کدام آلت کوین ها در سال 2024 منفجر می شوند؟

کدام آلت کوین ها در سال 2024 منفجر می شوند؟ معرفی 3 توکن با احتمال رشد چشمگیر

در میان جهش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، لحظه کنونی فرصتی ایده‌ آل برای شناسایی آلت‌ کوین‌ هایی است که در سال 2024 بازده قابل‌ توجهی از سرمایه‌ گذاری دارند.

فینبولد با در نظر گرفتن شاخص‌های اساسی که می‌توانند ارزش افزایش یافته برای دارایی‌های دیجیتال خاص را پیش‌ بینی کنند، به جنبه‌های اساسی پرداخت. این تجزیه و تحلیل تحولات اخیر و احساسات کلی بازار را برای پیشنهاد آلتکوین های بالقوه ای که برای سرمایه گذاری امیدوار کننده به نظر می رسد، در نظر گرفت.

سولانا (SOL)

سولانا (SOL)

سولانا (SOL) یکی از قوی‌ ترین عملکردها را در هفته‌ های گذشته داشته است و افزایش قابل‌ توجهی در قیمت را تجربه کرده است که ارزش آن طی 30 روز 115.36 درصد افزایش یافته است.

این افزایش ارزش به دلیل احساسات مثبت در مورد این دارایی دیجیتال است که ارزش آن را برای اولین بار از می 2022 به بالای آستانه 60 دلار رسانده است و طبق پستی در X، این بزرگترین افزایش احساسات مثبت از سوی جمعیت SOL از نوامبر 2022 است. 

در واقع، در میان رشد مداوم، این ارز دیجیتال به رتبه ششم در ارزش بازار صعود کرده است. به طور قابل توجهی، این پلتفرم در برابر فشار فروش ناشی از تخلیه مستمر دارایی‌ های FTX و سرمایه‌ گذاران و معامله‌ گرانی که به دنبال فرصت های خوب هستند، مقاومت کرده است. این یک استدلال بیشتر برای انعطاف پذیری و عملکرد مثبت آینده سولانا است.

آوالانچ (AVAX)

آوالانچ (AVAX)

آوالانچ، پلتفرم برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و زنجیره‌های بلوکی، که به خاطر توان عملیاتی چشمگیر و ویژگی‌های امنیتی قوی‌ اش شناخته شده است، به سرعت به عنوان یک بازیگر مهم در بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال ظهور است. ادامه رشد این بخش می تواند به افزایش قیمت ارز AVAX در سال آینده کمک کند.

در هفته گذشته، آواکس شاهد افزایش قیمت قابل توجه 23.68 درصدی قیمت خود بود. این حرکت صعودی همزمان با اعلام JPMorgan، غول بانکداری سرمایه‌ گذاری، از ابتکار مشترک بین بخش بلاک چین Onyx و Apollo Global برای معرفی یک اثبات مفهومی با بهره‌ گیری از بلاک چین آوالانچ بود.

این پیشرفت‌ ها بر اهمیت و تعهد این پروژه دیجیتال تاکید می‌کند و با غول‌های مشهور صنعت مالی همکاری می‌کند. چنین همکاری هایی می تواند به طور بالقوه به بازدهی سود آور برای ارز دیجیتال آن در سال آینده تبدیل شود.

پالیگان (MATIC)

🔺پیش بینی قیمت پالیگان در سال 2023 و سرمایه گذاری در ارز Matic 🔺

پالیگان (MATIC)

پالیگان (MATIC) که خود را به عنوان یک راه حل عملی برای پرداختن به هزینه های بالای تراکنش در سایر بلاک چین ها قرار می دهد، به عنوان یک پلتفرم مقیاس پذیری لایه 2 شناخته شده به دلیل پردازش سریع تراکنش ها برجسته می شود. اهمیت آن در حال گسترش بیشتر است زیرا تعداد فزاینده ای از توسعه دهندگان تصمیم می گیرند پروژه های خود را بر روی پلتفرم بسازند، که به طور بالقوه منجر به جایگزینی نهایی MATIC با توکن POL می شود.

در 15 نوامبر، سیستم اثبات سهام (PoS) پالیگان 6.17 میلیون تراکنش را پردازش کرد که بالاترین حجم تراکنش روزانه را از اکتبر 2021 نشان می دهد، همانطور که در پستی توسط یکی از بنیانگذاران Sandeep Nailwal مشخص شده است.

این عملکرد نشان‌ دهنده احساسات مثبت توکن و افزایش خوش‌ بینی سرمایه‌ گذاران است، به‌ ویژه با توجه به تغییر مثبت 6.02 درصدی از ابتدا سال تا به امروز، پیش بینی می شود آینده خوبی در انتظار آینده ارز ماتیک باشد. 

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments