بازی های ان اف تی

نظرسنجی: گیمرهای بلاک چین، بازی های NFT را یک شغل تمام وقت میدانند

مدیر اجرایی پلتفرم بازی NFT بالتازار گفت که “بسیاری آماده هستند تا مشاغل دیگر خود را ترک کنند تا به جای آن بازی های NFT انجام دهند.”

علیرغم کاهش قیمت توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، بازی NFT بازی برای کسب درآمد همچنان محبوبیت قابل توجهی دارد زیرا افراد بیشتری آن را به عنوان راهی برای امرار معاش در نظر میگیرند.

در یک نظرسنجی که در فیلیپین انجام شد، 32 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اگر بازی های NFT به آنها اجازه می داد تمام وقت بازی کنند، شغل های خود را ترک میکردند. جان استفانیدیس، مدیر عامل پلتفرم بازی NFT بالتازار، گفت که از یافته ها شگفت زده نشده است.

    بسیاری از افراد حاضرند مشاغل دیگر خود را کنار بگذارند تا به جای آن بازی‌های NFT را انجام دهند، زیرا به طور بالقوه می‌توانند همان درآمد را داشته باشند، تازه در بسیاری از بازی ها این درآمد میتواند از درآمد یک شغل تمام وقت هم بیشتر باشد.

عیسی داوال جونیور، یک گیمر فیلیپینی به کوین تلگراف گفت که در حال حاضر، درآمد بازی های NFT کافی نیست. داوال می گوید شکی نیست که بازی بلاک چین یک مفهوم انقلابی است، اما در حال حاضر، فکر نمی کند به تنهایی بتوانند از او حمایت مالی کند. با این حال، او همچنین خاطرنشان می کند که آماده است تا زمانی که اکوسیستم توسعه بیشتری پیدا کند، وارد آن شود.

    فکر می‌کنم وقتی اکوسیستم بازی های کسب درآمد بالغ و پایدار شد، شهامت کافی برای ترک شغلم و دنبال کردن بازی‌های بلاک چین را خواهم داشت.

لوئیس بوئناونتورا، مدیر کشوری سازمان بازی‌های بلاک چین YGG Pilipinas نیز فکر می‌کند که قطعاً با توجه به روندی که وجود دارد افراد به‌صورت تمام‌وقت کار را ترک می‌کنند. هنگامی که در مورد این موضوع از او پرسیده شد، او به کوین تلگراف گفت:

 خوب یا بد، روند افرادی که شغل خود را برای بازی های P2E ترک می کنند قطعا در حال افزایش است.

با این حال، مدیر اجرایی بازی‌های بلاک چین خاطرنشان می‌کند که فقط بازی‌های بلاک چین نیست که در حال افزایش محبوبیت هستند بلکه فرصت‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال نیز در حال افزایش است. او گفت: 

به همان اندازه احتمال دارد که مردم فرصت‌های درآمدی جایگزین را در کریپتو پیدا کنند و نه فقط بازی های P2E به طور خاص.

    کسب درآمد از بازی‌ها و کسب درآمد از ییلد فارمینگ، فعالیت‌های متقابل نیستند، و ما می‌بینیم که بسیاری از موفق‌ترین سرمایه گذاران هر دو را انجام می‌دهند.

در سال 2021، گزارشی از Blockchain Gaming Alliance نشان داد که بازی NFT در سه ماهه سوم سال 2021 بیش از 2 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است. طبق این گزارش این بازی 22 درصد از حجم معاملات NFT را تشکیل می دهد.

به غیر از درآمدزایی، جامعه بازی های بلاک چین جنبه بشردوستانه نیز از خود نشان داده است. سال گذشته، زمانی که یک طوفان فوق العاده فیلیپین را درنوردید و 4 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داد، گیمرهای بلاک چین به رهبری YGG یک برنامه کمک مالی را ترتیب دادند که بیش از 1.4 میلیون دلار برای کمک به قربانیان جمع آوری کرد.

تجربه شما از کسب درآمد از بازی های بلاک چین چیست؟ نظرات خود را با سایر کاربران در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments