شیبا اینو (SHIB) در پی پال؟ پاسخ غول مالی به این درخواست

شیبا اینو (SHIB) در پی پال؟ پاسخ غول مالی به این درخواست

پی پال، شرکت پیشرو در زمینه پرداخت های الکترونیکی، به درخواست یکی از کاربران توییتر در مورد پذیرش شیبا اینو (SHIB) به عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم خود پاسخ داده است.

خرید و فروش شیبا اینو

غول مالی پی پال به درخواست توییتر مبنی بر پذیرش شیبا اینو (SHIB) به عنوان پرداخت در پلتفرم خود پاسخ داده است.

♦️این درخواست از سوی یکی از اعضای ارتش SHIB، گروهی از حامیان پرشور ارز دیجیتال الهام گرفته شده از میم، ارائه شد.

در صرافی توییتر در 11 فوریه، کاربر AdRock_0x از پی پال پرسید که آیا SHIB را به عنوان پرداخت می پذیرد یا خیر. این کاربر افزود: «این یک درخواست احمقانست».

حساب پشتیبانی شرکت پاسخ داد و به AdRock_0x توصیه کرد که مستقیماً با پی پال تماس بگیرد تا در مورد پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت پرس و جو کند.

مشارکت پی پال در صنعت ارزهای دیجیتال به اکتبر 2020 برمی گردد. در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را بر روی پلتفرم خود خریداری، نگه دارند و بفروشند و بازار صعودی را به سمت چرخه بالاتری سوق دهد. این شرکت در ابتدا از چهار ارز دیجیتال (بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین) پشتیبانی می کرد. در صورت موافقت پی پال با این درخواست، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری و خرید شیبا ایجاد خواهد شد.

ژوئن گذشته، پی پال اعلام کرد که کاربرانش در ایالات متحده اکنون می توانند ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین را به کیف پول های خارجی منتقل کنند. پیش از آن، مشتریان آمریکایی آن نمی‌توانستند دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود را از پلتفرم خود خارج کنند.

💠طبق گفته PayPal، این ویژگی جدید پس از دریافت تعداد قابل توجهی از درخواست‌های کاربران از زمانی که این شرکت برای اولین بار اجازه خرید و فروش رمزنگاری را صادر کرد، اضافه شد.

در ماه دسامبر، این غول پرداخت جهانی به مشتریان واجد شرایط در لوکزامبورگ اجازه داد تا بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل خریداری کنند، بفروشند و در حساب های پی پال خود نگهداری کنند.

⁉️در حال حاضر، باید دید که آیا پی پال SHIB را به لیست ارزهای دیجیتالی که پشتیبانی می کند اضافه خواهد کرد یا خیر. با این حال، صرافی ها در توییتر احتمالاً گمانه‌ زنی‌هایی را در میان اعضای ارتش SHIB در مورد امکان استفاده از ارز دیجیتال مورد علاقه خود در پلتفرم پرداخت ایجاد خواهد کرد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
1 سال قبل

اضافه میکند چون شیبا الان خواه ناخواه جزو اولینها و بهترینهاست

مرتضی
مرتضی
1 سال قبل

بسیار عالی و فرصت سرمایه گذاری