کارگری که به کمک شیبا اینو به یک میلیونر بدل شد

میلیونر شدن یک کارگر به کمک توکن شیبا اینو و استعفا از کار خود

یک کارگر سوپر مارکت پس از تبدیل شدن به یک میلیونر به کمک SHIB، از کار خود استعفا داد.

به گزارش Fortune، راب، یک کارگر 35 ساله از شمال انگلستان، موفق شده است تا پولی که زندگی او را متحول کرد را به کمک ارز شیبا اینو به دست آورد.

او در ماه فوریه (بهمن) پولی که برای آن سخت تلاش کرده بود را در شیبا اینو سرمایه گذاری کرد؛ زمانی که این کوین در رادار تمام کسانی که طرفدار سرسخت کوین های با نماد سگ نبودند قرار داشت.

این ریسک راب برای او بسیار شگفت انگیز تمام شد. بعد از این که او 8,000 دلار به این ارز اختصاص داد، سرمایه او در ماه مه (اردیبهشت) 1200 برابر شده بود. زمانی که برای اولین بار، سر و صدای سود های کلان SHIB همه جا پیچیده بود.

او گفت که پس از اولین برداشت نیم میلیون دلاری خود و دیدن آن حجم از پول در حساب بانکی خود، به شدت هیجان زده و احساساتی شده بود. وی همچنین گفت:

من سابقه فقیری دارم. من حتی داشتن این مقدار پول را در رویا هم نمی توانستم داشته باشم.

این خریدار خوش شانس و غرق در خوشحالی، پس از این که توانست به کمک SHIB به این موفقیت بزرگ دست یابد، شغل خود به عنوان مدیریت انبار را نیز ترک کرد و حالا به خانه نشینی مشغول است.

او علاوه بر مراقبت از فرزند خود، در این جامعه رو به رشد SHIB نیز همچنان فعال است. او هنوز میزان شیبا با ارزشی 7 رقمی در اختیار دارد. او همچنین دارنده برخی دیگر از زیر شاخه های دوج کوین (DOGE) نظیر LEASH می باشد.

با نگاهی به لیست ارزهای دیجیتال در سال 2021، شیبا اینو با عملکرد فوق العاده موفقیت آمیزی که از خود نشان داد توانست به جمع 10 ارز برتر راه پیدا کند. البته این کوین پس از یک ماه بسیار صعودی، اکنون در یک اصلاح سنگین به سر می برد و در 7 روز گذشته 39 درصد کاهش را متحمل شده است.

این کاهش قیمت اخیر، به دنبال بی میلی صرافی کراکن نسبت به لیست کردن SHIB و تراکنش های اخیر یک نهنگ که 13 درصد از مجموع عرضه SHIB را در اختیار دارد، پدیدار شده است.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments