آیا قیمت بیت کوین تا سال 2025 به 200 هزار دلار می رسد

آیا قیمت بیت کوین تا سال 2025 به 200 هزار دلار می رسد؟ نظر تحلیلگران چیست؟

Filbfilb یکی از بنیانگذاران DecenTrader می گوید که چرخه های نصف شدن بیت کوین همچنان بالا و پایین های بالقوه قیمت BTC را دیکته می کند، زیرا ممکن است در سال 2025 به 180000 دلار برسد.

یکی از فعالان قدیمی بازار گفت که بیت کوین هنوز در مسیر رسیدن به 180000 دلار در چرخه نصف شدن بعدی خود است.

در تحلیل جدیدی که در 3 مارس منتشر شد، Filbfilb، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی DecenTrader، چشم انداز صعودی قیمت BTC خود را برای سال های آینده دو برابر کرد.

Filbfilb به چرخه های نصف شدن بیت کوین ایمان دارد!

قیمت بیت کوین به 30000 دلار نزدیک شده است، اما معامله گران به شدت نسبت به رالی سال 2023 مشکوک هستند، پیش بینی های قیمت بالای بیت کوین با استقبال ضعیفی روبرو شده است.

دو پیش‌بینی ۱ میلیون دلاری کنونی، به ترتیب از سوی کتی وود، مدیر عامل شرکت ARK Invest و بالاجی سرینیواسان، مدیر اجرایی سابق کوین‌بیس، همچنان به اختلاف نظر در عواقب زمستان ارزهای دیجیتال 2022 ادامه می‌دهند.

با توجه به اینکه آیا یکی از آنها شایستگی دارد یا خیر، Filbfilb به ریاضیات محض روی آورد تا پس از نصف شدن پاداش بلاک بعدی بیت کوین، سقف و کف های احتمالی بیت کوین در بلند مدت را تعیین کند.

در پایان مارس سال آینده، نصف شدن دوباره پاداش بلاک، پرداختی به ماینرها را تا 50 درصد کاهش می دهد. در چرخه های چهار ساله قبلی پس از نصف شدن های قبلی، BTC/USD الگوهای رفتاری را نشان داده است که امروزه نیز صادق است.

هنگام استفاده از Days from the Bitcoin Halving (که در آن نرخ تورم بیت کوین های جدید به نصف می رسد)؛ ما می‌توانیم ببینیم که بیت کوین در حدود 368 تا 550 روز پس از نصف شدن به اوج خود می‌رسد و سپس در چرخه پس از 779 تا 914 روز به کف قیمت خود می‌رسد.

تجزیه و تحلیل او با ایجاد به اصطلاح “منحنی قیمت” نشان می دهد که ممکن است بتوان یک ایده تقریبی در مورد سقف و کف های بیت کوین در چرخه های هاوینگ آینده بدست آورد.

🔺او ادامه داد: «با ترکیب تاریخ‌ها و روزهای نصف شدن پاداش مورد انتظار برای چرخه های صعودی و نزولی در کنار داده‌های قیمت، می‌توان از این مدل برای پیش‌ بینی جایی که ممکن است قیمت بیت‌ کوین در اوج و کف چرخه‌های آینده قرار گیرد، استفاده کرد.»

نمودار منحنی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به 200000 دلار یا بیشتر می رسد؟

بنابراین، مطابق با سال‌های 2013، 2017 و 2021، در سال 2025 باید شاهد یک کف دو قلو باشیم که در آن بیت‌ کوین دو بار به بالای 200000 دلار می‌رسد.

طبق محاسبات، پایین ترین سطح بازار نزولی مربوطه یک سال بعد حدود 50000 دلار است.

Filbfilb در حالی که اذعان دارد که نوسانات قیمت و مسیر نسبی افزایشی در طول زمان کاهش می‌یابد، استدلال می‌کند که روند کلی جهانی و پذیرش ارزهای دیجیتال به گاوهای بیت کوین کمک می‌کند.

با این وجود، او به نوبه خود معتقد است که چرخه صعودی بعدی قیمت بیت کوین کمی پایین‌تر از آنچه اعداد نشان می‌دهند به ارمغان می‌آورد – حدود 180000 دلار که از فوریه در حال اجراست.

 او در پایان گفت: من اخیراً اعلام کردم 180 هزار دلار هدف چرخه بعدی است. من فعلاً به آن پایبند خواهم بود

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امید
امید
1 سال قبل

هدف کوتاه مدت بیتکوین در صعود بعدی 120000 هزار دلاره و اصلاحش حوالی 45000 دلار خواهد بود و بیشتر نخواهد شد در کوتاه مدت