تمسخر شیبا اینو

تمسخر شیبا اینو توسط مدیر ارشد فناوری ریپل

دیوید شوارتز در توئیتی اخیر عرضه بالای شیبا اینو را مسخره کرد. دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری Ripple، در توییت اخیر خود به ارز دیجیتال شیبا اینو اشاره کرد.

معمار پشت لجر ریپل (XRP Ledger) عرضه عظیم توکن را مسخره کرد و به شوخی گفت که از دست دادن هزار توکن SHIB به ضرر 1.37 دلاری می انجامد که ناچیز است.

توئیت شوارتز

ارز شیبا اینو دارای یک منبع عرضه چشمگیر 1 کوینتیلیون توکنی است.

مدت کوتاهی پس از راه اندازی توکن، ریوشی، نام مستعار خالق ارز دیجیتال سگی، نیمی از عرضه بزرگ این توکن را به ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، بدون رضایت او هدیه داد.

پس از اینکه Shiba Inu شاهد یک رالی و افزایش قیمت بزرگ در پشت افزایش محبوبیت Dogecoin بود، بوترین در ماه می 50 تریلیون توکن SHIB را به خیریه اهدا کرد. در آن زمان، ارزش آنها 1.14 میلیارد دلار بود. بوترین در همان ماه 410.24 تریلیون توکن باقی مانده را سوزاند تا از پروژه فاصله بگیرد.

شوخی شوارتز پس از سرقت توکن های SHIB به ارزش 33.4 میلیون دلار از صرافی BitMart در هفته گذشته منتشر شد. این شوخی باعث عصبانیت برخی از اعضای ارتش در حال رشد ShibArmy شد. یکی از اعضا عملکرد ضعیف ارز XRP را بررسی کرد.

حداقل افرادی که اقدام به خرید شیبا (SHIB) کرده‌اند، سود کسب کرده اند در حالی که دارندگان ریپل (XRP) به مدت 4 سال است که یک سکه مرده در دست دارند.

ارز Ripple نسبت به بالاترین حد خود 75.83 درصد کاهش یافته است و یکی از معدود ارزهای دیجیتال اصلی است که در این چرخه بازار به اوج جدیدی نرسیده است.

جامعه XRP تقصیر را بر گردن شکایتی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل تقریباً یک سال پیش ارائه شده است می‌داند.

قیمت شیبا اینو، علیرغم اصلاح 59.65 درصدی از اوج خود در ماه اکتبر، همچنان در بین بهترین ارزهای رمزنگاری شده سال رتبه بندی می شود.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments