کاردانو

کاردانو 8 دلاری یا بی ارزش؟ تحلیلگران چه میگویند؟

در سال 2021، کاردانو سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بود که به شدت با اتریوم رقابت میکرد. با این حال، سال 2022 این رمز ارز به رتبه هفتم افت کرد. در همین راستا، کارشناسان فین‌تک فایندر گرد هم آمدند تا عملکرد آتی قیمت ADA را پیش‌بینی کنند و سرمایه گذاران و تریدرهایی که نمیدانند سرنوشت کاردانو هایی که هولد کرده اند چه می شود را روشن کنند. تخمین نهایی این تحلیلگران ارز خواندن دارد.

به طور خلاصه، هدف این است که قیمت کاردانو تا پایان سال 2022 به 2.79 دلار برسد. ممکن است این روند، افزایش خیره کننده سولانا به 100 دلار و بالاتر را به سرمایه گذاران یادآوری نکند، اما همچنان یک افزایش 168 درصدی است.

با این حال، در سال 2025 همه چیز واقعاً شروع می شود، زمانی که پانل حدس زد که ADA به 8.18 دلار برسد. در همین حال، پیش بینی قیمت در سال 2030 حدود 58.04 دلار است.

در زمان انتشار این خبر، ADA با 0.9374 دلار معامله می شد. پس از افت 6.01 درصدی در 24 ساعت گذشته.

بنابراین، نظر کارشناسان در مورد کاهش قیمت ارز دیجیتال چیست؟ خب، تعدادی نظریه قانع کننده وجود دارد.

24 تحلیل گر شرکت کننده احساس کردند که دلیل آن عدم وجود سهم بازار در ارزش کل قفل شده (TVL)، دوره اولیه پس از آپدیت آلونزو و نوسانات عمومی و سایر عوامل است.

نمودار

اکنون نشانه هایی از رشد نیز دیده می شود. در اواخر ژانویه 2022، فعالیت توسعه دهندگان در Cardano به اوج هایی رسید که از تابستان 2021 مشاهده نشده بود. به نظر می رسید فعالیت توسعه دهندگان در کاردانو همراه با قیمت ADA افزایش می یابد. بنابراین، جای تعجب نیست که افت اخیر منجر به کاهش اندک در فعالیت توسعه دهندگان نیز شد.

در اینجا، شایان ذکر است که حضور مداوم توسعه دهندگان نشانه خوبی از پتانسیل یک شبکه است.

نمودار توسعه دهندگان

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که همه افراد صعودی نیستند. به طور خاص، جوزف راچینسکی – یک فن‌آور در تامسون رویترز – احساس می‌کند که کاردانو نتوانسته به وعده‌اش عمل کند. علاوه بر این، او معتقد است که این دارایی در آینده “از بین خواهد رفت”.

مکس ماهر، محقق رمزارز، اندکی پس از سقوط ماه دسامبر، دیدگاه کمی متفاوت از کاردانو داشت. ماهر ادعا کرد که کاردانو “از هیاهوی خودش آسیب دیده است.” و او نتیجه گرفت:

    من در یک ماه یا حتی دو ماه روی آن حساب نمیکنم، اما در سه تا شش ماه آینده، فکر می‌کنم بسیاری از برنامه های فیر متمرکز کاربردی را خواهیم دید که روی Cardano اجرا می‌شوند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments