احتمال 20 درصد سقوط بیشتر در قیمت بیت کوین

پیش بینی تحلیلگر مبنی بر احتمال 20 درصد سقوط بیشتر در قیمت بیت کوین

تحلیل تکنیکال قیمت Bitcoin نشان می دهد که با توجه به فشار فروش بالایی که در بازار فعلی حاکم است، قیمت این پرچمدار بازار کریپتو می تواند سقوط بیشتری را شاهد باشد.

اصلاح قیمت سراسری اخیر در قیمت ارزهای دیجیتال، باعث دلسردی بسیاری از تریدرها و سرمایه گذاران این عرصه گردید، مخصوصاً که در ماه قبل، شاهد سقف قیمت بیت کوین (BTC) بودند و همه اخبار از صعودی بودن پایان سال 2021 خبر می داد.

با این حال، همچنان برخی تحلیلگران بر این باورند که این سقوط رخ داده، هنوز به اتمام نرسیده است و می تواند بیشتر به طول بینجامد.

تحلیل تکنیکال Bitcoin

با استناد به Katie Stockton از شرکت تحلیل تکنیکال Fairfield Strategies، چشم انداز بلند مدت در بازار رمز ارزها، همچنان صعودی می باشد؛ حتی با اینکه اکثر دارایی های دیجیتال در بازار، متحمل ضربه سختی شده اند.

اولین سقوط قیمت در BTC در روز یکشنبه هفته گذشته تایید شد، یعنی زمانی که این ارزش این دارایی به طور ناگهانی به زیر سطح حمایت 52,000 دلار سقوط کرد. در حال حاضر، این دارایی پرطرفدار، همچنان در پایین تر از این سطح حیاتی و با قیمت 47,700 دلار معامله می گردد.

نمودار قیمت بیت کوین

با توجه به این تحلیلگر، سطح حمایت بعدی بیت کوین که می توان انتظار آن را داشت، 37,000 دلار می باشد که پایین ترین سطح در ماه آگوست (مرداد و شهریور) بود. احتمال سقوط این دارایی به محدوده ذکر شده در دو ماه آتی وجود دارد.

این تحلیلگر همچنین گفته است که پیش بینی دقیق سقوط بعدی غیر ممکن است اما معتقد است که ریزش به پایین تر از حمایت 44,000 دلار، می تواند قیمت را تا 37,000 دلار هم کاهش داد.

با سقوط قیمت اکثر کوین ها در بازار رمز ارزها، شرکت های مرتبط با این عرصه نظیر Microstrategy، به شدت سقوط کردند و در طی چند روز، 15 درصد از ارزش خود را از دست دادند.

اگر معامله گران BTC تصمیم بگیرند که قیمت را بیش از اینها پایین آورند، شرکت های ماینینگ هم به همین ترتیب عمل خواهند کرد و دنبال کننده دارایی اساسی خود (BTC) خواهند بود که در حال حاضر، پس از سقوط 6 درصدی دیروز خود، با 0.3 درصد افزایش روزانه، قیمتی معادل 47,773 دلار دارد.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments