آینده ارز ایپ کوین چگونه خواهد بود؟

آینده ایپ کوین (ApeCoin) | قیمت ارز APE در آینده به چند می رسد؟

ایپ کوین یک پروژه غیرمتمرکز است که از پلتفرم Bored Ape Yacht Club توسط Yuga Labs الهام گرفته شده است. هدف سازمان خودگردان ایپ کوین ایجاد و حفظ اکوسیستم APE به روشی منصفانه و فراگیر است و زیرساختی را برای دارندگان ApeCoin فراهم می کند تا از طریق فرآیندهای حاکمیتی باز و بدون مجوز با یکدیگر همکاری کنند. ارز ایپ کوین (APE) یک توکن حکومتی و ابزاری ERC-20 است که در اکوسیستم APE برای توانمند سازی و ایجاد انگیزه برای جامعه غیرمتمرکز در خط مقدم وب 3 استفاده می‌شود. اکنون در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آینده ارز ایپ کوین در سال های پیش رو چگونه خواهد بود و بررسی کنیم که آیا سودآوری خواهد داشت یا خیر.

عملکرد قیمتی ارز ایپ کوین از گذشته تاکنون

قبل از اینکه عجله کنید و ApeCoin بخرید، عاقلانه است که بفهمید سکه چیست و چگونه کار می کند. بدین ترتیب همانطور که در مطلب معرفی ایپ کوین (APE) اشاره کردیم، این توکن در بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید است، با این حال اطلاعات پیرامون این پروژه در حال حاضر امیدوار کننده به نظر می رسد. به همین دلیل، سرمایه گذاران در حال حاضر به امید دستیابی به بازده های برتر در بازار توجه خود را آغاز کرده اند.

به زبان ساده، ApeCoin یک توکن ERC-20 است که برای حاکمیت و ابزار طراحی شده است. ایپ کوین که بر روی بلاک چین اتریوم میزبانی می شود، توسط ApeCoin DAO – یک سازمان غیر متمرکز مستقل با هدف رشد سکه در سال های آینده، ایجاد و راه اندازی شد.

اینجاست که همه چیز می‌تواند کمی گیج‌ کننده شود، زیرا ایپ کوین همچنین نماد «رسمی» مجموعه Bored Ape Yacht Club NFT است. با این حال، برخلاف تصور عمومی، پلتفرم ایپ کوین توسط Yuga Labs، ایجاد نشده است. مشخص نیست که چرا Yuga Labs از ایجاد ApeCoin فاصله گرفته است، اگرچه ممکن است به دلیل نگرانی‌های نظارتی باشد.

با توجه به داده های سایت کوین مارکت کپ حداکثر عرضه 1 میلیارد توکن APE وجود دارد که در حال حاضر 277.5 میلیون آن در گردش است. با توجه به قیمت فعلی ایپ کوین، این ارزش بازاری معادل 4.02 میلیارد دلار به توکن می‌دهد که آن را به 45 امین ارز دیجیتال بزرگ در سطح جهان تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه ایپ کوین تنها چند هفته قبل راه اندازی شد، پیشرفت این توکن قابل توجه بوده است.

در مرحله اول، ارز ایپ کوین بین دارندگان Bored Ape Yacht Club و Mutant Ape Yacht Club NFT به عنوان “پاداش” برای مالکیت توزیع شد. صاحبان Bored Apes اصلی 10094 توکن دریافت کردند که با قیمت فعلی معادل بیش از 150000 دلار است. در مجموع 15 درصد از توکن های APE به دارندگان NFT اختصاص داده می شود که 47 درصد آن به DAO داده می شود تا پروژه را در سال های آینده توسعه دهد.

علاوه بر این کسانی که قصد دارند در این پروژه سرمایه گذاری کنند میتوانند پس از تهیه کیف پول ارز ایپ کوین، در صرافی های ارز دیجیتال که این خدمات را پشتیبانی می کنند ثبت نام کنند و اقدامات لازم را به عمل آورند.

همچنین، از آنجایی که APE توکن بومی این سازمان خودمختار غیرمتمرکز است، دارندگان توکن نیز می توانند در مورد پیشنهادات سایر اعضای جامعه رای دهند.

قیمت رمز ارز ایپ کوین در 17 مارس 2022 به 5 دلار رسید و بلافاصله در 48 ساعت اول معاملات خود بیش از 250 درصد افزایش یافت. پس از رسیدن به مرز 18 دلار، APE کمی عقب‌ نشینی کرد. با توجه به فقدان داده‌های قیمت موجود، نمی‌توان گفت که در صورت شکسته شدن ATH قبلی، قیمت ApeCoin چقدر می‌تواند افزایش یابد.

عملکرد قیمتی ارز ایپ کوین از گذشته تاکنون

آینده ارز ایپ کوین در سال 2022

با توجه تمرکز رسانه ای که ApeCoin در حال حاضر ایجاد کرده است، در صورت ادامه افزایش قیمت و خرید و فروش ایپ کوین توسط سرمایه داران می تواند به یکی از بهترین آلتکوین ها در سال 2022 تبدیل شود. مانند همه فهرست‌های جدید توکن، به دلیل ساختار ایجاد قیمت، انجام پیش‌ بینی‌های قابل اعتماد بر اساس تحلیل تکنیکال چالش برانگیز است. با این حال، هنوز هم می‌توانیم با استفاده از اطلاعات پروژه و موارد استفاده آتی آن، پیش‌بینی‌هایی انجام دهیم.

همانطور که قبلاً بحث شد، مورد استفاده اولیه ایپ کوین به عنوان یک روش پرداخت غیر متمرکز است. پروژه های خاصی که ApeCoin قصد دارد با آنها شریک شود در حال حاضر نامشخص هستند، اگرچه شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است با بازی های مختلف مبتنی بر بلاک چین یکپارچه شود. همانطور که توسط Fortune.com اشاره شده است، به نظر می رسد یک پروژه آینده از Animoca Brands، یکی از سرمایه گذاران اولیه ارز ایپ کوین است که از آن به دنبال افزایش تقاضا و ارزش گذاری استفاده می کند.

Benji Bananas، یک بازی موبایلی محبوب بازی برای کسب درآمد (P2E)، ارز ایپ کوین را پذیرفته است و کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق گیم‌ پلی ماهرانه این رمز را به دست آورند. اگرچه این تنها یک نمونه از ابزار کاربردی ApeCoin است، اما راه را برای موارد استفاده مشابه در آینده هموار می کند.

اگر سازندگان ApeCoin بتوانند با پروژه‌های بازی پرطرفدار بیشتری شریک شوند، اطمینان حاصل می‌شود که تقاضا برای توکن APE فقط با حدس و گمان افزایش نمی‌یابد. با در نظر گرفتن این موضوع، پیش‌بینی قیمت APE در سال 2022 تخمین می‌زند که سکه می‌تواند تا پایان سال 2022 به 50 دلار برسد.

همچنین با مراجعه به مطلب پیش بینی قیمت ارز ایپ کوین در سال 2022 میتوانید انتخاب بهتری برای سرمایه گذاری در این توکن داشته باشید.

آینده ارز APE در سال 2023

برای اینکه ApeCoin به عنوان یکی از کم ارزش‌ ترین رمز ارزها در نظر گرفته شود، باید موارد استفاده ایجاد کند که به دور کردن توکن از صرفاً به عنوان یک میم کوین کمک کند. این می تواند دشوار باشد، به خصوص با توجه به ارتباط نزدیک آن با فضای توکن های غیر مثلی. با این حال، ساختار سکه نشان می‌دهد که ممکن است در ماه‌ها و سال‌های آینده کاربرد واقعی داشته باشد.

از آنجایی که دارندگان توکن ApeCoin DAO را اداره می کنند، پتانسیل نامحدودی برای آنچه ApeCoin می تواند باشد وجود دارد. انجمن رسمی این رمز ارز قبلاً پیشنهادهای متعددی را در رابطه با سهام و توزیع توکن ارائه کرده است. با گذشت زمان، احتمالاً پیشنهادات بیشتری از اعضای انجمن ارائه می شود که می تواند تاثیر مثبتی بر چشم انداز قیمت توکن داشته باشد.

جدا از جنبه های حاکمیتی و یکپارچه سازی بازی که قبلاً به آنها اشاره کردیم، رمز ارز ایپ کوین همچنین می تواند برای پرداخت به سرمایه داران استفاده شود. با توجه به اندازه و وضعیت فعلی سکه، در حال حاضر شرکت های زیادی وجود ندارند که APE را بپذیرند. با این حال، Investing.com اخیراً اشاره کرده است که آبجوسازی SaltWater شروع به پذیرش ApeCoin به عنوان یک روش پرداخت خواهد کرد و راه را برای تجار بیشتری هموار می‌کند تا از این روش پیروی کنند.

با این حال، برای اینکه ApeCoin به یکی از بهترین سکه های وب 3.0 تبدیل شود، باید به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این می تواند یک مشکل ایجاد کند، زیرا این سکه قبلاً (شاید به طور غیرمنصفانه) به دلیل نام و تداعی هایش در برخی موارد به عنوان میم کوین در نظر گرفته شده است.

به همین دلیل، پیش‌ بینی قیمت ایپ کوین برای سال 2023 نشان می‌دهد که ارزش سکه تا پایان سال به 90 دلار می‌رسد، زیرا ما انتظار داریم سرمایه‌ گذاران خرده‌ فروش این توکن را پیشنهاد دهند. این نشان دهنده افزایش 1685 درصدی نسبت به قیمت فعلی ApeCoin است.

آینده ارز ApeCoin تا سال 2025

موفقیت ایپ کوین ممکن است در درازمدت آشکارتر شود، زمانی که سکه به جای حدس و گمان، شهرت خود را برای سودمندی تقویت کرد. یکی از راه‌هایی که به نظر می‌رسد ApeCoin DAO به کاوش در آن بپردازد، ورود به متاورس است. این ممکن است از زمانی رخ داده باشد که Yuga Labs، اخیراً پروژه آینده خود را که «The Otherside» نامیده می‌شود، منتشر کرده است.

همانطور که توسط CNET اشاره شد، به نظر می رسد The Otherside یک بازی MMORPG است که در آن مالکان Bored Ape Yacht Club می توانند از توکن های غیر مثلی خود به عنوان آواتار در یک دنیای مجازی سفارشی استفاده کنند. در حال حاضر جزئیات کمیاب است، با توجه به اینکه این پروژه تنها در یک تریلر کوتاه به نمایش درآمده است، اگرچه Yuga Labs به صورت رمزآلود توییت کردند: «در ماه آوریل در Otherside می‌بینیم». این واقعیت که این موضوع خیلی زود پس از راه اندازی ApeCoin رخ می دهد، به شایعات مبنی بر ادغام توکن در این متاورس دامن می زند.

اما این برای ایپ کوین در درازمدت چه معنایی خواهد داشت؟ در نهایت، به ApeCoin این امکان را می دهد که به یکی از بهترین سکه های متاورس تبدیل شود، زیرا از جذابیت انبوه Bored Ape Yacht Club بهره می برد. علاوه بر این، صاحبان NFT با مشخصات بالا احتمالاً به این پروژه جذب خواهند شد، که باعث افزایش تقاضا برای APE می شود – با فرض اینکه از آن به عنوان نشانه اصلی متاورس استفاده شود.

اگر این توالی از رویدادها اتفاق بیفتد، به طور قابل توجهی کاربرد ApeCoin را تقویت می کند و هرگونه ارتباط با سایر میم کوین های غیر کاربردی را حذف می کند. بنابراین، پیش‌ بینی می کنیم ارز ایپ کوین تا پایان سال 2025 به 135 دلار برسد.

آینده ارز ایپ کوین از نظر سایت های معتبر

آینده ارز ایپ کوین (APE) از نظر سایت های معتبر

به خاطر داشته باشید که پیش بینی کنندگان ارزهای دیجیتال از الگوریتم ها برای پیش بینی های خود استفاده می کنند. اگرچه به عنوان مرجع مفید هستند، اما برخی از عوامل اساسی و نوسانات بازار خارجی را در نظر نمی گیرند. بررسی نمودار قیمت و وضعیت توکن APE باید تنها یکی از عناصر بررسی سرمایه‌ گذاری شما باشد. بازارهای ارزهای دیجیتال بسیار بی ثبات هستند و سرمایه گذاری شما در معرض خطر است.

آینده ارز ایپ کوین از نظر دیجیتال کوین پرایس (DigitalCoinPrice)

از 14 آوریل 2022، سایت دیجیتال کوین پرایس افزایش بیش از 30 درصدی را در ماه مه پیش‌ بینی می‌کند که ارزش آن 17.39 دلار است. این سایت میانگین ارزش 19.18 دلار را در سال 2023 و 19.32 دلار را در سال 2024 پیش بینی می کند. پیش بینی قیمت آینده ارز ایپ کوین توسط این سایت برای سال 2025 برابر با 25.81 دلار است. در حالی که پیش‌ بینی می‌کند که در سال 2026 به 23.46 دلار کاهش یابد، دیجیتال کوین پرایس یک روند صعودی کلی سال به سال را پیشنهاد می‌کند و قیمت ایپ کوین را برای سال 2030 به ارزش 60.24 دلار پیش‌بینی می‌کند.

آینده ارز ایپ کوین از نظر پرایس پردیکشن (priceprediction)

تحلیل گران و کارشناسان سایت پرایس پردیکشن میانگین 12.29 دلار را برای ماه می و 12.66 دلار را در ژوئن پیش بینی کرده است. این سایت میانگین ارزش 49.12 دلار را در سال 2025 و 305.95 دلار را در سال 2030 پیش بینی می کند.

آینده ارز ایپ کوین از نظر گاو کپیتال (gov.capital)

Gov.Capital ارزش 11.49 دلار را برای توکن APE در آغاز ماه می پیشنهاد می کند. این سایت همچنین پیشنهاد می کند که ارزش این سکه در یک سال 18.15 دلار و در مدت پنج سال 79.00 دلار خواهد بود.

جمع بندی

در پایان، این راهنما پیش بینی آینده ارز ایپ کوین و تحلیل قیمتی آن، ما را برای ماه‌ها و سال‌های آینده مورد بحث قرار داده است و موارد استفاده و پتانسیل ارزش سکه را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگرچه کاربرد توکن محدود است، بدون شک امکان تغییر آن وجود دارد – که به افزایش قیمت APE در طولانی مدت کمک می کند.

سوالات متداول

1. آینده ارز ایپ کوین تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟

پیش‌بینی تحلیل گران برجسته بر این است که قیمت سکه می‌تواند تا پایان سال 2025 به 135 دلار برسد. این نشان دهنده افزایش 824 درصدی نسبت به تغییرات قیمت اخیر باشد.

2. آینده APE چگونه پیش بینی می شود؟

پیش‌بینی قیمت ایپ کوین براساس تحلیل کارشناسان نسبتاً خوش‌بینانه است، اگرچه این به سازندگان و توسعه دهندگان بستگی دارد که موارد استفاده اضافی را توسعه دهند. اگر این اتفاق بیفتد، می توانیم شاهد رسیدن قیمت توکن APE به 50 دلار در پایان سال باشیم.

3. آینده سرمایه گذاری در ApeCoin خوب است؟

APE سرمایه گذاری خوبی در سال های آتی به شمار می رود. با این حال، APE احتمال زیادی برای پیشی گرفتن از ATH فعلی خود در حدود 39.40 دلار در سال جاری دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments