برتری شیبا اینو در شبکه های اجتماعی نسبت به دوج کوین، فلوکی اینو و ارز پپه

برتری شیبا اینو در شبکه های اجتماعی نسبت به دوج کوین، فلوکی اینو و ارز پپه

شیبا اینو با شکست دوج کوین، پپه و فلوکی اینو به عنوان برترین سکه میم از نظر فعالیت اجتماعی رتبه بندی می شود. 

پلتفرم پیشرو تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Crypto Dep لیست 10 میم کوین برتر با بیشترین فعالیت اجتماعی را منتشر کرده است.

جالب توجه است که شیبا اینو در رتبه اول قرار دارد و از دیگر ارزهای دیجیتال برتر مبتنی بر میم مانند دوج کوین، پپه قورباغه، فلوکی اینو و بیبی دوج در این معیار پیشتاز است. لازم به ذکر است که داده های به اشتراک گذاشته شده توسط Crypto Dep از Lunar Crush، یک پلتفرم معروف هوش اجتماعی به دست آمده است.

خرید شیبا از پی98

فعالیت در شبکه های اجتماعی شیبا اینو

قابل ذکر است، فهرست 10 میم کوین برتر بر اساس فعالیت های اجتماعی بر اساس سه معیار مهم تهیه شده است: پست های رسانه های اجتماعی، تعاملات و تسلط اجتماعی.

طبق داده‌ها، شیبا اینو در 23.9 هزار پست در شبکه‌های اجتماعی مانند X (توییتر سابق)، Reddit و Discord گنجانده شده است. جالب اینجاست که شیبا اینو از سایر سکه های میم در این رده پیشی گرفته است.

علاوه بر این، شیبا اینو همچنین بالاترین امتیاز را از نظر میم کوین با بیشترین تعاملات رسانه های اجتماعی به دست آورد. این معیار، مشارکت‌ های رسانه‌ های اجتماعی یک دارایی رمزنگاری، از جمله لایک‌ ها، ریتوییت‌ ها، رأی‌ های مثبت و نظرات را در نظر می‌ گیرد. چنین دستاوردی نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران به خرید شیبا با بهترین قیمت است.

شیبا اینو 85.2 میلیون تعامل برای مقوله تعامل اجتماعی ثبت کرد. با این حال، ارز دیجیتال پپه، دوج کوین و فلوکی اینو به ترتیب 68.4 میلیون، 49.8 میلیون و 2.4 میلیون تعامل اجتماعی را ثبت کردند.

علاوه بر این، در معیارهای تسلط اجتماعی، که “سهم صدا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی” را به خود اختصاص می دهد، شیبا اینو 0.88٪ را ثبت کرد. با این حال، دوج کوین دارای 1.42٪ بود، در حالی که سایر میم کوین های موجود در لیست درصد کمتر از 0.7٪ را مشاهده کردند.

♦️ربات ChatGPT قیمت شیبا اینو را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!♦️

به طور کلی، شیبا اینو به عنوان برترین سکه میم بر اساس فعالیت اجتماعی رتبه بندی شد. بر اساس داده ها، دوج کوین، ارز دیجیتال پپه قورباغه، فلوکی اینو، توکن BONK، بیبی دوج، TSUKA، VINU و یوشی از SHIB پیروی می کنند.

این توسعه کمتر از یک ماه پس از رتبه بندی Shiba Inu به عنوان چهارمین پروژه رمزنگاری با بیشترین فعالیت اجتماعی صورت می گیرد.

انجمن پر جنب و جوش شیبا اینو

دیدن شیبا اینو در میان برترین دارایی های رمزنگاری با بیشترین فعالیت اجتماعی جای تعجب ندارد. جدا از داشتن یک تیم اختصاصی، شیبا اینو یکی از پر جنب و جوش ترین جوامع در این صنعت را دارد.

اعضای جامعه شیبا اینو همیشه مشتاق هستند تا پذیرش گسترده SHIB را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ترویج کنند. علاوه بر ترویج پذیرش شیبا اینو، آنها همچنین از دارایی رمزنگاری در برابر FUD ها (ترس، عدم اطمینان و شک) که ارز دیجیتال را هدف قرار می دهند، دفاع می کنند.

🎯مسابقه یک دلاری شدن: شیبا یا دوج کوین؟ کدام برنده است؟🎯

شیبا همچنان زیر 0.000001 دلار معامله می شود!

در همین حال، SHIB با ارزش بازار 5.69 میلیارد دلار به عنوان شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ ادامه داده است. شیبا اینو اخیراً یک صفر به دنبال سقوط گسترده بیت کوین از 44 هزار دلار به زیر 41 هزار دلار اضافه کرد.

در زمان نگارش این مقاله، شیبا اینو با قیمت 0.000009325 دلار، 3.60 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته داشت.

منبع: کریپتو بیسیک

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Raha N
Raha N
4 ماه قبل

شیبا اینو نسبت به بقیه رقبا برتری دارد اما باید ریسک ها رو هم در نظر داشت و سرمایه گذاری اصولی انجام بدیم .

Raha N
Raha N
4 ماه قبل

فوق العاده 👌