پیش بینی بزرگترین سقوط بازار سهام وارزهای دیجیتال

پیش بینی Robert Kiyosaki مبنی بر بزرگترین سقوط بازار سهام و ارزهای دیجیتال

نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی پول یعنی رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) بزرگترین سقوط پیش رو برای کریپتو، طلا، نقره، املاک و مستغلات را پیش بینی کرده است و ادعا می کند که تورم کاذب، باعث آن می باشد.

این نویسنده امروز در توییتر خود اعلام کرد که دولت ایالات متحده، عمداً تورم کاذب ایجاد می کند که به دنبال آن، شاخص ترس افزایش می یابد و و خود سقوط، شاهد سقوطی دیگر خواهد بود.

هرچند، او معتقد است که همین موضوع، یک فرصت سرمایه گذاری به شمار می آید و به محض اینکه “تورم کاذب” به پایان برسد، بازار هم دوباره به وضعیت سبز باز خواهد گشت. 

توییتر رابرت کیوساکی

در زمان انتشار این مطلب در کوین گیپ، مجموع ارزش بازار کریپتو معادل 2.26 تریلیون دلار می باشد و در 24 ساعت گذشته 3.30 درصد کاهش داشته است. قیمت بیت کوین همچنان زیر 50 هزار دلار است و در محدوده 48 هزار دلار معامله می گردد. این کوین در 24 ساعت اخیر 1.5 درصد و در یک هفته گذشته، 15 درصد کاهش داشته است.

فصل سقوط آغاز شد

در آغاز این ماه، بازار کریپتو و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، با یک سقوط شدید مواجه گردید و در عرض چند ساعت، 500 میلیارد دلار از ارزش آن کاسته شد. برخی از دلایلی که برای این سقوط به آنها اشاره شده است عبارتند از: نوع جدید ویروس کرونا (Omnicorn)، پوزیشن های اهرمی بیش از حد و نرخ بالای تامین مالی در صرافی ها.

علاوه بر آن، خیلی ها معتقد هستند موضع جدید دولت آمریکا در خصوص تقویت قوانین کریپتو، مخصوصاً سیاست های سختگیرانه تر پیرامون استیبل کوین ها، می تواند نقش بسزایی در این سقوط داشته باشد.

با این حال، هیچ چیز از آن زمان بهبود بخشیده نشده است و به نظر می آید که فصل فروش پیش روی ما قرار دارد و به قول رابرت کیوساکی، این بار “تورم کاذب” از جانب آمریکا، محرک اصلی ادامه سقوط می باشد.

ضمن این که فصل سقوط، زودتر از این ها شروع شده بود؛ زمانی که عکسی از لایحه کریپتو هند لو رفت که حدس و گمان هایی در مورد ممنوعیت مطلق این عرصه به دنبال داشت.

در حالی که بازار هنوز در حال ریکاوری از لایحه هند بود، اخبار نوع جدید ویروس Covid از آفریقای جنوبی، ضربه سختی به بازار جهانی سهام  وارد کرد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.4 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
2 سال قبل

بی سواد تورم باعث صعود بازار کریپتو میشه

برایان
برایان
2 سال قبل

به نظر من نمیتونن مقاومت کنند در مقابل رشد کریپتو،،سرعتش رو کند میکنن یا میزنن توی سرش، ولی آیندش مشخصه.پیشنهاد من اینه یه میم کوین خوب مثل پیت بول بگیرید بذارید کنار برید سه سال دیگه بیاید حالشو ببرید. اگه تریدر نیستید البته.

محمد
محمد
2 سال قبل

قطعا ایشون درست میگن.یه سریا میان میگن رابرت گفته بود رو ۲۴۰۰۰ میخرم.این قیمت ها گمراه کننده است.مثل زمانی که پارسال گفتن تا۸۰۰۰۰ تا بیت می‌ره درصورتی که از ۶۴۰۰۰برگشت.در واقع بازی رو اونا درست میکنن .

رضا نیک
رضا نیک
2 سال قبل

هر وقت اقایه ساکی پیش بینی ریزش کرده بازار رشد کرده و هروقت گفته رشد میکنه ریخته دقیق مثله دیوی توی کلاه قرمزیه .

Gafar
Gafar
2 سال قبل

این آقا مگر در خواب بیت ۲۴ رو ببینه ، تا دوماه رنج ۴۵ تا ۵۵ داریم، بعد رالی شدید، زمان فروش وبعد کاهش، اینطور افراد رو بزرگ کردن برای کسب منافع ، فقط هم وطن های عزیز این دوماه فروش نزنید.

آرش
آرش
2 سال قبل

رابرت کیوساکی همون کسی بود که توریزش بازار می گفت من رو بیست و چهار خرید می کنم ولی این رقم را هیچ وقت ندید و نخواهد دید کلا یه خرسه

امیر رشیدی
امیر رشیدی
2 سال قبل

حس میکنم آقای کیوساکی فقط دنبال جلب توجه چون از وقتی که من یادمه همش میگفت بزرگترین ریزش در راهه.

امین ن
امین ن
2 سال قبل

قطعارابرت کیوساکی درست میگه ویادمه گفت من در۲۴۰۰۰بیت خریدارم….!

محمد
محمد
2 سال قبل

آقای کیوباکس قبلا رشد زیادی رو برای بیت کوین پیش بینی کرده بود، که خواب و رویا بود. احتمالا این آقا مثل اقتصاد دانه‌ای ایران قدرت تخیل خوبی داره و مثل اقتصاد دانهای ایران فقط به درد نویسندگی داستان‌های خیالی میخوره ، زیاد رو حرفاش حساب باز نکنید.