5 اشتباه رایج سرمایه گذاران هنگام خرید بیبی دوج (Babydoge)

5 اشتباه رایج سرمایه گذاران هنگام خرید بیبی دوج (Babydoge)

بیبی دوج در 15 روز اول، قیمت بیش از 1000٪ افزایش یافت. در حالی که افت زیادی به دنبال داشت، از آن زمان به لطف توییت ایلان ماسک، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

اخیرا بسیاری از سرمایه گذاران و تازه واردان این صنعت با امید میلیاردر شدن به دنبال خرید بیبی دوج بدون هیچ فکر یا تحقیقی هستند. اگرچه که حتی فرآیند خرید ارز Babydoge امری پیچیده است، به خصوص اگر قبلاً ارزهای دیجیتال کوچک‌ تری خریداری نکرده باشید. در اینجا اشتباهاتی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود و سرمایه گذاری امنی را تجربه کنید. 

تحقیق نکردن در مورد پروژه بیبی دوج

اول از همه، خرید بیبی دوج تصمیمی نیست که در آن عجله کنید. این یک ارز دیجیتال جدید با نوسانات بالا است و احتمال از دست دادن پول در آن زیاد است.

اگر فقط با تعریف هایی که افراد در یوتیوب، Reddit یا هر شبکه اجتماعی دیگر، تصمیم به سرمایه گذاری در این پروژه را گرفته اید باید بدانید که راه اشتباهی را در پیش گرفته اید. ابتدا وقت بگذارید و وب سایت و وایت پیپر آن را مرور کنید. بهتر است به جای اینکه حرف دیگران را قبول کنید که این کار شما را میلیونر می کند، تحقیق کنید.

بیبی دوج تاکنون به دلیل هیاهویی که در پشت آن وجود دارد، موفق بوده است. این یک استراتژی بلند مدت پایدار نیست، که علاقه مندان به آن به عنوان یک سرمایه گذاری ارز دیجیتال خوب نگاه کنند.

🔺بیبی دوج یک تومانی | قیمت بیبی دوج چه زمانی به 1 سنت می رسد؟🔺

انتخاب صرافی اشتباه برای خرید Babydoge 

صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال بیبی دوج را فهرست نمی‌کنند. با وجود بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، این صرافی ها انتخابی هستند که کدام ارزها را ارائه می دهند. به عنوان یک توکن جدید و نسبتا کوچک، لیست شدن بیبی دوج در بایننس و سایر صرافی های معتبر هنوز یک رویا است. 

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) محبوب ترین مکان برای خرید بیبی دوج کوین در حال حاضر است. این یک صرافی غیرمتمرکز است که در آن کاربران ارز دیجیتالی را که برای تجارت استفاده می‌شود، مشارکت می‌دهند.

فرآیند خرید و فروش در PancakeSwap ممکن است با آنچه شما به آن عادت کرده اید متفاوت باشد، اما خیلی پیچیده نیست. در سایت پنکیک سواپ باید یک کیف پول کریپتو متصل کنید و سپس به صفحه تبادل ارز بروید تا معامله خود را انجام دهید.

البته ما در مقاله خرید بیبی دوج از تراست ولت، به صورت تصویری آموزش ببینید.

انتظار خرید ارز دیجیتال بیبی دوج به صورت نقدی

PancakeSwap آن نوع صرافی نیست که در آن پول نقد واریز کنید و از آن برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده کنید. این فقط به شما امکان می دهد یک ارز دیجیتال را با ارز دیگر مبادله کنید.

پس از اینکه کیف پول رمزنگاری خود را به پنکیک سواپ وصل کردید و به صفحه مبادله آن رفتید، می توانید ارز دیجیتالی را که می خواهید به بیبی دوج تبدیل کنید. بایننس کوین (BNB) یک انتخاب محبوب در میان سرمایه گذاران است.

اگر ارز دیجیتالی ندارید که بخواهید معامله کنید، باید مقداری از آن را در صرافی دیگری خریداری کنید و ابتدا آن را به یک کیف پول رمزنگاری منتقل کنید.

💥بیبی دوج بخریم یا ارز پپه؟ کدام میم کوین برای سرمایه گذاری پولساز است؟💥

تنظیمات slippage tolerance را روی 12 درصد یا بیشتر قرار دهید!

یک مفهوم مهم دیگر وجود دارد که هنگام معامله برای ارز دیجیتال در پنکیک سواپ باید درباره آن بدانید، و آن slippage tolerance است.

Slippag یک تغییر قیمت بین زمانی که قصد دارید یک معامله را انجام دهید و زمانی که آن را اجرا میکنید است. در پنکیک سواپ، می‌توانید slippage tolerance یا تغییر قیمتی را که می‌خواهید برای انجام معامله خود بپذیرید، تنظیم کنید. 

با ارزهای دیجیتال پرنوسان مانند بیبی دوج، ممکن است این معامله با slippage tolerance پایین انجام نشود. تیم Baby Doge Coin توصیه می کند که این عدد را روی 12٪ تنظیم کنید.

این بدان معناست که اگر با 1 میلیون توکن Baby Doge Coin معامله می‌کنید، احتمالاً بین 880000 تا 1.12 میلیون توکن خواهید داشت.

🎯پرایس ایمپکت (Price Impact) چیست؟ | تاثیرات آن بر قیمت توکن و راه حل رفع ارور🎯

رعایت نکردن مدیریت ریسک و سرمایه گذاری

در مورد مقدار پولی که در بیبی دوج سرمایه گذاری می کنید. بسیاری از ارزهای رمزپایه مانند آن وجود داشته اند که با قدرت راه اندازی می شوند و سپس به یک کوین مرده تبدیل می شوند. آنها بسیاری از دارندگان ناامید را پشت سر می گذارند که در اوج خرید می کنند، اما دارایی خود را از دست می دهند. 

به بیبی دوج کوین مانند لاتاری نگاه کنید. اگر واقعاً می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید، مقدار کمی پول در آن قرار دهید بدون اینکه انتظاری برای ساختن چیزی داشته باشید. این بدان معناست که اگر کل مبلغ به صفر رسید، آسیبی به زندگی شما وارد نشود.

اگر می‌خواهید کریپتو را به عنوان یک سرمایه‌گذاری پرخطر و با پاداش به بخشی از سبد خود تبدیل کنید، بر اساس آنچه که می‌توانند انجام دهند و نه محبوبیتشان، تصمیم بگیرید که کدام ارز دیجیتال را بخرید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments