تشدید فشار فروش شیبا اینو | سقوط قیمت SHIB تا کجا ادامه دارد؟

تشدید فشار فروش شیبا اینو | سقوط قیمت SHIB تا کجا ادامه دارد؟

بیت کوین در هفته گذشته از سطح حمایت 38 هزار دلاری جهش کرد و در حال حاضر، به طور قاطعی به زیر این سطح سقوط کرده است. این برای گاوهای شیبا اینو خوب نبود و قیمت shib در حال حاضر از فوریه روند نزولی ثابتی داشته است. ضررهای بیشتر برای شیبا اینو در نمودارهای قیمت به نظر می رسد.

چارت 12 ساعت شیبا اینو

اول از همه، قیمت به زیر سطح 0.00002 دلار سقوط کرد. این سطح در اواخر ژانویه و اوایل فوریه به عنوان حمایت عمل کرده بود و تا ماه مارس و آوریل، سطح 0.0000022 دلار به عنوان حمایت عمل کرده است.

در دو هفته گذشته، قیمت شیبا اینو به زیر هر دو سطح و سایه کندل تا سطح 0.0000186 دلار کاهش یافته است. بنابراین، نزولی بیشتر محتمل بود. مجموعه ای از سطوح فیبوناچی اصلاحی و پروجکشن (زرد) بر اساس افت SHIB در ماه فوریه ترسیم شد.

چارت 12 ساعت شیبا اینو

سطح اصلاحی 61.8% در اواخر مارس قبل از زیان ثابت در آوریل آزمایش شده است. در زمان انتشار، قیمت کمتر از نوسان فوریه سقوط کرده است. این نشان می دهد که روند نزولی می تواند تا 0.0000167 دلار در هفته های آینده افزایش یابد.

شاخص RSI

شاخص ها به سمت سوگیری نزولی نیز اشاره کردند. RSI در ماه مارس توانست به بالای سطح خنثی 50 صعود کند اما در هفته دوم آوریل به زیر خط سقوط کرد. همچنان زیر سطح خنثی 50 باقی ماند و حرکت نزولی قوی با 36 نشان داد.

شاخص RSI

شاخص حرکت جهت دار نیز روند نزولی مداوم را نشان داد. هم ADX (زرد) و هم -DI (قرمز) مدتی است که بالای 20 بوده اند. در کنار این تحولات نزولی، A/D به کاهش ادامه داد تا نشان دهد که فروشندگان دست بالا را دارند.

جمع بندی

اقدام قیمت در ماه گذشته به شدت نزولی بوده است و دو رد در سطح اصلاحی 61.8% نشانه های بسیار مهمی هستند که نشان می دهد SHIB می تواند به زیر 0.00002 دلار و به 0.00016 دلار سقوط کند. شاخص های تکنیکال نیز به اتفاق آرا از فشار فروش قوی خبر دادند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments