آموزش ثبت نام در صرافی هات بیت

ثبت نام در صرافی هات بیت (HotBit) | آموزش تصویری و گام به گام

هات بیت یک صرافی کاملاً متمرکز ارز دیجیتال با طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال پشتیبانی شده است که بیش از 500 جفت معاملاتی را ارائه می دهد. زمان زیادی طول کشید تا این صرافی نقدینگی نسبتاً بالایی به دست آورد و از نظر حجم معاملات در فهرست 50 صرافی برتر قرار گیرد. Hotbit به عنوان یک پلتفرم مبتنی بر وب و نسخه موبایل وجود دارد که در هر زمان از هر دستگاهی در دسترس است. تبادل ارزهای دیجیتال هات بیت در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده در دسترس است و هیچ داده ای وجود ندارد که بتواند تأیید کند، هات بیت در برخی کشورها در دسترس نیست. بنابراین اگر شما هم قصد دارید از این صرافی استفاده کنید در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه ثبت نام در صرافی هات بیت را به شما آموزش دهیم. 

آیا صرافی Hotbit برای ثبت نام امنیت دارد؟

آیا صرافی Hotbit برای ثبت نام امنیت دارد؟

لازم است بدانید که پس از تکمیل مراحل ثبت نام فعال سازی رمز دو مرحله ای در هات بیت الزامی است. این بدان معناست که دسترسی به حساب بدون استفاده از دستگاه تلفن همراه شخصی صاحب حساب امکان پذیر نیست. این فاکتور به طور بحرانی میزان نفوذ بالقوه را کاهش می دهد.

اگر به نظرات کاربران در مورد Hotbit نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که برخی از افراد تجربیات ناخوشایندی از استفاده پلتفرم هات بیت دارند. شکایات کاملاً معمولی هستند. برخی می گویند زمانی که می خواستند پول را برداشت کنند، ناگهان اخطاری مبنی بر تکمیل مدارک دریافت کردند. همچنین بسیاری از مردم از عدم پاسخ و اقدام تیم پشتیبانی شکایت دارند. از طرفی ادعاهایی در مورد حجم جعلی وجود دارد. برخی هزینه های برداشت هات بیت را بسیار بالا می دانند. قابل درک است که بسیاری از این اتهامات کاملاً معمولی در صنعت کریپتو هستند. برخی از این موارد ممکن است ناامید کننده باشند، اما به این معنی نیست که هات بیت کلاهبردار است. با این وجود، بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از این تبادل، تحقیق کنید. به هر حال باید با احتیاط استفاده کنید. 

آموزش ثبت نام در صرافی هات بیت به صورت گام به گام

آموزش ثبت نام در صرافی هات بیت به صورت گام به گام

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

همانطور که در بالا ذکر شد، هات بیت از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. این در حالی است که برخی از آنها ابتدا به لیست این پلتفرم اضافه می شوند و سپس در صرافی های معتبری با حجم معاملات بالا مانند بایننس و هیوبی فهرست می شوند. یکی از ویژگی های دیگر هات بیت، توزیع سود سپرده جاری روزانه بین کاربران است. این ویژگی نیازی به مسدود کردن یا همان استیکینگ دارایی های کاربر ندارد و بسیار راحت است و سود دریافتی در ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، دش کوین، اتم و بسیاری دیگر توزیع می شود.
بدین ترتیب اگر شما هم تصمیم دارید در این پلتفرم ثبت نام کنید و از مزایای آن بهره مند شوید راهنما تصویری زیر را دنبال کنید. 

  1. مراجعه به وب سایت رسمی و انتخاب گزینه ثبت نام

    برای ثبت نام در صرافی هات بیت، در اولین قدم وارد وب سایت رسمی آن شوید و مطابق تصویر زیر از تب بالای صفحه روی گزینه “Register” کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام هدایت شوید. 
    مراجعه به وب سایت رسمی و انتخاب گزینه ثبت نام

  2. ثبت نام از طریق آدرس ایمیل

    در صفحه ثبت نام لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه “Send” کلیک کنید، هات بیت یک کد تایید به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می کند. به حساب ایمیل خود مراجعه و کد تایید را کپی کنید. در نهایت آن را در کادر مربوطه درج نمایید. سپس رمز عبوری برای حساب کاربری خود در هات بیت تعیین کنید و در کادر بعد آن را تکرار کنید. 
    در نهایت برای ادامه فرآیند ثبت نام “I agree the Terms and policy” را علامت بزنید و گزینه “Register” را انتخاب نمایید. 
    ثبت نام از طریق آدرس ایمیل

  3. ورود به حساب کاربری

    سپس “Login” را فشار دهید تا صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما ارسال شود. 
    ورود به حساب کاربری

  4. تکمیل فرآیند ثبت نام در صرافی هات بیت

    شما موفق شدید یک حساب در صرافی هات بیت ایجاد کنید.
    تکمیل فرآیند ثبت نام در صرافی هات بیت

  5. تکمیل موارد امنیتی 

    حال به منظور ارتقا امنیت حساب کاربری در صرافی هات بیت، از تب موجود در بالای به بخش “AccountSecurity Settings” مراجعه کنید و سپس روی گزینه “Google Authenticator” کلیک کنید و “Enable” را انتخاب نمایید. 
    تکمیل موارد امنیتی 

فراموشی رمز عبور حساب کاربری در صرافی Hotbit

اگر نمی توانید وارد پلتفرم شوید نگران نباشید، ممکن است رمز عبور را اشتباه وارد کنید. شما می توانید مراحل زیر را دنبال کنید و رمز عبور جدیدی تعیین کنید. برای انجام این کار، روی “Forgot password” کلیک کنید.

انتخاب گزینه فراموشی رمز عبور

در پنجره جدید، ایمیلی را که در هنگام ثبت نام استفاده کرده اید وارد کنید و “Click to verify” را علامت بزنید. سپس گزینه “submit” را کلیک کنید.

یادداشت آدرس ایمیل

روی دکمه “Send” کلیک کنید، هات بیت یک کد تایید به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می کند. آن را در کادر مربوطه درج نمایید. سپس روی دکمه “submit” کلیک کنید.

ارسال کد به ادرس ایمیل

رمز عبور جدید خود را در اینجا وارد کنید و گزینه “submit” را انتخاب نمایید. 

انتخاب رمز عبور جدید

اکنون می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور جدید خود وارد پلتفرم هات بیت شوید.

سوالات متداول

1. صرافی هات بیت چه فاکتورهایی برای امنیت حساب کاربران در نظر دارد؟

کاربران پس از ثبت نام در صرافی هات بیت می توانند احراز هویت دو مرحله ای را به منظور ارتقا امنیت حساب کاربری خود فعال کنند.

2. آیا کاربران ایرانی میتوانند در صرافی HotBit ثبت نام کنند؟

بله. پلتفرم هات بیت هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی اعمال نکرده است.

3. ثبت نام در هات بیت با مدارک ایرانی امکان پذیر است؟

بله. یکی از مزیت های صرافی هات بیت الزامی نبودن ارسال مدارک است. اما به طور کلی مانعی برای ارسال مدارک ایرانی یا شماره همراه وجود ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments