واکنش کاربران به تولد 48 سالگی خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو

واکنش کاربران به تولد 48 سالگی خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو

یک بار دیگر، سن خالق بیت کوین در نمایه بنیاد P2P آنها یک سال افزایش یافت – که تولد 5 آوریل 1975 را نشان می دهد.

خالق افسانه ای بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، امروز 48 ساله شد، حداقل بر اساس اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام به بنیاد شبکه جهانی P2P ارائه شد.

اگرچه هویت خالق بیت کوین و در نتیجه تولد آنها برای عموم ناشناخته باقی مانده است، علاقه مندان به کریپتو متوجه شدند که سن ساتوشی یک سال در نمایه بنیاد P2P خود افزایش یافته است – که تولد 5 آوریل 1975 را پیشنهاد می کند.

کاربران کریپتو پیشنهاد کرده‌اند که تاریخ – از آنجایی که ساتوشی ممکن است نماینده گروهی از مردم باشد به جای یک فرد – ممکن است به روزی در سال 1933 برسد که فرانکلین دلانو روزولت، رئیس‌جمهور ایالات متحده، شروع به حذف کشور از استاندارد طلا کرد و یک فرمان اجرایی برای همه صادر کرد. شهروندان آمریکایی دارایی های طلا به ارزش بیش از 100 دلار را به فدرال رزرو بازگردانند.

بنیاد P2P

گمانه زنی درباره هویت واقعی شخص یا افرادی که به ایجاد ارز دیجیتال اصلی کمک کرده اند، سرگرمی محبوب بسیاری از کاربران در رسانه های اجتماعی و انجمن های آنلاین بوده است. در میان نام‌های پیشنهادی می‌توان به نیک سابو، دانشمند کامپیوتر و خالق بیت گلد، هال فینی مشارکت‌کننده اولیه BTC – که متاسفانه در سال 2014 درگذشت – رمزنگار آدام بک، و مهندس و فیزیکدان ژاپنی-آمریکایی دوریان ناکاموتو اشاره کرد.

توییت پلن b

اگرچه چهره ساتوشی ناشناخته باقی مانده است، اعضای فضای رمزنگاری همچنان با استفاده از شباهت آنها به روش های دیگر به آنها احترام می گذارند. تصویری برنزی از خالق بیت کوین در سال 2021 برای بازدیدکنندگان از پارک Graphisoft در بوداپست به نمایش گذاشته شد و بسیاری از مردم هر ساله ساتوشی را به عنوان دریافت کننده جایزه نوبل در علوم اقتصادی معرفی می کنند.

از دیگر تاریخ های قابل توجه برای طرفداران بیت کوین می توان به انتشار وایت پیپر بیت کوین در 31 اکتبر 2008 و همچنین روز پیدایش بیت کوین در 3 ژانویه 2009 اشاره کرد که نشان دهنده زمانی است که ساتوشی اولین بلاک بیت کوین را استخراج کرد. همچنین اتفاقات بیشتری در راه است از جمله نصف شدن بعدی بیت کوین در سال 2024 همراه با استخراج 21 میلیون سکه.

در زمان انتشار، قیمت بیت کوین 28000 دلار است که در 30 روز گذشته بیش از 26 درصد افزایش یافته است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
برزشی
برزشی
1 سال قبل

مطالب این وب‌سایت و کانال تلگرام pay98عالیه