ورود سرمایه های نهادی به بازار

گزارش کوین شیرز: رکورد جریان های ورودی بیت کوین و تمایل سرمایه گذاران نهادی به آلتکوین ها

سرمایه گذاران نهادی در حال تغییر جهت سرمایه های خود به سوی بازار آلت کوین ها هستند.

به گفته شرکت مدیریت دارایی دیجیتال CoinShares، محصولات سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه به خصوص آلت کوین ها دوازدهمین هفته متوالی ورودی از موسسات را تجربه کردند.

خرید ترون (TRX) که ظاهراً از ناکجاآباد و به طرز غافلگیر کننده ای به صدر فهرست آلت‌کوین‌های سرمایه گذاران نهادی صعود کرده و در هفته گذشته 21.9 میلیون دلار ورودی به ثبت رسانده است.

به گفته این شرکت سرمایه‌گذاری رمزارز، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، پولکادوت (DOT)، کاردانو (ADA) و ریپل (XRP) نیز جریان‌های هفتگی قابل توجهی را ثبت کردند.

در هفته منتهی به 5 نوامبر (14 آبان)، اتریوم 31.4 میلیون دلار، سولانا 9.6 میلیون دلار و پولکادات و کاردانو به ترتیب 8.5 میلیون دلار و 5 میلیون دلار ورودی ثبت کردند. جریان ورودی به XRP در مدت مشابه به 2.5 میلیون دلار رسید.

در هفته گذشته، بیت کوین (BTC) بیشترین حجم ورودی را در بین تمام دارایی های رمزنگاری شده داشته است. از سال گذشته همین موقع تا به امروز، این ارز دیجیتال پرچمدار بیش از 6 میلیارد دلار ورودی توسط سرمایه گذاران نهادی را ثبت کرده است.

جدول زیر نرخ جریان ورودی سرمایه های نهادی به بیت کوین و آلت کوین ها را در بازه های زمانی مختلف نشان می دهد.

نرخ سرمایه های نهادی ورودی به ارزها

ارز رمزنگاری شده برتر بازار از نظر مارکت کپ، بیت کوین در هفته گذشته شاهد ورود مجموع 95 میلیون دلار آمریکا بود که نشان دهنده بزرگترین ورودی در بین تمام دارایی های دیجیتال است. جریان ورودی در این دوره صعودی 8 هفته ای در حال حاضر بالغ بر 2.8 میلیارد دلار است و ورودی از سال گذشته همین تاریخ تا به امروز در حال حاضر به رکورد 6.4 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: دیلی هودل

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments