تحلیل پولکادات

روند صعودی قیمت پولکادات تا کجا ادامه دارد؟

بیت‌کوین در هفته گذشته افزایش‌های ثابتی را نشان داده است با این حال سلطه بیت‌کوین در چند روز گذشته اندکی از 42.6 درصد به 41.6 درصد کاهش یافته است. این نشان می‌دهد که آلت‌کوین‌ها برای ارائه سودهای خوب در بازه‌های زمانی پایین‌تر آماده هستند. با این حال، چشم انداز بلندمدت پولکادات نزولی است.

پایین ترین قیمت حرکت قبلی 20.6 دلار بود و یک منطقه خوب را برای فروشندگان کوتاه مدت برای ورود به بازار ارائه کرد. شاید گاوهای پولکادات بتوانند قیمت‌ها را بالاتر ببرند، در غیر این صورت پولکادات سقوط دیگری را تجربه خواهد کرد و فعالان بازار در آفساید گرفتار می‌شوند.

نمودار روزانه دات

منطقه 20 دلاری (جعبه فیروزه ای) منطقه ای بوده است که قیمت در اواسط سال 2021 تقاضای قابل توجهی پیدا کرد. در ماه گذشته، فروش قوی DOT را مجبور کرد که درست از این سطح عبور کند و در زمان نوشتن خبر دوباره آن را لمس کند.

افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت ها شد، اما نه زیاد که این امر به گاوهای ضعیف اشاره داشت.

قیمت همیشه به دنبال نقدینگی است. منطقه 22.6 تا 23.5 دلار دارای تلاقی مقاومت ها است، بر اساس سطوح اصلاح فیبوناچی، سطوح حمایت/مقاومت افقی، و همچنین منطقه ای که تقاضا در آن به وضوح در ماه گذشته به پایان رسیده است.

حرکت به سمت این منطقه یک تست مجدد نزولی قبل از حرکت دوباره به سمت پایین خواهد بود.

برای آگاهی از قیمت لحظه ای و تغییرات آنی رمز ارز ها به صفحه قیمت ارز دیجیتال مراجعه نمایید.

اندیکاتورها چه میگویند؟

با وجود تلاش‌های مکرر در چند هفته گذشته، شاخص RSI در تایم فریم روزانه زیر سطح خنثی 50 باقی مانده است. در زمان نگارش این مقاله، RSI در حال صعود بود، اما در بازه  40. این نشان می‌دهد که آغازحرکت صعودی نبوده و  احتمالاً فقط یک رالی تسکین‌بخش بوده است.

اندیکاتور ها

به نظر می رسید که RSI Stochastic نیز به منطقه اشباع خرید نزدیک شده است.

اندیکاتور دلتای حجم تجمعی (Cumulative Volume Delta) نشان داد که چگونه در چند روز گذشته با وجود جهش 15 درصدی از پایین ترین سطح نزدیک به 16.7 دلار، حجم خرید بسیار پایین بوده  و تقاضا ضعیف و ساختار بازار همچنان نزولی بود.

شکستی بالای 28.48 دلار برای نشان دادن قله بالاتر قانع کننده ضروری است که این سطح با محل استقرار پولکادات در زمان نگارش این مقاله، فاصله زیادی داشت.

به نظر می رسد که منطقه 22.6 تا 23.5 دلاری احتمالاً بار دیگر شاهد فشار فروش قوی بر روی Polkadot باشد. جهش اخیر حجم خرید بالایی نداشته، بنابراین بازبینی در 16.7 دلار یا حتی کمتر ممکن است در هفته های آینده رخ دهد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments