از سود شیبا جا ماندید؟ آشنایی بهترین جایگزین های Shib در سال 2024

از سود شیبا جا ماندید؟ آشنایی با بهترین جایگزین های Shib در سال 2024

شیبا اینو (SHIB) بدون شک یکی از محبوب ترین میم کوین ها در صنعت است که طرفداران زیادی دارد و از ارزش بازار بالایی برخوردار است. همانطور که میدانید سرمایه گذاران این ارز دیجیتال از ابتدا سال 2024 سود خوبی کسب کرده اند. حال اگر از این سود جا مانده اید، ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین جایگزین های شیبا که احتمال انفجار قیمت آن ها نزدیک است، آشنا کنیم.

شیبا اینو یکی از محبوب ترین میم کوین ها در دنیای ارزهای دیجیتال است. این دومین میم کوین بزرگ پس از دوج کوین از نظر ارزش بازار است. از آنجایی که این بخش از بازار با هجوم شرکت‌ کنندگان بی‌ پایان به گسترش خود ادامه می‌ دهد، ارزش دیدن برخی از شناخته‌ شده‌ ترین جایگزین‌ های SHIB در سال 2024 را دارد.

این کار چالش برانگیز است زیرا بازار سکه‌ های میم پر از صد ها توکن است که ممکن است هیچ هدفی به جز سرگرمی نداشته باشند. با این حال، برخی از این‌ ها پایگاه کاربری قوی دارند یا قصد دارند به مرکزی برای پروژه‌های Web3 تبدیل شوند و به میم کوین‌ ها سطحی از کاربرد را برای کاربران و معامله‌ گران در برنامه‌ های غیر متمرکز (dApps) می‌ دهند.

ما محبوب‌ ترین سکه‌ های میم را برای سال 2024 بر اساس عوامل متعددی مانند نقشه‌ های راه، کاربرد یا فقط قدرت خالص جوامع آنها جمع‌ آوری کرده‌ ایم.

خرید و فروش شیبا پی98

بهترین جایگزین های شیبا برای سال 2024

🎯نکته: توجه داشته باشید که این مقاله برای ارائه مشاوره مالی نیست. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین ها، به دلیل نوسانات ذاتی آنها، خطرات بالقوه ای را به همراه دارد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از سرمایه گذاری از پول خود با یک متخصص مشورت کنید. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال خطرات قابل توجهی از ضررهای مالی را به همراه دارد.

داگ ویف هت (WIF)

داگ ویف هت (WIF)

WIF اولین سکه میم سولانا با تم سگ است. این توجه معامله گران آلت کوین را به خود جلب کرد و روایت میم کوین را در سولانا پیش برد.

همانطور که از نام آن پیداست، این سکه سگی را نشان می دهد که کلاه صورتی بر سر دارد. این میم کوین انفجاری 2024، توکنومیک ساده دارد و ارزش آن، مانند سایر میم‌ کوین‌ های الهام‌ گرفته از اینترنت، توسط جامعه و پایگاه بزرگ دنبال‌ کنندگان آن تعیین می‌ شود. موفقیت آن الهام بخش سکه های میم مشابهی روی سولانا شد.

WIF هیچ ابزاری ندارد. وب سایت آن را به عنوان “فقط یک سگ با کلاه” توصیف می کند. این امر معامله گران را از افزایش قیمت آن به ارتفاعات جدید و تبدیل آن به یکی از بهترین میم کوین ها در سال 2024 باز نمی دارد.

علیرغم عدم استفاده از ابزار، WIF پایگاه کاربری قوی دارد. حتی دارندگان توکن یک کمپین مالی راه اندازی کردند تا نماد dogwifhat را در Sphere، یک عرصه سرگرمی محبوب در لاس وگاس، داشته باشند.

🔺ویژگی ها و حقایق کلیدی در مورد WIF (از مارس 2024):

  • کاربرد: میم کوین داگ ویف هت (WIF) هیچ کاربردی ندارد و صرفا برای سرگرمی است.

🔺توکنومیک

  • حداکثر عرضه: 998 میلیون
  • کل عرضه: 998 میلیون
  • عرضه در گردش: 998 میلیون
  • ارزش بازار: 2.6 میلیارد دلار

🔺پیش بینی قیمت ارز WIF در سال 2024 🔺

بونک (BONK)

بونک (BONK)

بونک (BONK) یک میم سکه محبوب با الهام از دوج کوین است. همچنین شیبا اینو را به عنوان طلسم و نماد خود پذیرفته است.

برخلاف دیگر میم کوین‌ها، BONK در جریان راه‌ اندازی خود در دسامبر 2022 به جای انتخاب پیشنهاد اولیه سکه (ICO) یا پیش‌ فروش، رویکرد جامعه محوری را اتخاذ کرد. این شرکت 50 درصد از کل عرضه خود را از طریق ایردراپ بین اعضای فعال جامعه سولانا توزیع کرد و به کسانی که در گسترش شبکه سهیم بودند پاداش داد.

🔺ویژگی ها و حقایق کلیدی در مورد BONK

  • کاربرد: با توجه به وایت پیپر پروژه، BONK قصد دارد با dApps در سولانا یکپارچه شود و به عنوان مشوقی برای مشارکت کاربر عمل کند و تبدیل به برترین سکه میم در شبکه شود.
  • رویکرد متمرکز بر جامعه: بدون پیش فروش – از طریق ایردراپ برای اعضای جامعه سولانا توزیع می شود.

🔺توکنومیک بنک

  • حداکثر عرضه: 93.52 تریلیون
  • عرضه در گردش: 65.82 تریلیون
  • ارزش بازار: 1.69 میلیارد دلار

🔸پیش بینی قیمت ارز Bonk در سال 2024 🔸

فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو (FLOKI)

FLOKI توکن کاربردی اکوسیستم فلوکی است. این بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است اما با BEP-20 نیز سازگار است. این بدان معناست که کاربران می توانند توکن های FLOKI را با نسبت 1:1 روی پل ETH-BSC تعویض کنند.

FLOKI خود را به‌ عنوان “رمز ارز مردمی” معرفی می‌ کند و دیدگاه خود را به عنوان جنبشی اختصاص داده شده به فضای وب 3 و چیزی بیش از یک سکه با مضمون سگ برجسته می‌ کند.

بر خلاف دیگر میم کوین ها، FLOKI بر تبدیل شدن به یک مرکز برای علاقه مندان به وب 3 تاکید دارد.

FLOKI چندین پروژه اصلی دارد که کاربردهای عملی برای توکن FLOKI ارائه می‌کند: Valhalla برای بازی متاورس، FlokiFi برای امور مالی غیر متمرکز، FlokiPlaces برای توکن های NFT، دانشگاه Floki برای آموزش، و غیره.

🔺ویژگی ها و حقایق کلیدی در مورد FLOKI:

  • کاربرد: ارز اصلی و انگیزه برای اکوسیستم فلوکی و پروژه ها

🔺توکنومیک (از مارس 2024)

  • حداکثر عرضه: 10 تریلیون
  • کل عرضه: 10 تریلیون
  • عرضه در گردش: 9.7 تریلیون
  • ارزش بازار: 2.4 میلیارد دلار

♦️پیش بینی دقیق قیمت فلوکی در سال 2024 ♦️

پپه قورباغه (PEPE)

پپه قورباغه (PEPE)

ارز پپه یک میم کوین مبتنی بر اتریوم است و درست مانند دوج کوین، از یکی از قدیمی‌ ترین میم‌ های موجود در اینترنت یعنی Pepe the Frog الهام گرفته شده است.

این ارز که در آوریل 2023 راه اندازی شد، به سرعت مورد توجه قرار گرفت و در عرض دو هفته به رتبه 100 ارز دیجیتال برتر رسید. با این حال، PEPE ارزش ذاتی ندارد و هدفی جز حدس و گمان ندارد و آن را به یکی از بی ثبات ترین ارز های دیجیتال در بازار تبدیل می کند.

بیشتر توسط جامعه آنلاین و فرهنگ میم هدایت می شود. علاوه بر این، با وجود بنیانگذار ناشناس، PEPE یکی از فعال ترین پروژه ها در رسانه های اجتماعی است که نزدیک به 650 هزار دنبال کننده در X (توییتر سابق) دارد.

پپه از مارس 2023، با داشتن ارزش بازار بیش از 3.5 میلیارد دلار در رتبه سوم جدول امتیازات میم کوین قرار دارد.

🔺ویژگی ها و حقایق کلیدی در مورد PEPE (از مارس 2024):

  • کاربرد: بدون ابزار، بدون نقشه راه روشن، و بدون تیم رسمی. وب سایت پروژه به صراحت بیان می کند که تمرکز PEPE در درجه اول بر سرگرمی و سرمایه گذاری در بازار سکه های میم است.

🔺توکنومیک 

  • عرضه کل: 420 تریلیون
  • حداکثر عرضه: 420 تریلیون
  • عرضه در گردش: 420 تریلیون
  • ارزش بازار: 3.5 میلیارد دلار

🔰پیش بینی قیمت پپه (PEPE) در سال 2024 🔰

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE)

این لیست بدون پدر تمام سکه های میم یعنی دوج کوین کامل نخواهد بود. DOGE که در سال 2013 به عنوان یک شوخی طنز در مورد ارزهای دیجیتال راه اندازی شد، طرفداران زیادی از افراد مشهوری مانند ایلان ماسک به دست آورد.

در حالی که سایر سکه های میم در سه ماه اول سال 2024 شاهد نوسانات انفجاری بیشتری بوده اند، DOGE با ارزش بازار گسترده – بیش از 25 میلیارد دلار – بزرگترین سکه میم باقی مانده است.

🛑پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2024 🛑

DOGE در ماه مه 2021 به اوج خود رسید و به ارزش بازار بیش از 85 میلیارد دلار در بالاترین سطح تاریخ 0.75 دلار رسید. این بدان معناست که DOGE هنوز فضای زیادی برای رشد دارد. در حال حاضر این بزرگترین میم سکه از نظر محبوبیت است که بیش از سه میلیون دنبال کننده در X دارد.

🔺ویژگی ها و حقایق کلیدی در مورد DOGE:

  • کاربرد: بدون ابزار، بدون نقشه راه.

🔺توکنومیک 

  • بدون حداکثر عرضه
  • عرضه کل: 143 میلیارد
  • عرضه در گردش: 143 میلیارد
  • ارزش بازار: 25.6 میلیارد دلار

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
30 روز قبل

شیبا رشد داره جا نمونید

فلاحت
فلاحت
1 ماه قبل

پپه که دیگه خنثی شد
تمرکزتون با حواس جمعی بره رو بنک و فلوکی

سعید
سعید
1 ماه قبل

با توجه به پروژه های جدید ماسک خبرای خوبیم بای برای دوج تو راه باشه