تحلیل تکنیکال شیبا و دوج کوین در کوتاه مدت و بلند مدت

تحلیل تکنیکال شیبا و دوج کوین در کوتاه مدت و بلند مدت

شیبا اینو (SHIB)، میم کوین معروف، با بهبود قیمت در بازار گسترده‌ تر ارزهای دیجیتال، شتاب بیشتری را به دست آورده است. بر اساس آخرین آمار، SHIB با قیمت 0.00002882 دلار، 2 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته و با ارزش بازار بیش از 16.6 میلیارد دلار معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته آن نیز به 519.7 میلیون دلار رسیده است.

خرید و فروش شیبا پی98

تحلیل تکنیکال شیبا اینو 

ما در این بخش ما به بررسی نمودار شیبا در بازه زمانی هفتگی، روزانه و 4 ساعته پرداخته ایم:

تحلیل نمودار شیبا در تایم فریم هفتگی 

در نمودار هفتگی، SHIB از زمان رسیدن به بالاترین قیمت 0.00004575 دلار در 4 مارس، عملکرد متفاوتی را نشان داده است. در حالی که اکثر کندل‌ های هفتگی نزولی بسته شده‌ اند، قیمت با رد شدن مواجه شده و بسیار بالاتر از سطح حمایت در منطقه 0.00002500 دلار بسته شده است.

این هفته، کندل هفتگی پایین تر از کندل هفته قبل بسته شد و برای تست سطح حمایت، با رد شدن روبرو شده است. با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در عدد 72.55 نشان دهنده شرایط اشباع خرید است که ممکن است به عنوان مقاومت سر سختی برای حرکت بیشتر صعودی در کوتاه مدت عمل کند.

علیرغم اینکه شاخص RSI شیبا به منطقه اشباع خرید رسیده است، نمی توان احساسات صعودی را به دلیل وجود الگوی صعودی و الگوی برگشتی پایین گرد در نمودار هفتگی نادیده گرفت. زیرا هر دو به نفع کسانی است که برای خرید شیبا در بهترین قیمت اقدام کرده اند.

تحلیل نمودار SHIB در بازه زمانی روزانه

شیبا اینو از زمان رسیدن به سطح حمایت 0.00002500 دلاری، حرکت صعودی نشان داده است، با بسته شدن کندل روزانه در روز گذشته، 7 آوریل 2024، رالی صعودی شیبا تایید شد. کندل روزانه فعلی همچنین نشانه هایی از احساسات صعودی را در زمان نگارش نشان می دهد.

چارت روزانه شیبا

قیمت در یک کانال رنج معامله می‌ شود و قبل از اینکه مقاومت را در حدود 0.00003150 دلار آزمایش کند، سطح حمایت 0.00002500 دلار در 20 مارس تست کرد. از 3 آوریل، SHIB سطح حمایت یک کانال رنج و یک الگوی پرچم صعودی را آزمایش کرده است، که نشان‌ دهنده احساسات بالقوه بازار صعودی است. زمانی که این اتفاق رخ داد شاخص RSI عدد 52 را نشان می داد و موجب شد تا فضای بیشتری برای افزایش قیمت و ادامه دار شدن روند صعودی در کوتاه مدت به وجود آید. بنابراین به طور کلی منتظریم ببینیم کندل امروز خارج از قلمرو صعودی بسته می شود یا خیر.

چارت 4 ساعت شیبا و پتانسیل شکست آن به سمت بالا

در تاریخ 6 آوریل، SHIB مقاومت پرچم صعودی را آزمایش کرد و امروز ما شاهد خروج قیمت از این کانال هستیم. اگر گاوها بتوانند حرکت خود را در این سطح حیاتی حفظ کنند، ممکن است قیمت‌ برای تست مقاومت های بالاتر افزایش یابد.

اولین ناحیه مقاومت، تلاقی مقاومت کانال و خط گردن الگو پایین گرد در حدود 0.00003120 دلار است. دومین سطح مقاومت، آزمایش مجدد خط روند صعودی است که SHIB در 1 آوریل 2024 شکست و با رنگ سیاه مشخص شد. سومین مقاومت پتانسیل یک خط روند نزولی نقطه‌ چین است.

چارت 4 ساعت شیبا اینو

با این حال، اگر SHIB از مقاومت 0.00003120 دلار عبور کند، می تواند برای تست سطح مقاومت دیگری در حدود 0.00003750 دلار افزایش یابد.

احساسات بازار و حدس و گمان ها در مورد شیبا اینو

توییت‌های اخیر از طرفداران SHIB حاکی از آن است که رالی گاوی با پتانسیل SHIB برای رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید نزدیک است.

از آنجایی که بازار کریپتو به بهبود ادامه می‌ دهد، عملکرد شیبا اینو ارزش زیر نظر گرفتن را دارد. پویایی‌ های فنی و جامعه محور این میم کوین،، چرخشی هیجان‌ انگیز را به پویایی بازار در حال انجام می‌افزاید.

🔺مسابقه یک دلاری شدن: شیبا یا دوج کوین؟ کدام برنده است؟🔺

خرید و فروش دوج کوین پی98

تحلیل تکنیکال دوج کوین (DOGE)

پس از اصلاحی کوتاه و سالم، قیمت دوج کوین شاهد بهبودی مجدد در حمایت 0.167 دلاری بود که نشان دهنده پتانسیل رالی صعودی بود.

قیمت دوج کوین در هفته اول آوریل شاهد یک افزایش چشمگیر بود. اصلاح جدید که در بالاترین سطح 0.228 دلار آغاز شد، قبل از بازگشت به 0.2 دلار، باعث کاهش 25 درصدی به 0.167 دلار شد. با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، این اصلاح سالم می تواند قیمت DOGE را برای تجدید روند بازیابی آن تقویت کند.

چارت روزانه دوج کوین

همانطور که با خط روند افزایشی در نمودار روزانه نشان داده می‌ شود، چشم‌ انداز میان‌ مدت دوج کوین (DOGE) خوش‌ بینانه است. این خط روند به عنوان یک سطح حمایت قابل اعتماد در طول اصلاحات بازار عمل می کند و نشان دهنده یک روند بهبود پایدار است.

پس از اصلاحات اخیر، قیمت DOGE قبل از افزایش 20 درصدی به 0.2 دلار کاهش یافت و به 0.17 دلار رسید. این حرکت از سطح مقاومت کلیدی 0.196 دلار فراتر رفت و زمینه را برای بهبود بیشتر فراهم کرد.

در زمان انتشار، ارزش بازار فعلی Dogecoin به 28.9 میلیارد دلار تغییر می کند و جایگاه خود را در بین 10 ارز دیجیتال برتر حفظ می کند.

اگر این حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت دوج کوین می‌تواند شاهد افزایش 14 درصدی با هدف رسیدن به قیمت 0.228 دلار باشد. شکست موفقیت آمیز این سطح، افزایش قیمت بیشتر را تایید می کند و اهداف بعدی 0.271 دلار و 0.3 دلار می باشد.

تا زمانی که خط روند صعودی از بین نرود، انتظار می رود روند صعودی دوج کوین ادامه یابد و همه چیز به نفع خریداران دوج کوین با نرخ مناسب تمام شود.

در یک توییت تحلیلی اخیر، IntoTheBlock رشد قابل توجهی را در بازار ارزهای دیجیتال میم برجسته کرد و به سه برابر شدن چشمگیر ارزش کل این بخش در سال 2024 اشاره کرد. 

پپه قورباغه حتی افزایش شگفت‌ انگیز تری را نشان داده است و ارزش آن پنج برابر شده است. این افزایش جمعی، ارزش بازار سکه‌ های میم را به فراتر از مرز 56 میلیارد دلار رسانده است که نشان‌ دهنده یک فصل قوی میم کوین است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سعید
سعید
27 روز قبل

سلام من تازه میخام وارد شم با یک میلیون کدوم ارزرو بگیرم که سود کنم وضررندم ممنون ازراهنماییتون

بهرام
بهرام
پاسخ به  سعید
27 روز قبل

شیبا

فرامرز
فرامرز
27 روز قبل

تحلیلاتون همیشه عالیع