تحلیل شیبا اینو و احتمال کاهش قیمت در کوتاه مدت | بررسی عملکرد shib

تحلیل شیبا اینو و احتمال کاهش قیمت در کوتاه مدت | بررسی عملکرد shib

📍نهنگ های ETH از این فرصت برای بدست آوردن دستاوردهای کوتاه مدت برای شیبا اینو استفاده می کنند.

📍فقدان تقاضای قوی موجب می شود تا شیبا اینو در یک محدوده رنج در حال نوسان باشد.

بر اساس تجزیه و تحلیل Whalestats در 5 ژانویه، شیبا اینو [SHIB] با حجم معاملات در بین 500 نهنگ بزرگ ETH راه خود را به فهرست 10 توکن رمزنگاری برتر بازگرداند.

این نشانه خوبی از نظر تقاضا برای خرید شیبا اینو است، زیرا قیمت تلاش می کند تا از منطقه حمایت اصلی افزایش یابد. با این حال، ممکن است این بررسی ها پیچیده باشد و به رالی صعودی تبدیل نشود.

فعالیت نهنگ های اتریوم

فعالیت نهنگ ها را می توان با مشارکت در حجم های صعودی یا نزولی از هر دو جهت کاهش داد. آخرین باری که فعالیت نهنگ اتریوم به نفع SHIB بود در پایان دسامبر اتفاق افتاد.

یکی دیگر از رکودهای خرده فروشی بی سابقه

حجم معاملات شیبا اینو شاهد افزایش بود که در 29 دسامبر به اوج خود رسید. حجم معاملات طی چند روز آینده کاهش یافت تا اینکه در 5 ژانویه، زمانی که حجم معاملات افزایش یافت.

حجم معاملات شیبا اینو

علاوه بر این، همبستگی جالبی بین حجم تراکنش و فعالیت آدرس وجود داشت. از 26 دسامبر تا 1 ژانویه قبل از اینکه فعالیت به سرعت کاهش یابد، آدرس‌های فعال 24 ساعته افزایش یافت. از 4 ژانویه تا زمان نگارش این مقاله، فعالیت های آدرس دوباره احیا شد.

فعالیت آدرس

این مشاهدات نشان داد که نهنگ‌های اتریوم سود نهایی کوتاه‌ مدت را هدف قرار می‌دهند، و دلیل آن در اینجا آمده است. افزایش فعالیت آدرس و حجم تراکنش در پایان دسامبر منجر به یک چرخش صعودی شد. این توسط انباشت نهنگ های ETH پشتیبانی می شود، که ممکن است معامله گران خرده فروشی را به FOMO تشویق کرده باشد و مقداری نقدینگی خارج کرده باشند.

تحلیل شیبا اینو چه چیزی را نشان می دهد؟

شیبا اینو موفق شد یک رالی را تا 12 درصد نسبت به پایین‌ترین حد خود در دسامبر به دست آورد که منجر به تعامل با میانگین متحرک 50 روزه شد.

تحلیل شیبا اینو

نکته جالب اینجاست که میانگین متحرک 50 روزه به عنوان سیگنالی برای کسب سود عمل می کند. این نیز زمانی اتفاق افتاد که شاخص RSI نقطه میانی خود را لمس کرد و در نتیجه به سیگنال فروش دیگری کمک کرد. از این رو افزایش اخیر در حجم نهنگ های ETH ممکن است در واقع فشار فروش باشد. قیمت از آن زمان تا کنون تقریباً 5 درصد کاهش یافته و به قیمت زمان چاپ خود رسیده است.

به نظر می رسد صعود اخیر شیبا اینو با فعالیت کم حمایت شده است و فقدان حرکت قوی وجود دارد. بنابراین نهنگ های ETH ممکن است تصمیم بگیرند سود خود را ذخیره کنند. از این رو، SHIB ممکن است با توجه به سطح حمایت فعلی و تقاضای محدود، بار دیگر در کوتاه مدت وارد محدوده رنج شود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهران مهرانی
مهران مهرانی
1 سال قبل

هشدار یک فرد ناشناس ارزهای دیجیتال تا چند سال اینده محو و نابود میشن