مسابقه یک دلاری شدن: شیبا یا دوج کوین؟ کدام برنده است؟

مسابقه یک دلاری شدن: شیبا یا دوج کوین؟ کدام برنده است؟

هر دو ارز پیشرو میم شیبا اینو و دوج کوین به دنبال صعود از مرز 1 دلار هستند. دوج کوین پس از رسیدن به 0.73 دلار در می 2021 به یک دلار نزدیک شد، اما پس از آن به شدت کاهش یافت. DOGE با وجود توئیت‌های متعددی که توسط ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در مورد این ارز دیجیتال ذکر شده بود، نمی‌تواند شکوه قبلی خود را بازیابد. شهرت Dogecoin از بین رفته است و سرمایه گذاران مانند گذشته از این سکه هیجان زده نمی شوند.

از طرفی، شیبا اینو هرگز از مرز 0.01 دلار عبور نکرده است و سرمایه گذاران امیدوارند که به نقطه عطف 1 سنت برسد و در نهایت به قیمت 1 دلار دست یابد. بنابراین دوج کوین و شیبا اینو برای رسیدن به مرز 1 دلار در رقابت هستند تا سرمایه گذاران خود را میلیونر و میلیاردر می کنند.

کدام میم کوین زودتر به 1 دلار می رسد؟ شیبا اینو یا دوج کوین؟

سرمایه گذاران باید بدانند که در رقابت دو میم کوین محبوب برای رسیدن به 1 دلار، کسانی که برای خرید دوج کوین اقدام کرده اند، شانس بیشتری برای رسیدن به این قیمت نسبت به کسانی که برای خرید شیبا اینو اقدام کرده اند، دارند. دوج کوین در حال حاضر نزدیک به 1 دلار است و با قیمت 0.085 دلار معامله می شود، اما هنوز با اختلاف 27 سنت نتوانسته است چنین دستیابی را ثبت کند. این بدان معناست که DOGE برای رسیدن به 1 دلار فقط باید دو «صفر» حذف کند.

خرید و فروش دوج کوین

از سوی دیگر، شیبا اینو از زمان آغاز به کار خود در آگوست 2020 هرگز به نقطه عطف اولیه 0.01 دلار نرسیده است. علاوه بر این، شیبا اینو در سطح 0.00000849 دلار معامله می شود و پنج «صفر» دیگر برای حذف، قبل از رسیدن به 1 دلار دارد. حذف پنج «صفر» متوالی بدون رکود بازار در حال حاضر کار غیر ممکنی به نظر می رسد. همچنین، شبکه لایه 2 شیباریوم توکن سوزی شیبا اینو را در مقیاس بالا انجام نمی دهد و توکن ها را از گردش خارج نمی کند. این می‌تواند حتی حذف دو «صفر» در نمودارها را برای SHIB سخت کند.

در نتیجه، دوج کوین یک دلاری شانس بیشتری نسبت به رقیب خود Shiba Inu دارد. با این حال، جدول زمانی DOGE و SHIB برای رسیدن به 1 دلار یا 0.01 دلار یک راز باقی مانده است و تنها زمان مشخص می کند که برنده این بازی کدام میم محبوب است.

منبع: واچر گرو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهرام نیازی
بهرام نیازی
4 ماه قبل

خیلی عالی مرسی از مطالب خوبتون

Mkmk
Mkmk
4 ماه قبل

دوج کوین در حال حاضر نزدیک به 1 دلار است و با قیمت با 0.85 دلار معامله می شود
پس همین چیه نوشته ای من ان را گپی کردم اینجا گذاشتم

Mkmk
Mkmk
4 ماه قبل

حیف این فضای مجازی که در اختیار همچنین نویسندگانی قرار میگیرد خودش نوشته دوج نزدیک یک دلار است و باز خودش مینویسه هیچ کجا ننوشته ام

ershad
ershad
4 ماه قبل

الان واقعا دوج نزدیک یک دلاره ؟! چرا دروغ می گویید ، دوج ۵ هزار تومنه دلار ۵۰ هزار تومنه ،
کجا نزدیک یک دلاره؟؟؟؟

مهدی
مهدی
4 ماه قبل

شیبا با این تعداد توکن بشه یک دلار باید اندازه کل اقتصاد اروپا بهش پول تزریق شه

عارف
عارف
4 ماه قبل

واقعآ چه پیش بینی دقیقی،آدم میمونه از این همه هوش و زکاوت.واقعا چرا دستهای پشت پرده پول این عده که با این هوش و زکاوتی که دارند را بالا نکشن؟؟؟آدم حیفش میاد