف، مدیر انجمن یوگا لب، در توییتی به اشتراک گذاشت که غول NFT تا دسامبر امسال، “میمون های مکانیکی” مورد انتظار را منتشر خواهد کرد.

📍علاوه بر این، الکسی همچنین فاش کرد که یک پلتفرم بازی جدید مبتنی بر بلاک چین به موازات Mecha Apes راه‌اندازی می‌شود که پاداش بازیکنان آن با ارز ایپ کوین (APE) پرداخت می‌شود.

طبق توییت اخیر الکسی، آزمایشگاه‌های یوگا لیست سفید خود را برای کاربران باز کرده‌اند تا بتوانند موقعیت‌های خود را برای حذف NFT آینده ثبت کنند و از آن محافظت کنند.

کاهش شدید فروش NFT

توکن های NFT ها در چند وقت اخیر کاهش شدیدی را در حجم معاملات نشان داده اند. از بالاترین رکورد در ژانویه امسال به 466 میلیون دلار در سپتامبر 97 درصد کاهش یافت. بزرگ‌ ترین پلتفرم معاملاتی NFT از نظر حجم، OpenSea، نسبت به دوماه قبل 75 درصد کاهش فروش داشته است.

در حالی که بازار نوپای NFT در سال 2021 از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و تمایل ریسک بالا در میان سرمایه‌گذاران سود می‌برد، این شرایط در سال 2022 به شدت تغییر کرده است، زیرا افزایش نرخ‌ها توسط بانک مرکزی و حماسه اخیر صرافی FTX سرمایه‌گذاران را بر آن داشته تا دارایی‌های پرخطر مانند ارزهای رمزنگاری شده را کنار بگذارند.

آیا این خبر می تواند توکن های NFT را پامپ کند؟

با این حال، آزمایشگاه‌های یوگا یک نیروگاه NFT است، با پروژه‌های قابل‌ توجهی مانند باشگاه قایقرانی میمون های کسل (BAYC) و BAKC و پروژه متاورس به نام آدرساید (The Otherside) – اکنون همه نگاه‌ها به غول NFT برای بازگرداندن آن است. فضای NFT با عرضه محصولات آینده خود به شکوه سابق خود رسید.

این شرکت همچنین اخیراً از مجموعه توکن های NFT کریپتو پانک، که زمانی به عنوان بزرگترین رقیب آن برای BAYC شناخته می شد، پیشی گرفته است. 

خرید و فروش ارز ایپ کوین

تحلیل ایپ کوین

بیت کوین در ماه نوامبر حرکتی نزولی داشت و صعود آن به 21.5 هزار دلار به طرز وحشیانه ای پایان یافت و گاوهای BTC برای حفظ منطقه پشتیبانی 16 تا 16.2 هزار دلار مبارزه کردند. اما در نهایت بین محدوده 16.7 هزار دلار و 17 هزار دلار مقاومت نشان دادند.

⚜️ به نظر می رسید که ارز ایپ کوین می تواند رالی صعودی کوتاه دیگری را در چند روز آینده ارائه دهد. حرکت رو به بالا به سمت منطقه مقاومت می تواند واکنش شدید APE را به همراه داشته باشد، به خصوص اگر بیت کوین نیز به زیر مرز 16 هزار دلار سقوط کند.

احتمال رالی نزولی دیگر در نمودار ارز ایپ کوین

ApeCoin در اوایل نوامبر مانند سایر ارزهای رمز نگاری شده دیگر شاهد کاهش شدید قیمت بود. این افت آن را از 5.2 دلار به 2.3 دلار رساند که افت 46 درصدی را نشان می دهد. APE برای مدتی بین 2.85 تا 2.9 دلار در حال نوسان بود قبل از اینکه گاوها با خرید ارز APE موجب افزایش قیمت آن به سمت 4 دلار شوند.

چارت 12 ساعت ایپ کوین

این بهبود در 16 نوامبر آغاز شد و به نظر می رسید که در زمان نگارش این مقاله ادامه داشته باشد. شاخص RSI به بالای 50 خنثی بازگشت، در حالی که OBV نیز در دو هفته گذشته پیشرفت هایی داشته است.

در 2 نوامبر، قیمت یک رالی صعودی را در قیمت 4.5 دلار تشکیل داد. این ناحیه که با رنگ قرمز مشخص شده است، از آن زمان به عنوان منطقه حمایتی مهم شکسته شد. اما اکنون، به عنوان یک منطقه مقاومت عمل کند.

قیمت در بازه زمانی 12 ساعته ساختار بازار صعودی دارد زیرا در هفته گذشته سقف های بالاتری را ثبت کرد. با این حال، احساسات بازار هنوز به نفع گاوها نیست. افزایش‌های کوتاه‌ مدت ممکن بود، اما تغییر روند در کل بازار به سمت صعودی ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا تحقق یابد.

🛑ادامه دار شدن این رالی نزولی با سطوح فیبوناچی اصلاحی 61.8٪ -78.6٪ به این معنی است که منطقه 4 تا 4.5 دلار احتمالاً شاهد رد شدید APE خواهد بود. بنابراین، یک فرصت کوتاه با هدف قرار دادن منطقه 2.8 تا 3 دلار می‌تواند تلاش کند. حرکت بالای 4.5 تا 4.6 دلار این مفهوم نزولی را باطل می کند.

تسلط اجتماعی ضعیف برای ایپ کوین

احساسات سرمایه گذاران برای ارز ایپ کوین (APE) منفی است. این کمی تعجب آور بود زیرا APE نزدیک به 35٪ از پایین ترین سطح در 2.8 دلار افزایش یافته است. در همین حال، سنجش میانگین سن سکه نیز از نمودارها بالا رفته است تا مقداری انباشت را در سراسر شبکه نشان دهد. سلطه اجتماعی، در کنار احساسات، ضعیف است و نظر سرمایه گذاران را جلب نکرده است. 

بررسی سلطه اجتماعی و احساسات منفی سرمایه گذاران ایپ کوین

کاهش شدید میانگین سنی سکه می تواند منعکس کننده موجی از فروش در بازار باشد. از این رو، جدا از اقدام قیمت، معامله گران می توانند داده های درون زنجیره ای را نیز تحت نظر داشته باشند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments