تحلیل تکنیکال ارز پولکادات

تحلیل تکنیکال ارز پولکادات | آیا مانعی برای رشد قیمت DOT در ماه های آینده وجود دارد؟

در بازه‌های زمانی پایین‌ تر، در چند هفته گذشته نشانه‌ هایی در نمودارها وجود داشت مبنی بر اینکه پولکادات مقداری فشرده‌ سازی را در قیمت خود مشاهده کرد. این می تواند برای چند روز آینده، قبل از نوسانات به هر جهت برای DOT ادامه یابد. با این حال، در بازه های زمانی طولانی تر، یک مرحله انباشته می تواند برای پولکادات در جریان باشد. نماگرها هنوز فشار خرید قوی را نشان نداده اند و ساختار نزولی بازار نزولی باقی مانده است.

بررسی چارت روزانه پولکادات

پولکادات از نوامبر که با قیمت 54 دلار در نزدیکی ATH ها معامله میشد، زیان های زیادی را تجربه کرده است. در سه ماه گذشته، سطح 16.81 دلار به عنوان حمایت عمل کرده است. با این حال، قیمت در هفته های اخیر پایین ترین سطح را ثبت کرده است.

 چارت روزانه پولکادات

آیا این برای متوقف کردن روند نزولی کافی بود؟ آیا DOT می تواند از اینجا به بعد بالاتر رانده شود؟ هنوز مشخص نیست. 19.61 دلار و 20.34 دلار سطوحی هستند که DOT باید از اینجا به بعد بالاتر رود تا بتوان ایده ای از شروع رالی صعودی پولکادات داشته باشیم.

در بلندمدت، روند نزولی هنوز شکسته نشده است، اما ممکن است در روزهای آینده اتفاق بیافتد. حتی پس از 20.34 دلار، منطقه 23.1 دلار همچنان احتمالاً مقاومت قوی را ارائه می دهد.

شاخص RSI

شاخص RSI  در منطقه ای بالاتر از علامت خنثی 50 قرار دارد. این می تواند نشانه اولیه این باشد که روند بلند مدت ممکن است در آستانه تغییر باشد. Awesome Oscillator نیز از بالای خط صفر عبور کرد، که دوباره می‌توان آن را به عنوان سیگنالی از تغییر در روند دید.

شاخص RSI

هرچند راه درازی در پیش است. OBV از نوامبر کاهش یافته است، اما در دو هفته گذشته، این احتمال را فراهم کرد که خریداران به آرامی وارد بازار شوند. اگرچه آنها هنوز طرف غالب نبودند.

جمع بندی

عملکرد قیمت و اندیکاتورها احتمال ضعیفی برای تغییر سوگیری درازمدت از نزولی به صعودی را نشان دادند. هنوز خیلی زود است که بگوییم رالی صعودی شروع شده است. همچنین 20.34 دلار و 23.1 دلار به عنوان سطوح مهمی باقی می مانند. شرایط کلی بازار همچنان بوی ترس و عدم اطمینان می داد. از این رو، سرمایه گذاران ریسک گریز می توانند منتظر فرصت های خرید باشند. رد کردن 23.1 دلار برای حمایت یک نشانه دلگرم کننده برای گاوها و یک فرصت خرید برای آماده شدن برای یک روند صعودی خواهد بود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments