آیا قیمت شیبا اینو افزایش می یابد؟ | نهنگ های اتریوم در حال انباشت SHIB هستند

آیا قیمت شیبا اینو افزایش می یابد؟ | نهنگ های اتریوم در حال انباشت SHIB هستند

به نظر می‌رسد کاهش اخیر قیمت‌های شیبا اینو (SHIB) باعث انباشتگی دارندگان بزرگ‌ ترین کیف پول‌های اتریوم شده است.

با پیگیری کاهش گسترده تر در بازار کریپتو، قیمت SHIB در 24 ساعت گذشته 3 درصد کاهش یافت تا بیشتر دستاوردهای اخیر خود را از بین ببرد. اما نهنگ های برتر اتریوم (ETH) به طور مداوم علاقه خود را به توکن نشان می دهند.

شیبا اینو بزرگترین توکنی است که توسط نهنگ های ETH نگهداری می شود

طبق آمار WhaleStats، نهنگ های اتریوم در حال خرید شیبا اینو هستند. توکن SHIB در 24 ساعت گذشته در بین 10 توکن برتر خریداری شده توسط کیف پول های ETH قرار گرفته است.

نهنگ های برتر اتریوم اکنون بیش از 1.2 میلیارد دلار توکن SHIB در اختیار دارند. بیش از 14 درصد از کل دارایی های آن را تشکیل می دهد. طبق داده ها، نهنگ “BlueWhale0073” بیش از 7 میلیون دلار توکن Shiba Inu در 24 ساعت گذشته اضافه کرده است. در همین حال، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان را نیز می‌توان در فهرست پرکاربردترین قراردادهای هوشمند توسط نهنگ‌های ETH مشاهده کرد.

FTX اکنون دومین توکن بزرگی است که توسط نهنگ های ETH نگهداری می شود. کیف پول های برتر اکنون بیش از 1 میلیارد دلار توکن FTT دارند. بیش از 12 درصد از نهنگ ها را تشکیل می دهد.

پورتال Shibaburn بیش از 17 میلیارد توکن SHIB را می سوزاند

شیبا اینو اخیراً پورتال Shibaburn خود را برای سرکوب عرضه خود راه اندازی کرده است. طبق پورتال Shibaburn، بیش از 17 میلیارد توکن SHIB (به ارزش تقریبی 404 هزار دلار) از زمان آغاز به کار به یک کیف پول مرده ارسال شده است. با این حال، حجم معاملات 24 ساعته SHIB به 712,882,041 دلار بیش از 35 درصد کاهش یافته است.

فهرست اخیر رابین‌هود و راه‌اندازی متاورس خودش و سایر پروژه‌های اطراف آن ممکن است به توکن SHIB کمک کرده باشد. در حالی که افت قیمت بیت کوین کل بازار کریپتو را متزلزل کرده است. بیت کوین در 7 روز گذشته حدود 7 درصد کاهش یافته است، به طور مشابه، SHIB نیز در همان زمان 8 درصد سقوط کرده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments