آموزش ثبت نام در صرافی گیت و احراز هویت در gate.io

صرافی Gate.io یک پلتفرم برای تجارت ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم نزدیک به 200 ارز مختلف را پشتیبانی می کند که در بیش از 350 بازار پخش شده اند و معامله گران به واسطه آن می توانند در قسمت معاملات اسپات و مارجین به ترید و تبادل ارز بپردازند. این پلتفرم همچنین به معامله گران اجازه می دهد تا از تراکنش های همتا به همتا استفاده کنند. همچنین چندین پروتکل امنیتی، ایمنی حساب کاربران را هنگام استفاده از مرورگرهای موبایل یا دسکتاپ تضمین می کند. به علاوه، یک راهنمای معاملاتی نحوه استفاده از سیستم را برای اولین معاملات خود توضیح می دهد. از این رو با توجه به تعداد بالا طرفداران در این مقاله تصمیم داریم به آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی گیت بپردازیم.

معرفی مختصر صرافی گیت (gate.io)

اگر می خواهید ارزهای دیجیتال را بخرید، بفروشید و یا به تبادل انها بپردازید، Gate.io یکی از قدیمی ترین صرافی های موجود است. برخلاف برنامه‌ها یا وب‌سایت‌هایی که برای تعداد کمی از ارزهای خاص (بیت‌کوین، دوج کوین و غیره) طراحی شده‌اند، Gate.io دروازه‌ای برای دسترسی به صدها ارز دیجیتال در انواع بازار های مالی می باشد.

صرافی گیت به کاربران این امکان را می دهد که علاوه بر جوایز مبتنی بر سایت، از خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز به کسب درآمد بپردازید.

علاوه بر این، در این صرافی می توانید در مورد ارزهای دیجیتال تحقیق کنید، بازارها را مطالعه کنید و مسیر هر ارز را بررسی کنید. اتاق های چت به شما این امکان را می دهد که اطلاعات خود را با معامله گران دیگر به اشتراک بگذارید. یا، می توانید بازار و لیست سکه ها را بررسی کنید تا فرصت های سرمایه گذاری جدید را جستجو کنید.

همانطور که کمیسیون بورس و اوراق بهادار خواستار افزایش امنیت در بازار ارزهای دیجیتال است، Gate.io از نظر امنیت سایت خود فراتر از آن عمل می کند. این سایت از یک سرور امن استفاده می کند و چندین نکته برای ایمن سازی اطلاعات شما ارائه می دهد.

ثبت نام با هویت ایرانی در صرافی گیت

ثبت نام صرافی گیت (Gate.io) برای ایرانیان

همانطور که میدانید اکثر پلتفرم های معاملاتی و بستر های مالی در سطح بین المللی ایران و کاربران ایرانی را تحریم کرده اند. صرافی گیت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کاربران ایرانی، نمیتوانند جهت ثبت نام در صرافی گیت با هویت و مدارک حقیقی اقدام نمایند. چرا که ثبت نام با هویت ایرانی و با آی پی ایران منجر به مسدود شدن حساب کاربری در این صرافی خواهد شد.

یکی از راه حل هایی که می توانید در این صرافی فعالیت داشته باشید و از خدمات آن بهره ببرید استفاده از ای پی ثابت کشور هایی است که در لیست تحریم قرار ندارند. همچنین با استفاده از اطلاعات و هویت یک فرد خارجی نیز میتوانید برای احراز هویت در gate.io اقدام نمایید.

اگر قصد ثبت نام وریفای حساب کاربری در صرافی Gate.io با نام کاربری و مشخصات شخصی خود را دارید می توانید از خدمات پی 98 در زمینه افتتاح حساب وریفای شده صرافی گیت استفاده نمایید.

آموزش گام به گام ثبت نام در صرافی گیت (Gate.io)

زمان مورد نیاز: 8 دقیقه

مراحل ثبت نام در صرافی  گیت (Gate.io) تنها در عرض چند دقیقه تکمیل می شود و آسان است. به منظور افتتاح حساب در صرافی گیت مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید. 

  1. ورود به سایت رسمی Gate.io و انتخاب گزینه ثبت نام

    در اولین مرحله پس از انتخاب ای پی مورد نظر به وب سایت رسمی گیت به آدرس www.gate.io مراجعه کنید و بر روی گزینه “Sign Up” کلیک کنید.

  2. تایید پیام هشدار

    همانطور که در بخش بالا ذکر کردیم برای استفاده از این صرافی تنها باید با ای پی های مجاز فعالیت داشته باشید در غیر این صورت حساب کاربری شما محدود می شود. بنابراین مطابق تصویر زیر پیام هشدار را تایید کنید و گزینه “I Got It” را انتخاب نمایید. 

  3. ثبت جزئیات اطلاعات

    در این بخش باید برای تکمیل فرم ثبت نام اطلاعاتی مانند نام کاربری ، رمز عبور و آدرس ایمیل را در کادر مربوطه وارد نمایید و در نهایت گزینه “Next” را انتخاب نمایید. 

  4. تعیین رمز عبور

    در کادر مربوطه باید رمز عبوری را برای ارتقا امنیت حساب کاربری خود تعیین کنید. توجه داشته باشید که تکمیل این بخش اجباری می باشد و پسورد وارد شده را به خاطر بسپاری. چراکه برای شروع فعالیت در معاملات فیوچرز یا مارجین به آن نیاز دارید.

  5. تکمیل فرم و لاگین شدن به حساب

    همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید با وارد کردن نام کاربری،شماره همراه و یا آدرس ایمیل در کادر اول و ثبت رمز عبور در کادر دوم می توانید گزینه “Log In” را جهت تکمیل این مرحله انتخاب نمایید. 

  6. تایید لینک ارسال شده به ایمیل

    یک لینک به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال میگردد که باید آن را تایید کنید و سپس گزینه “Email activated, please login” را انتخاب نمایید. 

  7. نصب برنامه کد دو مرحله ای

    پس از ایجاد حساب کاربری جهت امنیت دارایی های ذخیره شده باید کد یکبار مصرف را فعال کنید. Googl Authenticator و یا Gate Authenticator دو برنامه معتبر هستند که صرافی گیت از آنها پشتیبانی می کند. از این رو یکی از آنها را دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. 

  8. فعالسازی کد دو عاملی (2FA)

    به منظور فعال سازی کد دو مرحله ای وارد حساب کاربری شوید و سپس از منو بالا سمت راست صفحه به بخش پروفایل مراجعه کنید و بر روی گزینه “Security verification” کلیک کنید. سپس در بخش “Two-factor Authentication” گزینه “Immediate binding” را انتخاب نمایید. مطابق تصویر زیر به دو صورت میتوانید کد عاملی را فعال کنید. در حال حاضر میتوانید کد QR را کپی کنید یا کلید را در Authenticator جایگذاری نمایید. 

پس از پایان مراحل ثبت نام می توانید با استفاده از آموزش واریز و برداشت ارز در صرافی گیت اقدام به شارژ حساب کاربری خود در این صرافی نمایید.

آموزش وریفای حساب و احراز هویت در صرافی گیت (Gate.io)

به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی و کاهش تقلب و پولشویی تکمیل مراحل تایید هویت KYC به سایر افراد توصیه می شود. پس از تایید این مرحله کاربران بدون محدودیت و با سرعت بیشتر میتوانند برای برداشت دارایی از صرافی گیت اقدام کنند. 

در ادامه به آموزش گام به گام وریفای حساب و تکمیل مراحل احراز هویت در Gate.io خواهیم پرداخت.

1.ورود به حساب کاربری و انتخاب احراز هویت.
وارد حساب کاربری خود در صرافی گیت شوید سپس از منوی سمت راست صفحه در قسمت پروفایل روی کادر “KYC ID Verification” کلیک کنید و با انتخاب گزینه “Individual” به بخش “Verify Now” مراجعه نمایید.

2. ورود اطلاعات و آپلود مدارک.
مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل احراز هویت را مطابق تصویر زیر ثبت و وارد کنید.

3. ارسال تصویر با کارت شناسایی.
در نهایت تصویری مطابق نمونه تهیه و ارسال کنید. توجه داشته باشید که تصویر و سایر اطلاعات کارت شناسایی باید خوانا و واضح باشد. در نهایت گزینه “Confirm and Submit” را انتخاب نمایید.

پاسخ به سوالات متداول

آیا ایرانیان می توانند در صرافی گیت (gate.io) ثبت نام کنند؟

صرافی گیت ثبت نام کاربران ایرانی را تحریم کرده است. بنابراین کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات این صرافی باید از ابزار های تغییر آی پی مانند وی پی ان و یا وی پی اس استفاده کنند.

آیا احراز هویت در gate.io با مدارک ایرانی امکان پذیر است؟

با توجه به اینکه ایران در لیست کشور های مجاز برای فعالیت در این صرافی قرار ندارد ارسال مدارک ایرانی جهت احراز هویت در صرافی گیت (gate.io) ریسک مسدود شدن حساب کاربری را به دنبال خواهد داشت.

آیا ثبت نام در صرافی گیت با استفاده از اپلیکیشن موبایل امکان پذیر است؟

صرافی گیت یک برنامه موبایل کاربرپسند و قوی دارد که به کاربران موبایل اجازه می دهد در این صرافی ثبت نام و فعالیت کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مسیح
مسیح
1 سال قبل

اونایی که بخاطر KYC در گیت ایو گیر کردن بهم پیام بدن یه روش ساده بدون نیاز به وریفای هست

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  مسیح
4 ماه قبل

سلام ببخشید میشه راهنمایی کنید راهش چیه

امیر
امیر
پاسخ به  مسیح
4 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر میشه یه راهنمایی کنید چون بدون تایید آدرس نمیزارن من پول بردارم ممنون میشم راهنمایی کنید

سجاد
سجاد
2 سال قبل

سلام اون گیت آیدی چیه که باید رو کاغذ بنویسیم و بفرستیم