ایلان ماسک هدف هکر ها قرار گرفت

ایلان ماسک هدف گروه هکری انانیموس قرار گرفت

انانیموس به دلیل توییت های تحریک کننده بازار به دنبال ایلان ماسک می رود.

ایلان ماسک ، مدیر عامل شرکت تسلا، پس از به بازی گرفتن بازار ارز دیجیتال، در کانون توجه انانیموس قرار گرفت. این گروه هکر معروف در پیام 15 خرداد خود میلیاردر مشهور را متهم کرده است که با توییت های مربوط به ارز دیجیتال خود زندگی افراد زیادی را نابود کرده است.

این گروه اظهار کرد:

با خواندن نظرات در مورد پست های توییتر شما، به نظر می رسد اظهاراتی که در مورد بازارهای ارز دیجیتال کرده اید زندگی های زیادی را نابود کرده است.

انانیموس در افشاگری و ادعا های خود به موضوعات حساس مختلفی پرداخته است: از وابستگی تسلا به یارانه های دولت و کار کشیدن از کودکان کار برای تامین مواد سازنده باتری های شرکت تسلا ، تا این موضوع که ماسک، مردم را به مریخ می فرستد تا بمیرند.
هکرها با توصیف این کارآفرین به عنوان “شخص ثروتمند خودشیفته” ، ادعا می کنند که او هرگز قادر به درک وضعیت مردم عادی سخت کوش نخواهد بود زیرا او در ثروت دوران آپارتاید متولد شده است. گروه هکر پیام خود را با اظهاری تهدید آمیز خطاب به ماسک پایان داد:

ممکن است فکر کنید باهوش ترین فرد اینجا هستید، اما حالا ما به سراغتان می آییم. ما انانیموس هستیم! انتظار ما را داشته باشید.

اگرچه هدف قرار دادن یکی از ثروتمندترین افراد جهان خیلی بلند پروازانه به نظر می رسد، اما جاه طلبی چیزی نیست که این گروه هکر ها از آن بی بهره باشد.
جنبش انانیموس در راس نظرسنجی مجله تایم از تاثیرگذارترین گروه های جهان در سال 2012 قرار دارد. این گروه از زمان شروع فعالیت خود از اعتراضات ضد دولتی در زمان انقلاب های موسوم به بهار عربی پشتیبانی می کرد، هک HBGary را سازماندهی کرد، حملات هکری را علیه PayPal ، Visa و Mastercard برای جلوگیری از دزدی های دولتی و ضرر مردم آغاز کرد، وب سایت دولت کره شمالی را هک کرد و حتی به سونی حمله کرده است.

ماسک توییتی رمزآلود را منتشر کرده است که به عقیده برخی می تواند پاسخ وی به تهدید باشد.
ماسک در توییت خود چنین بیان می کند:

آنچه را که از آن متنفرید نکشید، بلکه از آنچه که دوست دارید محافظت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments