رشد فانتوم

جهش 70 درصدی فانتوم و رقابت با پالی گان از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)

بلاک چین Fantom یکی از کاربردی ترین بلاک چین ها با عملکرد بالا شاهد افزایش سریع ارزش کل قفل شده در تمام پروتکل‌های فعال و برنامه های غیر متمرکز است.

بلاک چین سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) و متمرکز بر مقیاس پذیری، فانتوم (FTM) پیشرفت قابل توجهی را در اواخر سه ماهه چهارم سال 2021 از خود نشان داده است. به نظر می رسد اتریوم (ETH) علاوه بر ترا (LUNA) یک رقیب «نسل جدید» خطرناک دیگر نیز دارد.

اکوسیستم دی اپ های فانتوم رشد سریعی دارد

در هفت روز گذشته، چهار پلتفرم قراردادهای هوشمند سطح بالا شاهد افزایش دو رقمی از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) بود. یعنی ارزش بازار به دلار آمریکا در تمام دارایی‌های ارز دیجیتال سپرده‌شده توسط مشتریان این برنامه ها افزایشی دو رقمی داشته است.

جدول زیر برترین بلاک چین های دیفای را از نظر TVL رتبه بندی کرده است و همانطور که مشاهده می کنید فانتوم از نظر نرخ افزایش در 7 روز گذشته رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

رتبه بندی از نظر tvl

ترا (LUNA)، فانتوم (FTM)، سولانا (SOL)، پالی گان (MATIC) بهترین عملکردها را در رتبه بندی TVL دارند.

با 5.6 ​​میلیارد دلار ارزش کل قفل شده در زمان نگارش این خبر، Fantom از پلت فرم قراردادهای هوشمند کهنه کار ترون (TRX) پیشی گرفته است.

همچنین، اگر 100 میلیون دلار دیگر از مشتریان برنامه های غیر متمرکز خود جذب کند، می‌تواند از شبکه پالی گان (که سابقاً شبکه MATIC نامیده می‌شد)، که به دلیل کارمزد پایین و اجرای سریع تراکنش‌ها مشهور است، پیشی بگیرد.

اگر قصد سرمایه گذاری در فانتوم را دارید میتوانید از خدمات خرید و فروش ارز فانتوم در پی 98 استفاده کنید.

قیمت FTM تنها در پنج روز 70 درصد جهش کرد

در عین حال، برای پیشی گرفتن از رقبای بعدی خود، سولانا (SOL) و آوالانچ (AVAX)، فانتوم باید TVL خود را بیش از 100٪ افزایش دهد.

اکوسیستم Fantom دارای یک پروژه با بیش از 1 میلیارد دلار قفل است (Multichain، یک دی اپ که در بالای همه بلاک چین های سازگار با ماشین مجازی اتریوم کار می کند)، در حالی که دو پلتفرم SpookySwap و Tomb Finance آماده پیوستن به جمع سه پروژه برتر هستند. 

نمودار فانتوم

قیمت FTM، دارایی اصلی فانتوم بلاک چین، نشان دهنده رشد انفجاری آن است. از 21 دسامبر 2021، تقریباً 70٪ رشد داشته است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments