میم کوین انفجاری بعدی...؟

میم کوین انفجاری بعدی…؟ این میم کوین بهترین عملکرد را در بهار کریپتو 2024-2025 خواهد داشت!

بازار کریپتوکارنسی، به‌ویژه بازار میم کوین‌ ها، اخیراً رشد چشمگیری داشته است. پیش‌ بینی‌ ها حاکی از آن است که یک میم کوین خاص می‌تواند پیشتاز رالی صعودی بعدی باشد که ناشی از وفاداری قوی سرمایه‌ گذاران است.

بازار ارزهای دیجیتال اخیراً رونق گرفته است و دارایی‌های دیجیتال پیشرو متعددی (مانند بیت کوین) از قیمت های اوج تاریخی خود بهره می برند. در این میان یک جایگاه خاص توجه بیشتری را به خود جلب کرده و آن قلمرو سکه های میم است.

توکن هایی از این نوع، از جمله شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE)، ارز ویف (WIF)، فلوکی اینو (FLOKI) و بسیاری دیگر، افزایش قیمت سه رقمی را در بازه زمانی ماهانه تجربه کرده اند.

به گفته معامله گر محبوب اندرو کانگ، بهترین عملکرد در طول دوره صعودی بالقوه 2024-2025 متعلق به ارز پپه با مضمون قورباغه (PEPE) خواهد بود.

وی یادآور شد که چرخه صعودی 2020-2021 متعلق به دوج کوین (DOGE) است و خاطرنشان کرد که موفقیت آن ممکن است با اعلامیه های مکرر و حمایت ایلان ماسک تقویت شده باشد. کانگ از مدیر عامل تسلا خواست تا PEPE را تبلیغ کند و در نتیجه به تجمع احتمالی آن کمک کند.

معامله‌گر همچنین ادعا کرد که این میم کوین انفجاری 2024 “از دیدگاه Holderbase بسیار صعودی است.” زیرا رویدادهای قبلی FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) تنها به سرمایه گذاران اصلی سود رسانده است. 

🔰این سکه با مضمون قورباغه واقعاً در چند ماه گذشته جزو ستاره‌های کریپتو بوده است. ارز پپه قورباغه در بهار 2023 ظاهر شد و به سرعت به یک حس تبدیل شد.

عملکرد چشمگیر قیمت این دارایی چشم بسیاری از شرکت‌ کنندگان در صنعت، مانند بایننس و کوین‌ بیس را به خود جلب کرد که موجب شد در این پلتفرم ها لیست شود.

ارزش PEPE چند روز پیش به بالاترین حد خود رسید، در حالی که در حال حاضر، نه چندان دور از اوج معامله می شود. ارزش بازار آن برای مدت کوتاهی از مرز 4 میلیارد دلار فراتر رفت و در لحظه نوشتن این مقاله حدود 3.9 میلیارد دلار است.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 9 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
A.F.Z
A.F.Z
1 ماه قبل

فقط شیب و فگ

Reza
Reza
1 ماه قبل

تا میتونید peoeخرید کنید

حیدر
حیدر
1 ماه قبل

وقتی که ارز میخواد رشد کنه اون پایین بی سروصدا می‌خرید خبری نشر نمی دهید ،خوب که اشباع خرید شد ، می‌خواین سهم را خالی کنید میان خبر میزنید آینده فلان ارز استعداد رشد داره .مردم از همه جا بی خبر می‌خوان ارزش پولشون از بین نره میان وارد میشن میخرند،تقاضا بیشتر میشه قیمت پامپ میشه دوباره در حالی که خودتان با سود بالا دارید خالی میکنید .می روید سراغ یه ارز دیگه ،واین داستان تکرار میشه

سعید
سعید
1 ماه قبل

بی شک ارز پپه، رویاهای بلند در سر دارد و جامعه قدرتمند آن در پی افزایش ارزش بازار آن می باشد و تاکنون یکی از موفق ترین ها بوده و مطمئنا در بولران رشد بسیار زیادی خواهد داشت.

A.F.Z
A.F.Z
پاسخ به  سعید
1 ماه قبل

عمرا ای قورباغه زشت به پا شیب برسه شیبا یه روزی به یکی از روشهای پرداخت تسلا تبدیل میشه اونموقع همه رو قورت میده

پیشوا
پیشوا
1 ماه قبل

ارز fegtoken قطعا سال ۲۰۲۴ را بل نام خودش ثبت میکند تا میتوانید بخرید و هولد کنید چون شاه دیفای دیگر در این قیمت ها نخواهد بود .

۲۰۲۴۰۳۱۳_۰۲۳۴۴۳
پیشوا
پیشوا
1 ماه قبل

ارز fegtoken قطعا ۲۰۲۴ را به نام خود ثبت میکند شروع کنید چون دیگر فرصت خرید در این قیمت ها را نخواهید داشت ، در این زمان که این توصیه نوشته شده قیمت ۴۸ تومان است . یا حق

حمید
حمید
1 ماه قبل

با این تحلیلها پدر مردم درآمده همه شدن کارشناس تنها صرافی ها هستند که هرروز چاق تر می‌شوند و بقیه در سودای میلیاردر شدن سرمایه هاشان از دست ميدند و صرافی ها تمام این سرمایه ها مثل زالو می‌مکند. انسانیت مرده

آخرین ویرایش1 ماه قبل توسط حمید