توکن GMT به لیست 50 رمز ارز برتر راه یافت | آیا روند صعودی ارز استپن ادامه دارد؟

توکن GMT به لیست 50 رمز ارز برتر راه یافت | آیا روند صعودی ارز استپن ادامه دارد؟

توکن GMT که یک ارز حرکت برای کسب درآمد مبتنی بر بلاک چین سولانا است اکنون به دنبال افزایش اخیر قیمت، چهل و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. آخرین رالی این توکن با اضافه شدن این پروژه به چندین بازار محبوب است.

داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که GMT، نشانه حاکمیتی این پروژه، در 24 ساعت گذشته نزدیک به 20 درصد افزایش یافت و به رکورد 4.1024 دلار رسیده است. این توکن در سه ماه گذشته بیش از 3000 درصد رشد کرده است و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال جاری است. سرمایه بازار فعلی آن حدود 2.4 میلیارد دلار است.

رالی اولیه این توکن با گمانه زنی ها مبنی بر همکاری STEPN با یک برند ورزشی بزرگ در سال جاری آغاز شد. این در حالی است که هنوز در مورد این موضوع اطلاعیه ای ارائه نکرده است، هیاهو در مورد این امکان باعث تقویت رشد توکن آن شد.

پشتیبانی توکن GMT توسط پلتفرم کوین بیس و اوپن سی

صرافی شماره 3 رمز ارز جهان کوین بیس، در یک تقویت بزرگ برای پذیرش، گفت که اکنون از هر دو توکن بومی پلتفرم استپن یعنی GMT وGST پشتیبانی می کند. GST رمزی است که کاربران استپن از طریق آن به مشوق ها داده می شود، توسط Coinbase یک برچسب “دارایی تجربی” داده می شود.

GST در 24 ساعت نزدیک به 20 درصد افزایش یافت و حدود 6 دلار معامله می شود.

اوپن سی بزرگترین بازار NFT جهان، گفت که اکنون از خرید و فروش NFT کفش های کتانی STEPN پشتیبانی می کند. کفش‌های ورزشی NFT به ویژگی‌های حرکت برای کسب درآمد STEPN دسترسی دارند. NFT ها همچنین جزو اولین توکن های مبتنی بر Solana هستند که توسط OpenSea پشتیبانی می شوند، که تا همین اواخر فقط NFT های مبتنی بر اتریوم را پشتیبانی می کرد.

ادغام Coinbase و OpenSea به دنبال پشتیبانی قبلی بایننس برای NFT های کفش ورزشی GMT و STEPN است.

حرکت برای کسب درآمد

به نظر می رسد که محبوبیت روز افزون ارز استپن به توکن های دیگر نیز سرایت کرده است. داده‌های Coinmarketcap نشان می‌دهد که توکن‌های انتقال به‌ درآمد بهترین عملکرد را در 24 ساعت گذشته داشته‌ اند که به طور متوسط 11 درصد رشد داشته است.

ارز DEFIT که یک توکن مبتنی بر پالی گان است، پس از اعلام برنامه‌هایش برای اپلیکیشن و وب‌سایت جدید تلفن همراه، 44 درصد افزایش یافت. همچنین توکن ورزشی واقعیت افزوده MOOV به میزان 22 درصد افزایش یافت در حالی که دومین توکن بزرگ حرکت برای کسب درآمد، به نام GENE به میزان 2 درصد افزایش یافت.

با این وجود، STEPN با بیش از 2 میلیارد دلار، بزرگترین نشانه حرکت برای کسب درآمد بر اساس ارزش بازار است. در مقایسه، ارزش کل GENE به میزان 49.9 میلیون دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments