زمین های مجازی شیبا

متاورس شیبا اینو در آستانه اعلام فروش 100 هزار قطعه زمین مجازی

توسعه دهندگان شیبا اینو و متاورس این میم کوین گرفته اند از اتر ارز دیجیتال بومی اتریوم به عنوان توکن قیمت گذاری زمین های مجازی شیبا اینو استفاده کنند.

توسعه دهندگان ارز محبوب میم شیبا اینو (SHIB) جزئیات پروژه واقعیت مجازی خود “SHIB: The Metaverse” را معرفی کرده اند و فروش 100595 قطعه زمین را اعلام کرده اند که فروش برخی از آنها خصوصی باقی خواهند ماند.

قطعات زمین به صورت مرحله ای به فروش گذاشته می شوند. در مرحله مقدماتی 36431 قطعه را باز می شود که به چهار دسته تقسیم می شوند: 

  • خز نقره ای (Silver Fur)
  •  دم طلا (Gold Tail)
  •  پنجه پلاتینیوم (Platinum Paw)
  •  دندان های الماس (Diamond Teeth)

قیمت این زمین های مرحله مقدماتی بین 0.2 اتر (ETH) تا 1 ETH است.

این تیم تصمیم گرفته است از ارز دیجیتال خنثی به عنوان نشانه قیمت گذاری زمین استفاده کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ خطری برای سکه های بومی شیبا وجود ندارد. یعنی برای خرید این زمین ها نیازی به خرید شیبا نیست.

توسعه‌دهندگان در اعلامیه‌ای که چهارشنبه منتشر شد، گفتند:

 استفاده از توکن‌های اکوسیستم یک خطر است، زیرا ما باید قیمت توکن‌های خود را برای نقد کردن آنها کاهش دهیم! و این با برنامه‌های ما فاصله زیادی دارد بنابراین قیمت گذاری با اتریوم انجام میشود.

خریداران زمین می‌توانند درآمد با استفاده از زمین های خود ایجاد کنند، منابع درون بازی را جمع‌آوری کنند، و جوایزی ایجاد کنند، که تیم گفته است به زودی جزئیات بیشتری درباره آن ها ارائه خواهد کرد.

مالکان زمین می توانند هنگام استفاده و توکن سوزی شیبا اینو، نام قطعه خود را تغییر دهند.

در این اطلاعیه آمده است:

 ما اولین نقش ویژه ای را که Shiba Inu $SHIB در متاورس بازی خواهد کرد، معرفی خواهیم کرد.

با استقبال از توکن سوزی شیبا به طور مستقل در حالی که نام قطعه زمین شما را تغییر می دهد، علاوه بر این، این کار باید بلافاصله پس از پایان رویدادهای زمین و فروش عمومی شروع شود.

توسعه‌دهندگان گفتند که بقیه سکه‌های اکوسیستم SHIB مانند LEASH و BONE با گسترش فازهای بیشتر، نقش های منحصر بفردی خواهند داشت و افزودند که دارندگان LEASH می‌توانند در مراحل بعدی زمین‌ها را خریداری کنند. متاورس در Shibarium، یک راه حل لایه 2 برای شیبا توسعه خواهد یافت.

به نظر شما سرمایه گذاری در زمین های مجازی شیبا سودآور است؟

منبع: کوین دسک

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments