ورشکستگی بلاکفای

ورشکستگی پلتفرم BlockFi و شکایت از سم بنکمن فرید | سقوط غول رمزنگاری دیگر

پلتفرم BlockFi از سام بنکمن-فرید به خاطر سهامش در رابین هود شکایت کرده که به عنوان وثیقه استفاده شده است.

این در همان روزی است که با تشکیل پرونده حمایت از ورشکستگی فصل 11 در دادگاه نیوجرسی ارائه می شود.

بلاکفای از Sam Bankman-Fried به خاطر سهامش در صرافی رابین هود، یک ارائه دهنده خدمات مالی آمریکایی شکایت کرده است. جالب اینجاست که این خبر ساعاتی پس از درخواست BlockFi برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 منتشر می شود. طبق گزارش فایننشال تایمز، شکایت BlockFi به دنبال سهام Robinhood است زیرا طبق گزارشات، SBF به عنوان وثیقه نگه داشته شده است.

شایان ذکر است، موسس صرافی FTX دارای 7.6 درصد سهم در رابین هود است که در ماه می امسال خریداری شد. در آن زمان، سهام خریداری شده توسط SBF’s Emergent Technologies، ارزش عظیمی معادل 648 میلیون دلار داشت. و بنکمن-فرید تنها مدیر با اکثریت سهام بوده است. جالب اینجاست که این حرکت با برنامه هایی برای خرید کامل رابین هود دنبال شد. با این حال، آنها به نتیجه نرسیدند.

فایل های BlockFi برای ورشکستگی

پلتفرم وام دهی کریپتو به همراه هشت شرکت وابسته به آن در ۲۸ نوامبر در دادگاه نیوجرسی اعلام ورشکستگی کردند. این پلتفرم چند روز پس از اینکه برداشت‌ها را به دلیل سقوط صرافی FTX به حالت تعلیق درآورد، تشکیل داد.

در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت اعلام کرد تمام پولی را که به عنوان بخشی از تلاش های بازسازی خود بدهکار است، پس می گیرد. این شامل گرفتن پولی است که حتی FTX بدهکار است. با این حال، پلتفرم وام دهی بلاکفای پذیرفته است که این تلاش ممکن است به دلیل روند ورشکستگی خود FTX به تعویق بیفتد.

مشاور مالی BlockFi، مارک رنتزی از گروه تحقیقاتی برکلی، گفت:

با فروپاشی صرافی FTX، تیم مدیریت BlockFi و هیئت مدیره بلافاصله برای محافظت از مشتریان و شرکت اقدام کردند.

علاوه بر این، BlockFi برای ادامه فعالیت های تجاری خود، درخواست های مرسوم را ارائه کرد. این شامل پرداخت دستمزد، حفظ مزایای کارکنان، و ایجاد برنامه های کلیدی حفظ کارکنان است. قابل ذکر است، این پیشنهادات هنوز از سوی دادگاه نیوجرسی چراغ سبز دریافت نکرده است.

ادعاهای ناامن BlockFi به SEC به میلیون ها نفر می رسد

دادخواست ورشکستگی که توسط BlockFi ارائه شد، شرایط مالی آن را روشن کرد. بر اساس آن، پلتفرم وام دهی بیش از 100000 طلبکار دارد که دارایی ها و بدهی ها بین 1 تا 10 میلیارد دلار کاهش می یابد. علاوه بر این، سه طلبکار برتر این پلتفرم عبارتند از Ankura Trust، FTX US و SEC.

هر سه ادعای میلیونی بدون تضمین دارند و ادعای آنکورا 769 میلیون دلار است. در همین حال، FTX US یک ادعای ناامن 275 میلیون دلاری دارد، در حالی که SEC ادعای 30 میلیون دلاری دارد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments