فروش تمام ذخیره بیت کوین شرکت Ruffer

شرکت Ruffer پس از دستیابی به یک میلیارد دلار، تمام سرمایه بیت کوین خود را فروخت

بنا به گزارش The Times، شرکت مدیریت دارایی Ruffer در یک سرمایه گذاری کوتاه مدت 5 ماهه در رمز ارز بیت کوین، 1 میلیارد دلار بدست آورد. 

این شرکت انگلیسی ادعا می کند بعد از اینکه در ماه فوریه ( بهمن 99) نیمی از پوزیشن های خود را به فروش گذاشت، در ماه آوریل (فروردین) هم تمام بیت کوینی که هولد کرده بود را فروخت. 

این معامله زمانی انجام شد که بیت کوین در اوج قیمت خود در 64,854 دلار قرار داشت. یعنی 14 آوریل (25 فروردین).

بنا به گفته این شرکت، یکی از دلایلی که باعث شد Ruffer از جامعه کریپتوکارنسی خروج کند، این است که آن ها معتقدند با اتمام دوران قرنطینه و بازگشت اوضاع به حالت قبل، مردم جوان تر دیگر به صورت فعالانه به انجام معاملات نخواهند پرداخت. 

کمپانی Ruffer سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری خود در بیت کوین را، در دسامبر (آذر) سال گذشته اعلام کرد. 

با این اقدام، این کمپانی به اولین شرکت سرمایه گذاری تبدیل شد که به خرید بیت کوین برای سرمایه گذاری کوتاه مدت پرداخته است. 

مدیر سرمایه گذاری این شرکت، Hamish Baillie، ادعا می کند این کمپانی از سرمایه گذاری بر روی Bitcoin در آینده روی بر نمیگرداند. 

اگر شما یک استراتژی دارایی چندگانه داشته باشید، آنوقت چیز هایی که به روش های مختلف رفتار می کنند، می توانند واقعا مفید باشند. اگر همه دارایی های شما با یک میزان نوسان حرکات کنند، آن وقت دلیلی بر چند دارایی داشتن وجود ندارد. 

در میان صحبت از تاثیرات زیست محیطی رمز ارز ها، Hamish Baillie این موضوع را اطلاعات غلط دانست و گفت که صنعت گیم (Game) برق بیشتری نیز مصرف می کند. 

علاوه بر این، او به این امر اشاره کرد که تا 70 درصد برق ماینینگ از انرژی های تجدید پذیر تامین می شود. 

در همین زمینه، شرکت های Square و Blockstream یک پروژه مشترک برای احداث تسهیلات استخراج بیت کوین با انرژی خورشیدی را آغاز کردند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments