آیا ارز Bonk یک پروژه کلاهبرداری است؟ سقوط 60 درصدی میم کوین سولانا پس از سودهای نجومی

آیا ارز Bonk یک پروژه کلاهبرداری است؟ سقوط 60 درصدی میم کوین سولانا پس از سودهای نجومی

ارز BONK در 24 ساعت گذشته بر اساس تمایلات نزولی معامله شده است و قیمت آن نزدیک به 60 درصد کاهش یافته است.

هفته گذشته برای ارز میم BONK که اخیراً ساخته شده است، هیجان انگیز بوده است. میم کوین مبتنی بر سولانا، که ناگهان از ناکجا آباد سرچشمه گرفت و به زودی به 200 ارز دیجیتال برتر با ارزش کل بازار راه یافت، اواخر عصر پنجشنبه تحت تاثیر یک روند نزولی قدرتمند قرار گرفت.

قیمت Bonk تا 60 درصد سقوط کرد!

با گسترش حدس و گمان مبنی بر اینکه سازندگان BONK دارایی های خود را می فروشند، تعدادی از نهنگ های سولانا موقعیت های خرید ارز Bonk خود را منحل کردند. به همین دلیل، ارزش بازار BONK در طی 24 ساعت 23 درصد کاهش یافت. علیرغم افت قابل توجه قیمت، میمکوین پس از افزایش 1509.7 درصدی در هفته گذشته همچنان مثبت است.

پس از سقوط فعلی، حجم معاملات 24 ساعته آلتکوین با 24 درصد کاهش به 71 میلیون دلار رسیده است در حالی که ارزش بازار به 104 میلیون دلار رسیده است. این پاسخ مستقیمی به کاهش قیمت بازار پس از آن است که تعداد زیادی از نهنگ های SOL شروع به برداشتن دارایی های BONK خود و ذخیره سودهای هنگفت کردند. به ویژه یک سرمایه گذار ارز دیجیتال در توییتر اعتراف کرد که ارز BONK به ارزش 700000 دلار را مدت کوتاهی پس از خرید آن به قیمت 330 دلار فروخته است و متحمل ضرر و زیان شده است.

توییت

♦️در صورت 1 دلاری شدن ارز Bonk، سرمایه شما چند برابر می شود؟♦️

آیا ارز Bonk کلاهبرداری است و به صفر می رسد؟

با این حال، طبق داده‌های خرید و فروش توکن، بیست آدرس کیف پول برتر تقریباً 50 درصد از عرضه در گردش توکن را در اختیار دارند. این باعث شده است، بسیاری بر این باور باشند که این توکن توسط دارندگان کیف پول بزرگ قابل دستکاری و پامپ و دامپ است.

🔸علاوه بر این، اگر بخواهیم نظریه‌های توطئه را باور کنیم، برخی همچنین گمان می‌کنند که سام بنکمن-فرید، سرمایه‌دار رسوا شده رمز ارز، پشت همه این‌ها بوده است – زیرا خالق صرافی FTX که اکنون از بین رفته، در توسعه سولانا (SOL) بسیار نقش داشته است.

تراکنش های خرید و فروش ارز Bonk

قیمت میم کوین اخیراً به دلیل توکن سوزی Bonk افزایش یافته بود که در آن توسعه دهندگان اعلام کردند که تمام پنج تریلیون توکن که به آنها اختصاص داده شده بود از بین رفته است. با توجه به نوسانات فعلی قیمت ارزهای دیجیتال، سخت است که بگوییم آینده ارز BONK چه خواهد بود. از آنجایی که BONK اخیراً شواهدی از شروع یک رالی نزولی را نشان داده است، بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که ارز Bonk یک پروژه کلاهبرداری است و در نهایت به صفر می رسد.

همانطور که اوضاع پیش می رود، قیمت ارز BONK در حال حاضر با 0.000001934 دلار معامله می شود. این نشان دهنده افزایش 2 درصدی در 1 ساعت گذشته در مقایسه با سقوط 60 درصدی آن در 24 ساعت گذشته بر اساس ردیاب بازار ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ است.

♦️پیش بینی قیمت ارز Bonk در آینده♦️

چرا ممکن است Bonk اسکم باشد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا میم کوین Bonk می تواند به طور بالقوه یک کلاهبرداری باشد. برخی از پرچم های قرمز احتمالی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

♦️عدم شفافیت

اگر توسعه دهندگان و بنیانگذاران پشت یک ارز دیجیتال در مورد هویت، اهداف یا فناوری پشت ارز دیجیتال شفاف نباشند، می تواند نشانه ای از تلاش آنها برای انجام یک کلاهبرداری باشد.

♦️بدون استفاده واقعی

اگر یک پروژه رمزنگاری کاربرد و استفاده واضح و قانونی نداشته باشد، ممکن است چیزی بیش از یک سرمایه گذاری سوداگرانه یا یک طرح پانزی نباشد.

♦️مدل کسب و کار ناپایدار

اگر یک توکن به عنوان طرحی برای ثروتمند شدن سریع تبلیغ می شود یا مبتنی بر مدل کسب و کاری است که پایدار نیست، ممکن است یک کلاهبرداری باشد.

♦️طرح‌های پامپ و دامپ

برخی از کلاهبرداران سعی می‌کنند با تبلیغ شدید آن، قیمت یک ارز دیجیتال را به‌طور مصنوعی افزایش دهند تا به محض افزایش قیمت، دارایی‌های خود را بفروشند. این می تواند منجر به سقوط قیمت ارز دیجیتال شود و سرمایه گذاران را با ضررهای قابل توجهی مواجه کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments